2014年3月2日星期日

黑椒汁煎三文魚扒 + 金銀蛋菠菜 + 鮮淮山蓮子圓肉糖水 ( 2-MAR-2014 )



( 2-MAR-2014  SUN )

今朝 10 點醒   但就唔會番教會喇   因為里奧大人好多嘢要做呢 ~

去大快活食早餐   食完之後就自己去街市買餸   番到屋企即預備晚餐   再燉埋肉汁就抖喇 ~


里奧大人食剩半隻   我話留番比我夜晚食啦   無理由咁嘥嘛   之後叫佢下次唔好再食囉   搵我黎搞 @@ 

2 點又去大快活食 tea   買埋個膠箱就番屋企 ~



里奧大人拚命做公司嘢   咁我又係睇下雜誌咁啦   差唔多 6 點就預備煮飯 lu ~    

是日晚餐 - 黑椒汁煎三文魚扒 + 金銀蛋菠菜 + 鮮淮山蓮子圓肉糖水  

黑椒汁煎三文魚扒 - 今次煎 2 塊   不過其實 1 塊都已經夠   因為真係好厚肉呢 ~     

金銀蛋菠菜 - 唔想就咁淥菜咁寡呀   加金銀蛋會好味好多囉 ~        

鮮淮山蓮子圓肉糖水 - 第 1 次買鮮淮山   $9/斤   不過佢係一條條切開咁賣   所以我拎果條只係 $7   諗住做餸   但好多食譜都係湯水   一係就炒雞柳或者蝦仁   咁我已經有魚   唔想咁多肉嘛   之後再認真睇食譜啦   原來可以煮糖水   咁都好喎   滋潤一下   哈 ~

8 點幾就搞掂哂   沖埋涼就休息 lu ~

聽日要番工   所以 11 點幾都要瞓   但其實又唔係好眼瞓囉 ~   

4 則留言:

  1. 快活三之之~ 我又嚟喇 今日好大霧好濕呀 同事話今日100%濕度...聽到都驚呀 最怕咁鬼濕..乜霉菌都出晒嚟 你屋企算唔算濕架?
    連續兩餐都大快活 係咪廢事諗食乜呀 做着呢啲公司真係慘..放假都冇得好好休息下 好在老奧夠勤力咋..比我實冇心機做囉 除非佢比好多錢我又唔同 哈~
    啲男人係大嘥鬼嚟架 又唔like食隔夜嘢喎...我老豆一啲隔夜餸都唔肯食架 老奧都唔會食番嗰半隻糯米雞架?
    平時嫲嫲啲湯都有落鮮准山 我覺得好好味呀~ 但用嚟煲/炒就未試過 煲糖水都應該幾good 呢個糖水好滋潤咁呀 留番碗比我嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 四四木木午安好啦 今日暖番 d 但天氣一樣咁潮濕囉 最驚呢 d 天氣呀 ~
      我屋企唔算好濕 同埋我又會開埋抽濕機先番工 所以都 ok 嘅 ~
      呢日我突然想飲大懊活 d 凍咖啡呀 所以咪 encore 囉 ~
      老奧好有責任心架 情願唔出街都要做好哂公司嘢 ~
      其實我都唔鍾意食隔夜餸囉 但帶 lunch box 就無計 連食 2 餐好悶咁 ~
      老奧其實唔太食得糯米 咁我咪食囉 唉 ~
      我上網睇食譜都多數煲湯 不過我唔煲家嘛 所以搵到係糖水食譜就勁開心 同埋感覺即時滋潤咁
      哈哈 留咗碗比妳啦 等妳黎拎架咋 ~

      刪除
  2. 大食四方笠..星期四早上好呀!
    見到個糖水即刻諗起果次返娘家飲果個~淮山圓肉煲起真係勁香甜又潤
    睇見都勁想飲呀..衰! 個三文魚扒煎得好正呀..配黑椒汁又係勁正呀笠!
    近排都好眼瞓好攰~但又瞓得唔好! 唔知想點.....

    回覆刪除
  3. 四面玲瓏笠妳好啦 忙完一輪有 d 攰添 ~
    淮山圓肉糖水好味呀 無錯呀 煲起上黎好鬼香甜呀 1010 ~
    咁妳快 d 番娘家飲啦 go ~~~~
    黑椒汁配三文魚真係好味道 但我見到妳 d 煙三文魚就好想食囉 搵日去 ikea 入貨 細細包好易食哂 哈 ~
    天氣勁潮濕呀 所以實瞓得唔好囉 我尋晚 10 點半就瞓添呀 ~

    回覆刪除