2014年3月22日星期六

勝利大排檔 @ 九龍灣 ( 22-MAR-2014 )

椒鹽豆腐

涼瓜炒牛肉

蜜椒頭抽豬扒 - 我問姑奶係咪 10 年都會食呢個餸   佢諗都唔駛諗就答係   我地都忍唔住笑   哈哈   真係救命

( 22-MAR-2014  SAT )

里奧大人今朝陪我食早餐   所以我 7 點 45 分起身啦    平時我 8 點起身架   佢居然唔信喎 ~


食完早餐就番菇場喇   好難得星期六係 9 點前番到去   哈 ~


諗住做私人嘢   點知又係星期六忙啦   好在做咗個幾鐘就搞掂 ~

因為里奧大人今朝去完大酒店   所以佢喺大埔食埋 lunch   咁我放工都去大埔 join 佢一齊行街喇 ~

唉   企咗半個鐘巴士   腳都軟呀   差唔多 2 點到喇   咁里奧大人喺巴士站接我   之後就周圍行下 ~

又食番冬蔭功湯金邊粉   不過我唔會再去   因為 d 人無禮貌   落完 order 就飛張單落枱度   以前成日食就好客氣   依家無黎食就咁態度   完全接受唔到囉 ~


食飽就行喇   行到差唔多 4 點就去大埔墟   諗住食傷心酸辣粉   不過已經無咗 lu ~

其實我對腳好攰   諗住去麥當勞買杯雪糕坐低啦   但去到之後要即走   因為超級勁焗 ~

咁唔再周圍行咯   都已經 5 點   一陣又要去舖頭   所以就坐 74x 番九龍灣喇 ~

無啦啦勁想食麥樂雞   咁就食埋先番屋企 ~


執完嘢就即去舖頭喇   之後都搞到差唔多 7 點半先去食飯   食到差唔多 8 點半就番舖頭攞衫   之後再去姑奶屋企坐陣呢 ~

住出門口走啦   連門都開埋   不過姑奶無啦啦又講嘢   之後關門再傾   傾到 10 點半 ~

打的番屋企   一入屋即沖涼喇   再睇埋心計   12 點幾先瞓 ~      

乳酪啫喱好抵呀   因為一田做緊特價   只係 $15.9/2 個   所以買咗 12 個   
朱古力喺多慶屋買   又係好抵   $10/3排   買咗 6 排

2 則留言:

  1. 米線勝利五之之~ 又5點喇..噚日放佐半日假..今朝又去checking 番到嚟做到冇停手呀...眼都盲咁滯 你今日多唔多嘢做呀? 仲有半個鍾放工喇喎你 happy喇
    我都未食過傷心酸辣粉添...其實係咪真係超辣到流晒眼淚架?
    椒鹽豆腐同涼瓜炒牛肉都正喎 今晚去買炸豆腐食先 hehe 你自己叫啲新餸咪得囉 姑奶食廿年都唔關你事架 定你覺得啲相好悶咋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 木之之妳好呀 近來好嗎 ?!?!
      好眼瞓呀我 潮濕天氣幾時過呀 慘 ~
      我最驚對數字 對完之後真係眼濛濛架 ~
      我試過最勁係中辣 但只係頭痕 又唔會傷心流淚囉 流鼻涕就會 嘩哈哈哈哈 ~
      呢餐嘅椒鹽豆腐同涼瓜牛肉係新嘢 所以覺得好食 hehe ~
      木呀 妳明唔明 唔食但睇見都驚嘅感覺未呀 !?
      我姑奶連續 2 年食雞扎做早餐 佢同事話聞到都想嘔呀 但佢同事係無食架噃 ~

      刪除