2014年3月7日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 7-MAR-2014 )

蒸多寶魚   加埋蝦乾同白飯魚一齊蒸

炸乳鴿 ( 外賣 )

白切雞 ( 外賣 )

炒菠菜

青紅蘿蔔無花果豬筒骨湯 - 今次我叫媽咪問家姐工人點煲呀   終於有正常嘅味道啦   勁開心   哈

大樹菠蘿

( 7-MAR-2014  FRI )

終於 happy friday 喇   如果聽日 off 就好啦 ~

今朝食魚柳包   咁我要大火嘛   點知出黎嘅係燶嘅   黑色喎   點食呀   之後我聽到佢同師傅 d 對話   仲好叫我教佢點大火   唔係呀嘛   咁我話要正常算喇   之後阿姐話呢 d 包係唔知咩咩   所以好難大火   咁個師傅係咪一早就應該同我講唔可以大火   咁咪唔駛搞咁多嘢囉   我點知妳點整個包喎 ~


菇場忙咗陣呀   忙到 11 點   好似好快就 lunch 咁   唔錯唔錯 ~ 

Lunch 出去食牛腩河   之後再行陣就番菇場 lu ~   


里奧大人唔駛上大陸   不過我都會番媽咪屋企食飯   同埋月頭最緊要番媽咪屋企食飯添呀   因為要比家用媽咪嘛   唔想成日心掛掛 ~

家姐又係 7 點番到屋企   佢同事去完北歐旅行   比咗 d 手信我添呀   勁開心   哈哈   有得食 ~

之前已經想試辣椒朱古力架喇   估唔到終於有得試     

喺阿信屋買架   $6.9 咋   所以買包比家姐食   

家姐最鍾意食 Panash 嘅丹麥酥   所以間唔中都買比佢   氹佢開心   哈

家姐又買番比我   如果住附近就好啦   唔駛拎黎拎去

依家去媽咪屋企   除咗拎湯走之外   仲會拎埋生果   因為媽咪話 d 生果靚就會買埋我同家姐果份   所以我次次番到屋企   個膀頭都好痛呢 ~   


差唔多 8 點 15 分就走喇   又比我喺巴士站見到家姐   家姐上次幾勁呀   佢一見我打比佢   佢即刻望住我個方向先聽電話   如果唔係就見唔到我架喇   今次就咁啱有人落車   我好開心咁叫家姐家姐   佢先知   人地唔知以為我痴線   哈哈 ~

番到屋企即開機洗衫   之後就沖涼   里奧大人差唔多 9 點半先番到屋企呀   慘 ~

睇完心計就瞓 lu   呢排天氣凍凍地   差唔多 11 點就會好眼瞓咁呢 ~

2 則留言:

  1. 二四六八十之~ 午安喇喂 今日又得閒番啲可以早少少嚟同你傾下計(打打下又有嘢做..就放工喇你) 今日食乜呀? 今晚又食乜呀 我又蒸飯食喇^^ 有呢個小蒸籠真係幾好 如果佢可以用嚟煮埋麵就梗好喇
    終於見到啲酸辣米線以外既粉類 哈~ 噚日個朋友send佐段新聞介紹大埔有間食牛腩同豬手好出名既麵店..唔知你有冇食過呢 佢好想去試呀...不過咁遠水路同埋星期日又唔開喎 好難試到囉
    你買比之家姐 之家姐又買番比你...你地真係得個攞字喎 wakaka 下次買之前whatsapp大家唔好買相同嘛
    聽日再傾喇 拜拜你條之尾

    回覆刪除
  2. 又係我啦 一碌木 真係好唔想咁叫妳架 哈哈 ~
    我依家星期一朝早最忙 好在精神咋 唔係死梗 哈哈 ~
    有蒸籠都好好啦 妳仲咁多要求 打 ~
    酸辣米線好味呀 遲 d 會再出現 嘻 ~
    大埔果間好似叫群記 不過星期日唔開 同埋之後佢地好串又規矩多多 懶巴閉 所以我一定唔會去食 做咩要受佢 d 氣喎 ~
    下 我同家姐買嘅味道唔同架噃 @@
    一陣再見妳條尾 拜拜 ~

    回覆刪除