2014年3月9日星期日

雲貴川風味 @ 旺角 ( 9-MAR-2014 )

我嘅麻辣肚絲 + 魚腐酸辣米線 ( 小辣 ) - d 餸真係幾麻辣   

里奧大人嘅線麻辣雞肉 + 麻辣腩肉酸辣米線 ( 小辣 ) - 佢辣到要飲豆漿呀 

腐乳通菜 - 我鍾意食幼身嘅通菜

( 9-MAR-2014  SUN )

10 點起身   食完早餐就抖陣   沖埋涼洗埋頭就番教會喇 ~


約咗媽咪同家姐飲茶   里奧大人就要番屋企做嘢   所以奉獻完之後就走 lu ~

1 點飲到 2 點   之後媽咪就去做運動   我就叫家姐陪我去百佳買洗衣粉    順便買埋餸添呀   因為唔想特登再去街市買菜同豬肉   行下買下又用咗 45 分鐘   咁我都要走喇   因為里奧大人應該餓架喇 ~   


拎到手都斷   番到屋企抖陣就問里奧大人出唔出街   佢話出旺角買水種植物   話順便食埋飯   唔好煮   真係邪   買咗餸先話出街   哈 ~

去咗大家樂食 tea   之後就坐 2A 出旺角   去完買水種植物   再行埋花園街就去食嘢 lu ~


勁想食米線   所以今次試下呢間雲貴川   入到去得幾個人   其實都驚唔好食架   不過想試下囉   同埋坐得舒服   喺旺角坐得舒服   係好難得架 ~

坐 van 仔番屋企   只係 8 分鐘就去到九龍灣   真係吸引呢 ~

番到屋企即沖涼   之後執下衫   搞 lee 搞 lu   差唔多 9 幾就同里奧大人一齊睇心計   今晚我 10 點半左右都眼瞓喇   所以自己瞓先 lu ~       

沒有留言:

發佈留言