2017年10月5日星期四

大家樂 @ 官塘 ( 5-OCT-2017 )






( 5-OCT-2017  THU )

今朝瞓到 11 點呀   里奧大人話佢 10 點左右已經醒咗   但見我瞓到剧剧聲   所以由我瞓喎  ~






食完早餐就番屋企   今日唔出街喇   想喺屋企抖下 ~

沖埋涼就休息   但又忍唔住執個柜桶   因為想執好耐㗎喇   但成日的唔起心肝   今日終於執好哂   勁開心 ~

咁之後吸塵啦   吸到我成身汗   又要再沖多次涼 ~

晏晝唔出去食下午茶   就咁食生果算 lu  ~



食完就熨衫   之後真係抖喇 ~

今晚勁想打邊爐   所以去大家樂喇   好在 6 點前去咋   次次有得打邊爐就好快坐滿人呢 ~

食完就即去徑步喇   里奧大人就徑 2 個圈   我就實在太飽啦   點都要徑 30 分鐘   好在有汗出   呵呵 ~

番到屋企即沖涼   睇多陣電視   里奧大人 10 點 15 分已經要瞓   咁我又有啲眼瞓   所以都一齊瞓 lu   今晚早食又早瞓   其實都好健康   但無咩機會成日係咁呢   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言