2014年3月25日星期二

魚香茄子 ( 25-MAR-2014 ) + 徑步


( 25-MAR-2014  TUE )  

好在尋晚無熱醒啫   但反而里奧大人話熱醒咗   奇怪 ~

早餐食腿蛋治   都真係好飽下 ~


菇場唔太忙   加上所有大粒又唔喺度   真係要好好享受一下呀   哈 ~

晏晝同 PMS 出去食   不過我講明唔食飯   所以去食水餃米   食完再行陣就番菇場 lu ~

放工唔駛買餸   番到屋企就燉肉汁   之後抖陣先預備晚餐   今晚 7 點一定要煮飯   因為我想徑步 ~

里奧大人 7 點 15 分打黎話放工   不過我都係自己食先喇   唔想嘥時間等 ~

是日懶餐 - 魚香茄子  

魚香茄子 - 用魚香茄子醬再加埋鹹魚一齊炒   好味好多呀   不過如果將 d 茄子走油就更加靚仔   下次試下半煎炸先   咁唔駛嘥咁多油   嘻嘻 ~       

等佢食埋   幫佢洗埋碗就出去徑步喇   最搞笑我着波鞋嘅時候   里奧大人同我講話   妳真係徑步架 ?!   下   咩佢由始至終都以為我講笑架   暈 ~

8 點 20 分出門口   徑咗 4 個圈   差唔多 15 分鐘   都夠架喇   因為我本身都好攰   唔想徑太耐呢 ~   

沖完涼就睇心計   今晚 11 點要瞓喇   好鬼攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言