2014年3月29日星期六

壽司 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 29-MAR-2014 )



( 29-MAR-2014  SAT )

今日係補番 2 月嘅 off   咁諗住去長洲架喇   不過依家唔駛諗啦   天黑黑 ~

瞓到 10 點先自然醒   好在食得切早餐咋   哈 ~


食完就番上屋企沖涼   之後行雷閃電落勁大雨   所以要等一陣先出去 ~

里奧大人就去 bank 整嘢   我就去 Mega Box 買戲飛先 ~

買完飛都係 12 點幾   里奧大人坐 shuttle 又塞車   所以我去 H & M 行陣先   今次勁開心   因為買咗 1 件外套 1 件 1 衫同 2 條 legging   全部都好鍾意呢 ~

原來都已經 1 點半   所以我去搵食先   之後無耐里奧大人都到 lu ~    

今次試食嘢   就係去 "喇沙大少" 食 lunch   我覺得 ok 啦   因為我其實唔餓   但又想試下   哈 ~

馬來海鮮喇沙 ( 大蝦, 蜆肉, 蟹柳, 魚蛋, 豆卜, 雞蛋 )

馬來魚蛋濃蝦湯麵

馬來拉茶 / 馬來拉咖啡

食完去 Aeon 買嘢飲   之後就去戲院喇   今次睇 " Noah "   由 3 點 10 分睇到好似 5 點幾   今次買埋副 3D 鏡   $6 對又抵喎   最正係下次可以用得番   如果記得帶嘅話 ~

諗住約姑奶食飯   不過佢好忙   所以我地自己食算喇   但我地又未餓   咁就去大眾睇書   都睇咗 1 個鐘咯 ~

去完 Ikea 買香草三文魚就去 Aeon 買壽司番屋企食   今晚唔坐 shuttle 喇   所以打的番屋企   爽 ~

番到屋企都已經 8 點   咁就要開餐喇   早食早消化 ~

沖埋涼就睇心計   今晚 11 點幾都有 d 眼瞓   都好   我都唔想太夜瞓呢 ~

4 則留言: