2014年3月16日星期日

八方雲集餃子專門店 @ 九龍灣 ( 16-MAR-2014 )



( 16-MAR-2014  SUN )

今朝里奧大人 9 點 45 分已經醒咗   不過我懶床   懶到 10 點 10 分先醒   之後即梳洗   但叫里奧大人落去搵定位先   咁我就唔駛咁趕呢 ~


番到屋企即沖涼洗頭   之後就番教會喇 ~

行咗陣商場就番屋企   抖到 2 點幾又食 tea   又行陣商場先番屋企呢 ~

瑞士汁干炒牛河

星洲炒米 - 同我煮嘅一樣   無味的

我食完就番屋企喇   里奧大人諗住去剪髮   不過要等   所以佢唔等 lu   又自己番番屋企 ~  

因為我本護照差唔多到期   所以去快圖美影証件相   $65 有 8 張相   不過里奧大人要埋個 file 上網申請護照   咁就要 $95 喇   我覺得好貴呀   因為我真係好耐無影証件相咯 ~

我又唔知道唔可以帶有色髮夾   咁要即刻除啦   夾完 d 頭髮好怪家嘛   好在最後個髮型都正正常常   有個女仔好好人呀   話借過黑色髮夾比我   不過我當然唔要啦   咁貼身嘅嘢   我又唔識佢喎   所以唔會用呢 ~

搞掂哂就番屋企   之後我就熨衫   差唔多 5 點髮型師 whatsapp 里奧大人   話依家無客   叫佢落黎剪   咁里奧大人都即刻出門口喇   咁我熨完衫之後再抹書房同柜   原來已經 6 點半   里奧大人打黎問餓唔餓   我話唔每呀   所以佢番上黎屋企先 ~

7 點半出去食餃子   依家都唔駛點樣排隊等位   真係實在太好喇 ~

沖完涼再食生果   睇埋心計就瞓 lu   今晚 11 點瞓   其實唔眼瞓   但又唔想睇電視   所以都係入房瞓算喇 ~       

4 則留言:

  1. 三八方之之~ 又係我喇 今日b唔b呀? 我由今朝眼瞓到而家呀..對眼好似好腫好重咁 唔知係咪濕重呢 可以瞓番個零鍾就好喇
    我嗰日同你差唔多hea喎 又係冇乜特別嘢攪 食完睇劇又再食 哈~
    下午茶啲炒粉麵好一般喎 冇色又冇味 瑞士汁牛河應該深色啲架嘛 講完好想食瑞士汁雞翼添

    回覆刪除
    回覆
    1. 木呀 早啦 起咗身未呀 ?!
      呢排我都好攰呀 慘 ~
      星期日其實真係無咩嘢搞 所以懶到唔想煮飯 哈 ~
      下午茶嘅星洲炒米完全唔掂啦 唔會再幫襯咯 ~

      刪除
  2. happy friday失踪之~ 兩日冇出現喇喎..旅行中?

    回覆刪除
  3. 我又咩咩又忙呀 今時唔同往日啦 哈 ~

    回覆刪除