2014年3月8日星期六

打邊爐 @ 家姐屋企 ( 8-MAR-2014 )

食剩 1/3   佢地應該星期一再打過   呵呵

餓呀   所以家姐淥咗 d 丸先  塞住我把口   哈 

大蜆   家姐話要食 d 新嘢   唔想成日來來去去都食果 d

珊瑚蚌

海蝦 - 家姐話 d 蝦都爽   但唔似海蝦   似草蝦嘅爽喎   我就唔識啦   之後我問佢工人點揀海蝦   佢話 d 蝦係粉粉米紅色就係海蝦喎   咁呢 d 都唔係粉粉地紅啦   佢又唔提家姐話唔係海蝦 @@

脆肉鯇魚骨 - 呢度係細份   好似 $35   家姐工人好鍾意食   所以係咁叫家姐買   我覺得口感幾得意   不過都幾腥   最衰家姐啦   成日問驚唔驚腥   搞到我形住哂   哈   

生蠔 - 里奧大人啦   臨出門口前先話想食蠔   咁我即去百佳買   諗住買桶蠔   不過無貨   咁我就買一 pack pack 果 d 啦   不過家姐話食落有 d 苦同酸呀   但我同里奧大人又唔覺喎   可能連埋辣椒蒜頭一齊食唔覺 @@

鵝腸 - 家姐見我之前想食   所以就買   最勁係佢居然問我邊度買   鬼知咩   媽咪又唔知   所以佢去街市問人   最後好似係喺買滷水嘢嘅舖頭買   呢度好似 $20

手切肥牛 - 必食   因為家姐要我食多 d 牛肉補血

佢地買咗新嘢   就係左上角同中間嘅黃色正方物體   不過係唔好食嘅

蝦卷 + 魚片 + 金菇

韭菜餃 + 雲吞 

響鈴 - 我食完 1 個之後   個胃即刻脹哂咁呀   好驚   好在之後無事

炸魚皮 - 因為今次係中午前買嘢   而食開好味嘅魚皮係 4 點先開   所以試另一檔炸魚皮   好薄身   好似食薯片

唐生菜 + 西洋菜 + 油麥菜

( 8-MAR-2014  SAT )

8 點起身   又食碎蛋吞拿魚飛碟   勁好味呀   哈 ~


菇場無嘢做啦   同同事 PMS skype 過日   佢又係好真性情嘅人   所以鍾意同佢一齊傾計 ~

好快就 1 點喇   里奧大人話唔知去邊好   咁我話番屋企抖下 ~

差唔多 2 點半就出去食車仔麵   今次 d 辣汁又辣喎   但係辣汁嘅份量係無上次咁多架噃 ~


食完行陣商場   里奧大人買咗件褸   咁啱我又睇仲咗件冷外套同短身斗蓬褸   勁抵呀   季尾買嘢真係超級抵囉   里奧大人果件 $399   我買嘅仲抵   因為原價係 $499 架   依家件冷外套 $179   就 $239   家姐又唔要喎   唔係買埋比佢呢 ~

買完就番屋企   煲埋中藥   6 點就出發去家姐屋企 lu ~

我唔記得點行去家姐屋企架   所以又係一路講一路教我點行   夜媽媽真係好難認路   間間屋又差唔多   無行錯已經偷笑喇 ~   

今次家姐買咗成枱食物   因為家姐同工人想試新嘢   所以買下買下就咁多   好在食唔哂可以留番   唔係又要夾硬食   好辛苦囉   哈 ~

食到差唔多 9 點   同 d 狗仔影下相   之後抖陣就番屋企喇   因為要比 d 嘢比媽咪工人   唔想咁晏走 ~

麥包   今次影咗好耐先肯望鏡頭呀   衰仔

成日想 lam 我個鏡頭

彩我都傻   哈

B 仔   又係唔望鏡頭 @@


B 頭   佢瞓緊架

不過我 .. .. .. .. .. .. 呵呵

家姐屋企好鬼凍   我打完邊爐之後   要即着番件褸   之後對腳板係凍架   番到屋企對腳板都係凍囉   所以要即刻沖涼呀 ~

搞掂哂就睇心計   差唔多 11 點幾都瞓 lu ~  

沒有留言:

發佈留言