2017年10月16日星期一

吉豚屋吉列豬扒專門店 @ 九龍灣 ( 16-OCT-2017 )




( 16-OCT-2017  MON )

今朝 5 點幾   無啦啦搞肚痛   個肚好似扭毛巾咁痛呀   勁想叫救命添呀   真係第一次咁痛法咋 ~

咁里奧大人今朝要上大陸   佢 5 點半都要起身   好在佢無搞肚痛   咁可能我食咗個甜筒同埋薯片   油得滯啩   好耐好耐之前試過減肥   係唔食油架   所以之後食好油嘅嘢   就好自然肚屙   去旅行就最煩囉   雖然未必會屙   但都驚啦 ~

6 點半又搞   7 點 15 分又搞   直頭嘔埋添   勁驚食物中毒呀   所以諗住請病假   瞓到 8 點 50 分先醒 ~

感恩起身無嘢喎   所以即刷牙沖涼番工喇 ~

買埋早餐番菇場   番到去已經 9 點 40 分   好在老闆未番咋   同 Lift 就大鑊 ~



成個人完全唔在狀態   無哂力咁   好鬼攰呀   但又超多嘢做喎   嗚嗚 ~

Lunch Time 出去買水餃米   番到菇場都 1 點   咁又唔錯   反正唔太餓   但我又要食啲嘢 ~



仍然忙呀   不過今晚要準時走啦   出旺角幫里奧大人拎手機呀 ~

6 點 15 分去到   6 點 45 分搞掂   換咗底板同 Hand Free 唔知咩 ~

里奧大人今晚番香港   感恩又喺落馬洲落車   所以我約佢去九龍灣食嘢呢 ~

勁想食炸嘢呀   咁去吉豚屋喇 ~

里奧大人 7 點 45 分到   一坐低就即問部電話點樣   我話好在今日個肚無再搞肚痛咋   唔係都拎唔到添呀 ~

食完就番屋企   沖埋涼就抖下   里奧大人就再 Set-up 部手機資料   整到差唔多 10 點都未搞掂   所以叫佢沖涼先   清醒一下再整好過 ~      

我睇多陣電視   11 點即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言