2017年10月11日星期三

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 11-OCT-2017 )




( 11-OCT-2017  WED )

今朝 8 點起身   沖埋涼就打的番工喇 ~

咁我叫咗腿治同奶茶   但無胃口食嘛   叫阿姐打包啦   佢話係咪佢無嚟   一個人食無胃口呀 ?!   嘩   唔好喇啩 ~



菇場忙呀   不過個肚有啲痛   做下停下咁囉   之後伏喺張枱度   直頭瞓着咗添呀   一起身有個 Missed Call   原來係家姐   咁打番比佢啦   我話我瞓咗聽唔到電話   佢好驚訝咁話: 開緊工喎 ?!   我話個肚痛嘛   瞓醒無咁痛呀 ~

個個同事比嘢我   但見我伏喺枱面   佢哋都好細力放低啲嘢   都幾搞笑 ~

Lunch Time 諗住食腿治啦   但食唔落   都係留番一陣慢慢咬 ~

今朝完全無做嘢咁   見精神番就即做嘢喇 ~

開行 turbo 係咁做   快到做錯嘢添啦   勁驚   好在無嘢咋   唔係就慘了 ~

5 點 40 分先走   其實如果唔係攰   我想做到 6 點   因為太多嘢未做 ~

今晚里奧大人番香港   不過我都自己食嘢先喇   難得有啲餓 ~

食完即番屋企   開機洗衫就沖涼   之後抖喇   有啲虛脫 ~

里奧大人食埋車仔麵先番屋企   番到黎都 8 點幾 lu ~

睇多陣電視   10 點半都一齊瞓喇   勁攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言