2014年3月27日星期四

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 27-MAR-2014 )

金腿麒麟蒸花尾躉球

鎮江焗肉排 - 初初以為比咗京都骨   因為鎮江骨顏色唔係咁家嘛  

豉油雞 ( 半隻 )

沙薑雞腳 - 上次見到人食   所以勁想食   估唔到好味喎   開心開心

( 27-MAR-2014  THU )

今日雖然潮濕   但有太陽咁都唔錯   但如果有 d 風就更好啦 ~

早餐食芝腿治烘底   今次烘得好靚仔喎   所以 d 芝士係半溶狀態   好好味呀 ~


菇場忙咗陣   諗住 hea   點知勁忙添 ~

又未餓   又係行到 1 點先買嘢食番菇場   出面勁熱呀   最慘係無風 ~


忙多個幾鐘就搞掂   唔知頭先係咪熱得滯   所以有 d 眼瞓 ~

放工即走喇   今晚同埋媽咪 家姐去嘉華食飯   媽咪又拎咗 d 淮山合桃豬展湯比我飲   唔怪得我咁飽咁啦 ~

媽咪同工人上屋企先   我就同家姐去阿信屋睇零食   今次勁呀   忍到手唔買韓國辣椒醬   雖然想買好耐   但再諗下又唔知幾時先整   所以都係唔買喇   我想清哂屋企 d 醬呀 ~

差唔多 8 點就走喇   里奧大人都已經番到屋企   仲食完飯添喇   如果尋晚佢咁早放工就好啦   邪 ~

又睇心計   不過我 10 點 15 分都瞓喇   超級勁攰   今晚里奧大人話要開冷氣瞓喇   無風好難頂呢 ~  
       

2 則留言:

  1. 四眼笠..星期四早上好! 今早4點幾仲落勁大雨~好在依家好好陽光咋
    沙薑雞腳正呀~講起都想食! 你31果篇無左既..攪什麼呀? 快d check下啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 三笠笠 嘩哈哈哈 呢個名唔好多呀 ~
      今日好好天呀 勁開心 不過妳仲開心啦 正 ~
      沙薑雞腳好味呀 講起都想食 ~~~~
      無咗 31 呀 ?! 等我 check 下先 thank you 笠笠子 33

      刪除