2014年3月14日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 14-MAR-2014 )

蒸鮑魚仔

炸乳鴿 ( 外賣 )

叉燒 ( 外賣 ) - 因為媽咪唔知家姐會番黎   所以我同家姐講話媽咪買咗叉燒   仲話食唔哂叫我拎走 @@   家姐好愕然啦   因為佢知我都唔鍾意食叉燒嘅   估唔到媽咪都買喎

烚菜心 / 冬瓜 / 淮山

髮菜眉豆蠔豉瘦肉湯

楊桃 / 台灣柑

( 14-MAR-2014  FRI )

又 happy friday 喇   今日里奧大人唔駛上大陸   我仲 happy   因為唔想佢頻頻樸樸嘛 ~   

唔知係咪真係早瞓關係   發 d 夢都開心 d 架   尋晚夢見好靚好靚嘅海底世界   同埋聞到好香嘅食物添呀 ~

早餐食芝腿治烘底   細細個食片裝芝士真係覺得鹹架   依家 d 芝士真係無味   唉   不過都慶幸食過有鹹味嘅芝士嘅 ~


菇場唔太忙   又可以 skype   其實我以前打中文字係超級慢   仲要慢慢睇 keyboard d 碼   依家 keyboard 無碼都無問題   都記得哂 d 咩位置   有時里奧大人問我 d 字   我直頭講得出咩碼第幾頁第幾個添呀   佢覺得我好勁   其實因為佢問果 d 字   我成日打呢   哈哈 ~   

Lunch time 出去買酸辣米線番菇場食   居然見到陽光   實在太開心喇 ~


我買咗 2 包   $5.5 一包好似好抵咁   咁問家姐要唔要   但我係咁講 Tam Tam   家姐都唔知我講咩   後尾我睇番原來係 Tim Tam   笑爆咀      

打比家姐   佢話姐夫今日 2 點可以出院喇   感恩感恩   同埋佢今晚可以番媽咪屋企食飯呢 ~

放工即走喇   本來家姐同媽咪講話今晚開 OT 唔番黎食   其實唔想同媽咪講話姐夫入咗院要佢擔心   咁我朝早仲同媽咪講話 6 點半可以開飯   依家唔得啦   起碼要 6 點 45 分   同埋唔講比媽咪知   嚇下佢   哈哈   所以我同媽咪講話好飽   要晏 d 先開飯   其實係想等埋家姐一齊開飯呢 ~

媽咪啱啱 "北" 湯比我   咁家姐番黎   好在我一早叫佢細細力開門   最搞笑係媽咪居然好專注 "北" 湯   完全唔知家姐番黎    我叫家姐拿拿聲坐我個位扮我飲湯   之後媽咪一出黎   個樣都嚇咗一嚇呀   話點解會係家姐   笑爆咀   本來家姐話想呢入廁所   不過我話唔好啦   一開門黑媽媽見到個人   真係好鬼驚囉 ~

食完飯就食生果   又比我見到楊桃   真係火都黎   因為食楊桃係最傷腎   媽咪個腎之前唔係咁好   不過依家就無事   但我之前已經叫佢唔好買黎食  佢都成日買   之後我話是但妳啦   妳鍾意食就食啦   我無咁好氣理妳 ~

之後講完又覺得自己好衰   所以同媽咪講對唔住   不過我真係好擔心媽咪家嘛   但硬係控制唔到情緒   好在媽咪又唔會出聲鬧我   唔係實家嘈屋閉   之後媽咪自己都講   依家會好錫身體    唔敢亂食嘢   因為為咗我地   話如果無咗我地   佢就咩都照食   唔理架喇   咁我同媽咪講   就算無我地   都要好好珍惜身體架 ~

差唔多 8 點半就同家姐走喇   咁我打咗 3 次電話比里奧大人   佢都聽唔到   我心諗真係慘   咁夜仲要開會   點知我一入大堂   管理員同我講話里奧大人番咗黎無耐   我好愕然話 : " 下 ?! 佢番咗黎喇 ?!"   之後管理員仍都好愕然話 : 下 ?! 妳唔知佢番咗黎架 ?!"   我覺得好搞笑   佢好似講咗 d 秘密出黎咁   同埋佢仲以為我唔會煮飯   晚晚叫外賣喎   可能佢次次見到我夜番   里奧大人又買外賣   比佢錯覺啦 ~

一入屋就話鬼里奧大人啦   唔聽電話   仲見到食剩嘅薯條   佢話想掉喎   不過我話我要食   嘻嘻 ~

估唔到佢仲開埋機洗衫   咁我可以即刻煲中藥呢 ~

沖埋涼就睇 "守業者"   因為想睇下邊個殺死 2 小姐   媽咪頭先話係麥包殺嘅   講到似層層架   所以我同家姐都信   我因為唔係成日睇   所以更加信 ~

咁最後知道唔係麥包殺嘅   咁等廣告時間就打比媽咪啦   同佢講話麥包唔係兇手喎   頭先講到似層層   咁啱家姐又打比我   不過我無聽啦   之後同媽咪傾完就再打番比家姐   佢第一句又係話原來麥包唔係兇手   同埋佢話都同媽咪講咗   我話我頭先都同媽咪講咗喎   咁原來佢打比我之前已經打咗比媽咪   咁媽咪收咗線   又收到我電話   我地之後笑爆咀啦   媽咪真係慘   車輪戰比我地話   之後里奧大人都覺得好笑   不過加多句我地好無聊   哈哈 ~

又睇心計喇   睇開就想睇   今晚 11 點幾先瞓呀   好在聽朝 8 點起身   咁都好 d 囉 ~

2 則留言:

  1. 為食一之之~ 又幾日冇見喇 呢個星期六日食佐乜好嘢呀 係喎..今朝係你最忙既時候喎 點呀 完成工作未呀? 我地一陣有生日party呀 有蛋糕同生果食 happy~ 可以hea一陣
    上次媽咪比佐有隻牛牛既芝士我 我覺得好鹹呀...佢同事同佢講呢隻牌子好味啲 但一定唔可以齋食囉 上次我用嚟焗麵包又ok喎 好香芝士味
    都唔好鬧人喇 其實我地都係喇 明知有啲食物傷身但有時鍾意食真係忍唔到口 叫你戒零食薯片都唔係即時戒到喇 所以鬧都冇用 係食少啲同做下運動調節番喇
    你地仍然係無線fans會講劇情喎 我已經好耐冇追電視劇喇..除佐愛回家會專心少少睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 老三木 午安好啦 剛忙完咋 ~
      頭先妳食咗咩呀 ?! 我食咗個好好味嘅吞拿魚包 + 麻麻地好味嘅菠蘿包 超級勁飽 ~
      牛牛芝士好味呀 我都鍾意食 但依家好小買芝士 lu ~
      唉 有時鬧都無用 留番啖氣暖肚好過 ~
      我間唔中都睇 tvb 劇 但只係睇果幾集 因為次次都係越做越悶 無興趣 ~

      刪除