2014年12月31日星期三

稻香 @ 九龍灣 ( 31-DEC-2014 )

鳳城水餃

A 級安格斯肥牛

手唧蟹籽麵

田園菜籃

馬來沙嗲鍋

次次個開口都好細   今次阿姐好好人   拎把較剪出黎幫我地剪大 d 個開口   但剪得太大   好似食魚肉腸咁   嘩哈哈   

里奧大人一定要飲啤酒   話打邊爐熱氣喎

綠豆沙材料好足呀   又唔太甜   食完好似無咁燥熱   平時就唔食架喇   驚涼得滯會頭暈呀


食完熱又食凍   d 牙又酸又痺   唔知點咁  哈

( 31-DEC-2014  WED )

2014 最後一日喇   話咁快就一年 lu   今年好鬼忙呀   覺得 d 時間唔夠用添呀   哈哈 ~

早餐唔太餓   食奶醬多 ~


菇場忙呀   其實個心成日掛住有無得放早   所以無咩 mood 做嘢添 ~

11 點幾收到 email 話今日放 4 點   勁開心呀   所以要開行 turbo 做嘢喇 ~

今日個 Lunch 夠哂大盒   食飯食到驚囉   所以慢慢食到 1 點先食完   之後幫家姐同事去阿信屋買蟹柳   最搞笑阿齋問我買咩   我話買蟹柳   因為好抵   佢又話買 6 條   哈 ~

準時開工   發咗顛咁做做做   做哂 d urgent 嘢先   其他留番下年做 lu   年年有餘嘛   哈哈 ~

里奧大人無得放早   所以我去媽咪屋企陪媽咪   一齊睇電視真係好開心   不過我坐到 6 點就走 lu   想去 pizza hut 食嘢   所以早 d 去攞位 ~

去到睇 menu 又覺得唔係太啱   因為晏晝食飯食到好飽   唔想再食飽肚嘢   所以即去稻香喇   因為我想打邊爐多 d 呀 ~ 

好感恩里奧大人 6 點 35 分走人   7 點 15 分黎到   食到差唔多 9 點就番屋企 lu ~

番到屋企里奧大人就上網整嘢   我就即沖涼喇   之後睇電視 ~

咁里奧大人話瞓覺   果時原來已經 11 點 50 分   我話一齊倒數啦   一齊迎接美好感恩 2015 年嘛   所以最後 12 點幾先瞓   哈 ~

沒有留言:

發佈留言