2014年3月30日星期日

梅菜蒸鯇魚 + 菠菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 30-MAR-2014 )



( 31-MAR-2014  SUN )

今朝 10 點起身   梳洗之後就去食早餐 lu ~


沖埋涼就番教會   之後就番屋企休息休息 ~

里奧大人做公司嘢   差唔多 3 點先食 tea   我要清咖啡 coupon   所以一定要去麥當勞喇 ~


我同里奧大人講話去麥當勞唔食薯條   唔似去麥當勞   佢話唔覺   話我自己想食就真啦   哈哈  

食完就去買餸   番到屋企都 4 點半   即刻燉肉汁再預備晚餐呢 ~

7 點 15 分有得食   算係快架喇   不過其實都應該快啦   就咁灼同蒸之嘛   超勁方便 ~   

是日懶餐 - 菜蒸鯇魚 + 菠菜 + 芫茜皮蛋魚片湯  

梅菜蒸鯇魚 - 丫   唔係里奧大人小食魚   我都唔想整魚   因為我知道我實食唔落   同埋買大魚肉嘅時候   我真係勁想走   因為左邊魚佬劏緊條大鯇魚   勁驚啦   咁諗住叫右邊魚佬比 $15 大魚肉   點知佢又拎咗條大鯇魚出黎劏   咁我真係要走喇   勁驚   之後我行去隔離檔買啦   點知仲恐怖   份份鯇魚都郁嘅   超勁驚啦又   之後去番第 1 檔買份唔郁嘅鯇魚   最搞笑係我拎錢嘅時候   跌咗個十蚊喺碟魚度   我叫咗一聲   個魚佬嚇到彈一彈呀   話比我嚇親喎   大佬   我好驚碟魚會郁嘛   好自然嘅反應囉 ~      

菠菜 - $8/斤好抵   所以買黎食 ~  

芫茜皮蛋魚片湯 - 里奧大人生痱滋   所以煲比佢飲   今次買 2 札芫茜   同埋只係煲 2 碗水   但係白雪雪都唔似莞茜湯嘅   嗚 ~  

搞掂哂就沖涼   食埋生果就睇心計 ~

無啦啦落超勁大雨   睇住電視喺好短時間之內由黃雨變紅雨再變黑雨   d 雨聲仲好大聲   遮蓋電視聲   但無理由開到電視機咁大聲家嘛   所以最後要開冷氣呢 ~ 

今晚 11 點瞓喇   呢排勁潮濕   都係早 d 瞓好 d ~ 

沒有留言:

發佈留言