2017年10月4日星期三

焦糖洋蔥炒豚肉 + 蒜蓉蒸節瓜 ( 4-OCT-2017 )






( 4-OCT-2017  WED )

今朝起身都精神   可能知今日會放 4 點   所以特別開心   哈哈 ~

早餐食蕃茄通粉   唔知係咪落得太勁胡椒粉   一路食一路出汗呀 ~


記得叫少通粉   但唔記得叫走包



菇場忙呀   仲諗住 Hea 過添 ~

今次 Admin 同事好正常喇   11 點 45 分出 Email 話今日放 4 點 ~

Lunch Time 食吞拿魚包 + 雞尾包   好在今朝買定咋   因為出面落好大雨呀 ~



呵呵   完全無 Mood 做嘢喇   真係等 4 點放工呢   一搭正 4 點   個個即起身走喇 ~

番到屋企抖陣就預防晚餐   里奧大人 3 點喺葵芳見客   差唔多 6 點先番到屋企呀 ~

今晚 6 點半可以開飯   依家叫做早食飯   所以都以簡單為主呢 ~

是日晚餐 - 焦糖洋蔥炒豚肉 + 蒜蓉蒸節瓜

焦糖洋蔥炒豚肉 - 我真係覺得自已好勁   睇住食譜都可以完全錯哂 Step   我都頂自己唔順   哈哈   咁其實呢個餸賣點都係甜甜哋啫   不過食譜就煎香五花腩   我就炒熟啲豚肉   係咁上下啦   好味就得啦   哈哈 ~

蒜蓉蒸節瓜 - 蒸咗 3 個節瓜   但其實下次真係 2 個都夠   次次都整得太多咁呢 ~

洗埋碗就去徑步   其實今晚唔想徑呀   好想抖下 ~

嘩哈哈   徑咗一個圈就落雨   咁徑多個圈先走啦   諗住番屋企   點知又停雨   咁喺屋企樓下行 2 個圈啦   點知一路行又一路落雨   天呀   你想點呀 ?!   不過最後都番咗屋企   叫做做咗 15 分鐘運動啦 ~

沖埋涼就熨 2 機衫   搞掂哂就食雪糕同餅喇 ~


又係家姐比我㗎   佢次次一收到月餅劵就會比我呢  



仲夏野莓雪糕 / 雲呢嗱雪糕 / 朱古力雪糕 x 2


里奧大人 10 點就瞓喇   始終喉嚨仲有啲唔舒服   瞓多啲好啲嘅 ~

我就 11 點幾先瞓   唔想咁早瞓住   好似無哂私人時間咁呀   哈哈 ~ 

2 則留言: