2017年10月25日星期三

麻辣串串香 @ 九龍灣 ( 25-OCT-2017 )




( 25-OCT-2017  WED )

感恩一覺瞓天光呀   尋晚都 Feel 到好攰   好在真係可以瞓到   唔駛碌來碌去先入睡呢 ~

今朝真係覺得凍咗呀  要着件薄外套番工   其實我係最怕夜晚放工凍   哈哈 ~

早餐食奶醬多   好耐無食   覺得好味道呀 ~



菇場忙呀   咁家姐 9 點 35 分用手機打比我   都覺得奇怪   明明今朝都係用公司電話打來家嘛   佢一打來就喊   原來診所打比佢   話 B 仔就來唔得呀   所以即刻趕去診所   我聽完之後   當堂無哂心機做嘢   嗚嗚嗚嗚嗚嗚 ~

11 點再問佢咩情況   佢話 B 仔走了   嗚 ~

聽到呢個消息   真係忍唔住喊咗出來   明明尋晚睇條片   B 仔仲好好哋家嘛 ~

食埋 Lunch Box   想出去行下   順便問下家姐咩情況 ~



家姐話 B 仔抖氣真係好辛苦   個鼻窿都有血添呀   佢已經戴氧氣罩   但都吸得好大力   醫生到咗之後   話佢個肺有瘤   所以話佢真係好辛苦   條脷都無乜血色   問家姐打唔打針 ?!   嗚嗚嗚嗚 ~

護士叫家姐陪多 B 仔一陣   但佢都好辛苦   家姐話係咪都要打 ?!   寧願早啲打   等佢唔駛咁辛苦   聽到咁樣   真係喊死我喇   嗚嗚嗚嗚 ~

我都無乜心機   好在菇場都忙   唔駛亂諗嘢 ~

放工去九龍灣剪頭髮   行行下見到之前教會嘅傳道人   所以又傾咗 15 分鐘 ~

咁我今日真係好想剪頭髮   但表妹今日 Off   去開嗰度又 Full 咗   諗住去里奧大人剪開嗰間啦   點知又休息   係咪咁邪呀 ?!

諗住試下 $60 齋剪嗰啲   但寫明 10 分鐘   我又驚驚哋喎   我電咗髮家嘛   好驚佢地剪到我髮尾齊輯輯   如果要有層次   10 分鐘內一定唔夠囉   雖然話修下頭髮啫   但剪得唔好   我又要再剪多次   咁即係仲貴 ?!   所以最後決定都係唔去喇 ~

想剪無得剪   嗰刻好徬徨呀   諗住去官塘啦   但 6 點幾會好塞車   咁行下行下先記得   我之前都有間相熟嘛   所以即去番嗰邊睇囉   但最後都係去另一間   因為想轉下師傅 ~

感恩剪得都唔錯   但洗頭水好刺鼻啦   所以應該唔會再嚟呢間 lu ~

里奧大人就慘啦   食完飯   7 點又要再開會 ~

咁去得寶食埋嘢就番屋企   番到屋企換對波鞋就去徑步喇 ~

徑半個鐘   之後熨衫   沖埋涼都已經  9 點幾   又要敷下 Mask   比家姐講完之後   我真係要密密敷 Mask 囉 ~

今晚里奧大人又要喺工廠過夜   好在依家打電話方便   同埋可以視像   咁我個人就放心好多呢 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 二頭笠..午安啦! 今日係咪超b呀? 加油呀
    唉~b仔走得咁突然..真係勁sad~咁岩近排又到阿懶隻貓
    年紀大..開始多病~所以近排一諗..有日妹妹呢
    都即刻眼濕濕~但阿喂係樹ma..都要控制返情緒囉
    費事佢問咁多~你知佢不解溫柔架啦!

    唉~所以叫你家姐唔好養~比我真係頂唔順一隻一隻走
    阿喂都話我實抑鬱到痴線果隻~太掛住ma

    wow..原來依日轉左咁多個場搵剪髮~我唔得架..搵開果間就果間
    你知啦..髮型好緊要ma~好在依間你都剪過+剪得好囉
    真係囉~剪得唔好又要要剪好浪費
    攪笑啦你~你家姐講ed有紋之後~你真係日日敷mask
    唔止補水份~幼紋要補油~所以我整支油就係咁用囉
    夜晚臨瞓搽完..當保鮮紙~依排太dry..朝早我都要用
    攪笑..原來阿喂都有感覺~今早同我講..太乾朝早佢都有用(哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 四出搵食笠 午安好~~~~
      係啦..B仔走得好突然 最接受唔到係尋晚睇片仲好地地家嘛 嗚嗚~
      都明妳嘅 =我見B仔咁..都好自己諗埋麥包~~~~

      我都接受唔到一隻一隻咁走啦 平復完又再傷痛 真係人都顛~~~~
      我都叫家姐唔好再養 本身又無時間陪佢地 養來做乜?!?!

      呢日邪啦 好在最後都剪到咋~
      我次次剪頭髮都由髮型師話事架 不過剪前面就一定要跟我要求囉
      但唔係個個都夠膽咁剪架 我表妹最知我心意 會一野剪到好短
      其他髮型師係會慢慢咁剪 今次修咗3次先搞掂咋~

      大佬呀 家姐果句"唔笑都有紋" 妳話係咪嚇死先?!?!
      我依家一照鏡就諗起家姐呢句嘢呀 嗚嗚嗚嗚~
      以前d mask 係擺到過期架 我唔願敷囉 依家唔會啦~~~~~~~~

      小奧話佢剃完鬚d皮膚會猛住猛住架 所以朝早佢會記得搽cream
      但夜晚就我提佢囉 我一沖完涼就搽架喇~
      連阿喂都搽油呀 咁今年嘅天氣真係太dry了 我覺得上年無咁dry 呢~~~~

      刪除