2014年3月6日星期四

鮮蝦卷 + 菜心 ( 6-MAR-2014 )



( 6-MAR-2014  THU )

今朝里奧大人 10 點半要見客   所以又陪我食早餐呢 ~


菇場唔太忙   但好多濕濕碎碎嘅嘢要整   好在唔急啫 ~

Lunch 出去銀行搞嘢   差唔多 1 點先搞掂   之後再去阿信屋買桃哈多   $6.9/包咋   勁抵   再去買燒賣粉果就番菇場喇   晏小小就食埋條咖啡卷   咁就夠飽喇 ~


呢個咖啡卷好味呀   叮咗 20 秒之後   再灘凍先食   口感係煙煙韌韌   我最愛啦

家姐晏晝打黎話媽咪星期六唔去食乳豬   話星期六最凍   唔敢出街   咁我都明   凍親好麻煩   但係咪應該打黎同我講   我即取消或者改時間呢   因為係團購比較多限制家嘛   咁我放工即打比媽咪   話當然以一齊以佢身體狀況行先   我唔會鬧佢   但真係唔鍾意成日咁遲先講囉   唔係第一次係咁嘛   之後佢講番   呢 3 日都血糖低   比佢咁嚇一嚇   真係咩火都收哂   哈   之後佢話已經打咗比姑娘   睇下點做囉 ~         

去埋街市買餸   番到屋企即浸菜喇   之後就開機洗衫   抖陣就煮喇   今晚自己食先   依家唔帶 lunch box    多數食米粉或者麵呢 ~

非常之感恩呀   媽咪打黎話打針只係用 6 度   佢真係好叻囉   由原來 16 到依家 6   不過當然唔駛打針就更好啦 ~

是日懶餐 - 鮮蝦卷 + 菜心 

鮮蝦卷 - 喺利豐買嘅   $22/半磅   我覺得佢好味過牛丸哥哥   因為佢真係有蝦   而牛丸哥哥就得豬肉咁囉 ~  

菜心 - 本來想買粟米架   但 $13/2 條又覺得貴   同埋里奧大人話佢食完粟米   個胃唔係咁舒服   所以我最後都係買菜心算喇 ~    

食完抖陣就沖涼喇   里奧大人 8 點 40 分先放工   佢話食麵   但今朝已經食咗   叫佢轉食米粉   佢又唔想   咁我咪話佢囉   之後差唔多到屋企   把聲好慘咁話食米粉   咁我話煮麵啦   不過今個星期唔準再食麵囉 ~  

以前勁唔鍾意食桃哈多架   覺得佢非常非常之甜   但有次我心情好低落   食哂成包   之後心情真係好咗好多呀   自此之後就愛上咗佢喇   同埋我好鍾意佢個包裝  好得意呢

沒有留言:

發佈留言