2014年3月12日星期三

燒鴨 ( 外賣 ) ( 12-MAR-2014 )


( 12-MAR-2014  WED )

今朝好似無咁凍   但就超級勁超勁潮濕啦   真係開咗差唔多 3 個星期抽濕機架喇   最慘係個人都好攰咁   無厘朝氣 ~

早餐食米粉餐   食完熱到呢   哈哈   因為佢地無咩開冷氣   下次都係食三文治算喇 ~


菇場唔太忙   最正係老闆同所有大粒都上咗大陸   全部人 free 到爆   呵呵 ~

Lunch 出去食   順便幫媽咪買柺仗嘅膠塞   感恩有得買呀   因為媽咪屋企附近無得買   同埋媽咪話個地下好濕   尋日借力嘅時候差 d 滑到   因為個膠塞蝕哂嘛   所以即做嘢喇   其實我衰啦   之前已經買咗   不過唔啱 size 又懶得換   拖咗好耐   咁今朝媽咪打黎咁講   嚇鬼到我即買呀   一陣滑親就麻煩嘛 ~


無啦啦 4 點半先黎忙   好在搞得掂   又可以準時放工 ~

今晚拿拿聲拎膠塞比媽咪喇   之後坐陣   媽咪咁啱開飯   又要我食 d 蜆   又順便拎埋 d 橙同雞翼   勁重 ~   

差唔多 6 點半就走喇   去埋買半隻燒鴨就番屋企 lu ~

我就 7 點半開餐   里奧大人又啱啱打黎話放工   不過唔等佢啦   因為我淥咗米粉   唔食唔得 ~

好難得佢咁早番到屋企   所以今晚 9 點就可以一齊睇電視同埋食生果呢 ~

3 個金奇異果 + 2 個蘋果 + 2 個橙   里奧大人話點解切咁多   我話 d 奇異果擺咗 3 個星期   橙同蘋果就擺咗個幾月   真係唔食唔得囉   呵呵

沒有留言:

發佈留言