2014年3月10日星期一

蠔豉豬骨粥 + 菜心 ( 10-MAR-2014 )



喺海皇買嘅油炸鬼   已經加到 $9.5   但凍冰冰嘅   食完幾辛苦   一年內唔再食   哈

( 10-MAR-2014  MON )

仲係潮潮濕濕   又凍喎   有時仲毛毛雨添呀   呢 d 天氣真係令人無咩 mood 咁囉 ~

早餐食腿蛋治   食完好滯咁呀   下次唔餓真係唔好食腿蛋治呢 ~


9 點幾里奧大人打黎話肚屙唔番得工   可能尋晚 d 嘢麻辣餸勁得滯   好在我無事咋   哈 ~

依家每個星期一都要做 report   做唔係問題   但佢地又唔係睇   嘥人時間囉 ~

又未餓   所以 Lunch time 就出去幫菇場買嘢   差唔多 1 點 15 分先買印尼撈麵同粉果番菇場食   都食得幾趕   哈 ~


放工即走喇   約咗里奧大人去惠康買米   諗住去惠康買金鳳米 5 kg   不過佢地得 10 kg   金象又係得 8 kg   太多喇   所以唔買    再去百佳買囉   好在有金鳳 5 kg   原來一包要 $72.9   我覺得都幾貴呀   因為我好耐無買過白米   如果唔係煲粥   我唔會買囉 ~

里奧大人話唔食粥喎   所以去大家樂買焗豬扒飯番屋企食   番到屋企已經 6 點半喇   要拿拿聲預備晚餐呢 ~      

是日懶餐 - 蠔豉豬骨粥 + 菜心  

蠔豉豬骨粥 - 第一次煲呢個粥   不過 d 豬骨唔夠鹹   如果唔係更加好味道 ~ 

菜心 - 百佳買架   好清甜 ~          

今日 Pokopang 係 double cherry 同  20% off 買 power   所以我食完粥   洗埋碗就即沖涼   之後狂打機   真係打到眼濛又想嘔   所以 11 點都瞓喇   唔想打機打到太辛苦呢   哈 ~   

沒有留言:

發佈留言