2014年3月5日星期三

御泰坊 @ APM ( 5-MAR-2014 )

馬拉盞炒西蘭花蓮藕 - 好味道呀   好鍾意食馬拉盞嘅味道呢

泰式炸蝦餅配酸籽梅汁 - 又係好食   好彈牙架   

蒜蓉越南牛油雞翼 - 無咩味喎

軟殼蟹蘋果沙律配芒果醬 - 好似次次黎都食   哈  

泰式鮮蝦金邊粉 - 一路食一路傾   所以最後呢個金邊粉凍哂   變咗唔好食

( 5-MAR-2014  WED )

今朝又係凍凍地同潮濕   好似好耐無見陽光咁喇   快 d 好天啦   個人無咁攰咁呢 ~

早餐又食番奶油多士 + 腿蛋   因為唔想食到咁飽 ~


番到菇場忙咗陣啦   對眼又濛又痛   所以最後都要滴眼藥水   等對眼無咁辛苦 ~

晏晝食包   家姐話好飽肚架喎   初初唔信架   不過原來真係好飽肚   食完個粟米包   再食朱古力酥   但食到一半已經好飽   加上我又飲埋肉汁   所以更加飽 ~

粟米包 

朱古力卷

家姐叫我食粟米包要小心 d   因為會 "必" 哂 d 粟米出黎呀   果然無講大話   哈

放工即走喇   今晚約咗 CC 食飯   我成日以為約佢星期四食飯   因為之前約佢星期四嘛   不過佢唔得閒所以改星期三   咁好彩我星期二 skype 佢問佢記唔記得星期四食飯   佢話唔係改咗星期三咩 ?!   嘩   好彩佢講咋   唔係我記錯星期四呢 ~

佢 6 點 15 分先放工   所以我去無印買咗 d 零食   再去 Log-on 睇嘢   之後就走喇 ~

同 CC 一齊去睇 Hand Cream   咁佢話我 Boots 果支 Hand Cream 好香   咁我比埋佢啦   佢係都唔要   不過我話屋企真係好多 Hand Cream   幫我清緊 d 貨仲好啦   咁佢先肯要   哈 ~

Book 咗 6 點 45 分喺御泰坊食飯   呢間泰菜間唔中都會食   因為佢 d 水準好穩定   又坐得舒服   所以幾鍾意去呢間   依家多咗好多款新食品   但我無試啦   因為好多都係辣   但 CC 唔食得辣   話一 d 都唔辣得   食完個胃會痛喎   咁我話叫佢揀啦   揀唔辣真係好有難度   因為 Menu 90% 都係有隻辣椒嘛   哈 ~

食下傾下   真係唔覺唔覺都已經 9 點半   咁我地都走喇   今餐係 CC 請我食嘅生日飯   佢次次都好早約我食生日飯架   不過我次次都係遲過生日先食   但點都唔夠我勁啦   佢 8 月頭生日   我 10 月先請番佢   所以話今年 7 月要請佢食生日飯   唔想試過 8 月呀 ~

佢搭巴士   我就搭地鐵番屋企   今晚里奧大人 7 點 15 分就已經放工   我唔去街就起碼 8 點 15 分先放工   邪 ~

沖埋涼   再睇一集 "The Mentalist"   差唔多 11 點幾就瞓喇   天氣凍凍地   真係個人特別想瞓多 d 咁架 ~         

喺無印買嘅零食   $10 一包都幾抵

沒有留言:

發佈留言