2017年10月24日星期二

蒜蓉炒生菜 + 炒油麵 ( 24-OCT-2017 )






( 24-OCT-2017  TUE )

今朝里奧大人上大陸   佢出咗門口我就即瞓番 lu ~

早餐勁喇   食吉列豬扒餐   真係飽到上心口   下次 8 卦唔嚟真係唔會再叫呢個餐   搵自己來搞   哈哈 ~



菇場唔太忙   但所有大粒唔喺度   真係無心機做嘢囉 ~

Lunch Time 都未餓   同埋今日只係食個甜餐包   幾時食都得 ~

仍然 Hea 過   放工即走啦   平時都會坐多一至兩分鐘   但今日可以好瀟洒咁走   呵呵 ~

番到屋企抖陣   之後再飲碗湯   我唔知里奧大人星期一二唔番屋企食   如果唔係一定唔煲湯囉   隔夜再隔夜   唔鍾意呢 ~

6 點半開始煮嘢   煮得黎都 7 點幾先食呀 ~

是日懶餐 - 蒜蓉炒生菜 + 炒油麵 

蒜蓉炒生菜 - 清埋 2 個唐生菜   又係連食兩餐   本來真係想就咁烚㗎   但又好似好悶咁   所以先炒咋 ~

炒油麵 - 星期日買㗎   諗住星期一食   點知里奧大人又唔番來食   咁我都唔想留咁耐   今晚煮埋去囉   其實我食咗一碗仔咋   其他留做聽日 Lunch Box   呢個係齋油麵   今朝食得太多肉   所以唔落肉去炒麵呢 ~

洗埋碗就去徑步   徑半個鐘就番屋企   沖埋涼就開機洗衫   之後食埋件芝士蛋糕   尋晚里奧大人特登留番比我食   不過食唔落   所以今晚點都要食 lu ~



睇多陣電視   10 點 45 分覺得有睡意喇   仲要係 Feel 到係一上床就可以瞓到嗰隻喎   所以都即去瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言