2014年3月20日星期四

八寶燒味飯 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 20-MAR-2014 )



( 20-MAR-2014  THU )

今朝 7 點半起身   沖埋涼洗埋頭   之後個同有 d 肚   但都接受到嘅   不過想抖多陣   叫里奧大人自己出門口先   我瞓到 8 點半先打的番菇場 ~

買咗腸粉 + 咖啡番菇場食   不過無咩胃口   食咗 3 嚿腸粉咋 ~

勁眼瞓呀   好在所有大粒都唔喺度   我可以合埋眼抖抖 ~

11 點幾有嘢做   但真係不在狀態   所以晏 d 先做 ~

Lunch 諗住食埋朝早 d 腸粉   不過凍咗真係勁難食   所以食咗 1 嚿就掉咗喇 ~

好喇   抖到 4 點 15 分   終於有番 d 精神   咁就開行 turbo 做嘢喇   做做下有 d 餓   好在有朱古力餅頂住   唔係暈都似 ~

同事 PMS 見我有胃口食餅   佢又請 d 零食比我食   嘻嘻 ~

放工即走喇   差唔多番到屋企收到 PMS 電話   傾咗 2 個鐘   好攰呀   傾完就即刻開機洗衫喇 ~

里奧大人知我唔舒服   所以 7 點就放工喇   仲話買太興燒味飯套餐   咁我可以飲例湯 ~

所以我都同里奧大人講   雖然呢幾日身體上唔太舒服   但見你咁細心   都覺得好心點甜   同埋無咁辛苦   嘩哈哈 ~

佢食完就做公司嘢喇   差唔多 9 點幾就做完 lu   所以又一齊睇心計 ~    

11 點都瞓喇   但唔知係咪飲咗寶礦力   所以又唔係咁眼瞓   但又無嘢好睇   點都試下瞓囉 ~

2 則留言:

  1. 寶寶三之之~ 又午安喇 呢幾日好溫暖呀..喺公司好熱添呀 好似冇開冷氣咁 都唔知係中央冷氣有問題定出風位壞佐...
    今日b唔b呀 你都好吖..啲大粒成日都唔喺公司間唔中都可以蛇下 我地啲老闆7點幾就番工..夜一夜都唔走架 好變態
    哎yo..又咩咩痛呀 慘~ 不過有老奧咁細心對你心都甜晒喇 少少痛忍下喇

    回覆刪除
  2. 潮濕之之早安好呀 今朝潮濕又無風 好風難頂呀 ~
    喺公司覺得好熱咁恐怖 ?! 我就凍到震 同妳撈勻就好啦 哈 ~
    頭先 b 完喇 希望今日可以 hea 過啦 ~
    妳 d 老闆真係好早番到公司喎 佢 d 生活一定好苦悶 哈哈 ~
    感恩今次咩咩都唔係咁痛 唔好講喇 ee ~~~~

    回覆刪除