2014年3月28日星期五

Istanbul Express @ 尖沙咀 ( 28-MAR-2014 )

Authentic Turkish style salad 土耳其特色沙律 ( 蕃茄 / 青椒 / 洋蔥及洋芫   配以橄欖油及檸檬碟 ) - 衰 mi 啦   話好似碟血淋淋生肉咁   搞到我唔想食   不過我覺得有陣 "隔肋底" 味   驚 

Lavas Bread 土耳其式薄包餅 - 正宗食法係細細塊包住 salad 食   包到好似雪糕筒咁形狀呢

Turkish Ezme Salad土耳其依絲美沙律 ( 青瓜片 / 洋蔥 / 蕃茄 / 羊乳酪及香草   配以橄欖油及檸檬碟 )  - 好酸   不過又幾醒胃   但食唔哂   我打包番屋企食   惜食也

Sigara Boregi 土耳其式春卷 - 其實即係炸芝士春卷   味道好似油炸鬼   哈 

Chicken Shish Roll 土耳其式烤雞肉粒卷 - 我覺得無特別   因為我仍然覺得喺泰國食嘅 Kebab 係最好味呢      

Apple Tea 蘋果茶 - Menu 個杯好靚架   所以叫黎飲   點知原來係白色杯碟   勁失望

Turkish Lemonade Drink 土耳其式粒粒檸檬特飲 - 阿 mi 飲嘅  佢最鍾意酸 mi mi 嘅嘢

Turkish Tea 土耳其拉茶 - 問咗係咪 Menu 隻杯先叫黎飲   我好鍾意佢地 d 杯  細細隻好得意   同埋 mimi 話 8 折就飲多杯啦

Ashure - 我地正想諗下食咩甜品之際   waiter 突然拎碗甜品比我地   話無花果咩咩   雖然甜   但又幾好味   同埋都有好多料   不過最驚係有提子呢 @@ 

( 28-MAR-2014  FRI )

Happy Friday 喇又   仲係勁潮濕天氣   oh no ~~~~

早餐食吉列魚柳餐   因為突然好想食炸嘢呀 ~


菇場忙呀   所以好快又到 lunch time 喇 ~

Lunch 食酸辣米線   又係突然好想食酸辣嘢   但食完真係好飽好飽 ~


又繼續忙啦   好在 5 點就忙完   可以抖陣   因為真係好攰呢 ~

今晚約咗 mimi 去尖沙咀食飯   所以放工就搭地鐵   join 埋 mimi 一齊喺尖沙咀地鐵站等呢 ~

約咗 6 點 15 分   不過我遲咗 10 分鐘先到   好在之前針灸都係喺 P 出口   如果唔係會更遲   哈 ~

今餐食土耳其菜   當然由 mimi 帶路啦   呢晚有 d 風   但 d 風呎埋黎係好立痴痴咁   非常之唔舒服呀 ~

book 咗 6 點半   去到都無咩人   但我又覺得 ok 喎   起碼唔嘈嘛   我地仲坐窗邊位   咁就更好添 ~
我好鍾意佢地 d 燈

第一次食土耳其菜咋   所以無頭緒食咩   個 waiter 比完餐牌我地   我地研究完一輪又傾下計   唔記得要 order 食物   之後 waiter 問我地食咩   我地又再睇下食咩好   哈   咁問佢有咩好介紹囉   佢話食咩就食咩 ~   

丫   mimi 買咗 2 個糯米糍比我同里奧大人   實在太客氣喇   多謝笠笠 33   煙韌嘢最啱我   哈哈 ~~

嘩   今晚真係傾傾傾   傾傾傾   個口好攰呀   因為個口唔係食嘢就係講嘢   無停過   今晚好開心呀   因為 mimi 講咗好多嘢呀   平時我係口水婆嘛 ~

間餐廳好靜架   所以傾得非常之舒服   完全忘我境界   之後我望望下得番我地同另一枱咋   咁即望下幾點   原來已經 10 點 18 分喇   oh   坐咗差唔多 4 個鐘   呵呵   咁之後我地快快趣玩埋自拍   影咗好多都唔得咁   mimi 又要影角度   笑死咗   笑到有 d 熱添呀 ~

呢餐抵呀   因為 openrice 有 8 折   真係全靠 mimi 上網 check 咋   其實次次同佢食飯   我都無嘢要搞架   因為佢會問我想食咩同埋邊區   我講完之後佢就即刻做嘢   超級快手   如果靠我就真係邊到都唔駛去 lu   唔該哂笠笠 ~

又係由 mimi 帶路去地鐵站   mimi 話我真係完全唔記得點行番出去   係架   我唔認路架   試過里奧大人接我放學   之後我懶醒帶佢行條 short cut 去巴士站   點知原來學校隔離係有個巴士站   行咗好多冤枉路呀   自此里奧大人唔再相信我所以嘅 short cut 呢   哈 ~

差唔多 11 點幾就番到屋企   我即沖涼啦   頭先地鐵車廂勁焗呀   再加埋行番屋企   真係出汗呀 ~

雖然我同里奧大人都飽   同埋好小咁夜食嘢   不過都要食埋個糯米糍   襯新鮮食先好味嘛   勁 ~


搞 lee 搞 lu 又 12 點幾先瞓   好在聽日 off 可以自然醒咋 ~   
    

4 則留言:

  1. 四四笠..早呀! 依家個天又黃黃地啦! 好多雲
    HEY..我出左PO先過黎睇架~睇下你寫乜鬼
    哈哈哈哈~自拍果PART最攪笑呀真係!
    同埋..依間食店真係好好坐~又唔催我地走囉
    係啦..同你已經熟ma~咪安心同你傾啦
    你知我慢熱..陌生人/唔熟都好少講太多野
    哦?! 仲諗住你第2日先食添~因為我覺得..
    太飽再食一樣食物~就算好好味都變左無咁好味囉..你會唔會架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 三多笠 嘩哈哈哈哈 我唔驚妳鬧架 哈哈 ~
      我寫堅嘢囉 唔係寫咩呀 呵呵 ~
      自拍真係笑到熱呀 妳教我嘅 post 我會牢牢緊記啦 嘩哈哈 ~
      呢間食店真係唔錯 唔覺唔覺坐咗 4 個鐘 勁啦 ~
      傾呀傾 真係完全唔記得叫嘢食 真係佢唔過黎 我都唔記得要叫嘢食添呀 ~
      係啦 妳好小咁多嘢講 所以我都好開心 妳同我分享呢 33 ~
      咁糯米糍都 ok 架 當甜品嘛 煙韌嘢我得架 哈哈 ~

      刪除
  2. wow ~~ 仲有糯米糍收 好開心啊~~
    搞到我又想整

    土耳其餐我都未食過 難以想像 oh oh ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 收糯米糍開心過收花 嘩哈 可以食嘛 ~
      妳整啦 快 ~ 我要榴槤糯米糍呀 ~
      我都係第一次試土耳奇餐咋 之前睇過煮土耳其食物嘅節目 已經想試下呢 ~

      刪除