2017年10月28日星期六

七本 (居食屋) 日本料理 @ 旺角 ( 28-OCT-2017 )

泡菜餃子鍋 - OK 喎   估唔到咁有多隻餃子   仲要係熱辣辣添   正呀



吉列海鮮咖哩飯 - 突然間好想食蝦同埋食飯   所以叫呢個喇



( 28-OCT-2017  SAT )


今日係重陽節假期   又可以瞓到自然醒   不過我今朝 10 點都醒咗 lu   里奧大人就 9 點半已經醒咗添 ~

我一起身   佢好開心咁話終於瞓得好   我都好開心呀   我覺得搵錢係緊要   但對我來講   里奧大人有健康嘅身體先係最重要呢 ~

咁梳洗之後就去食早餐   食完番屋企抖陣   11 點半出門口 ~



今日送 B 仔最後一程   所以約咗家姐同姐夫同工人   12 點 10 分喺官塘地鐵站等 ~

咁我同里奧大人就行陣 APM 先   因為我要去 MUJI 買棉花糖比家姐同工人呀 ~

里奧大人無啦啦仲話有啲餓   要買件蛋糕食呀   聽到佢話食嘢   我就最開心   因為之前佢真係食好少嘢   直頭話唔食都得添呀   搞到我勁擔心佢呢 ~

12 點半去到 TLC 寵物緣寵物善終服務   之後安排坐入房   無耐就捧住 B 仔入來   我同家姐喊到死死下   工人都有喊   姐夫就坐喺度無反應   只係睇手機   所以里奧大人同我講囉   話點解佢好似對隻狗無感情咁嘅 ?!   外人見到   以為係唔識 B 仔呢 ~

我今次無同 B 仔一齊影相呀   我要嘅回憶係開心嘅   我唔想開相簿就見到凍冰冰嘅 B 仔   咁家姐當然有影相啦   之後里奧大人話忍唔住都要幫 B 仔影相   佢話本來唔想影   因為始終睇咗唔開心   但最後覺得   呢刻唔影就永遠無機會影   所以就影喇 ~

等埋火化   咁工作人員話睇唔睇埋啲骨 ?!   姐夫即話唔睇   嗰下我真係覺得佢好鬼衰啦   你唔錫隻狗係你事   家姐咁錫 B 仔   一定點都想睇哂成個過程先走   所以我即問家姐   妳想唔想睇 ?!   家姐即話睇呀   所以我哋又再等半個鐘   其實我都預哂整個儀式要 2 個半鐘 ~     

工作人員話 B 仔啲骨好散   手腳骨好脆   但頭骨整齊   家姐話 B 仔手腳係唔好㗎   成日要食藥   佢同豬仔一樣   成日食藥   所以出來嘅骨都係唔好呢 ~

尋晚糟糟隻狗   住咗一晚診所就走咗   不過佢心臟不嬲都唔好   要長時間租部機比佢㗎   同埋呢排佢嘅情況都唔係咁好   所以都預咗差唔多㗎喇   唉 ~ 

搞掂哂    2 點幾就走得喇   姐夫想食啲濕濕哋嘅嘢   咁去米線陣食啦 ~


我嘅松葉蟹捧+彈牙魚腐米線 (麻辣蕃茄湯底) - 其實我都鍾意食蕃茄湯底   但自己整得無厘味道囉   可憐           



里奧大人嘅雞肶肉+爽口牛丸米線 (麻辣蕃茄湯底) - 牛丸口感好腍   好怪囉   唔知點咁



家姐嘅黑醋豬軟骨+彈牙魚腐米線 (醇醋酸辣湯底 -大辣) - 湯底唔好味   大辣都係唔酸唔辣 



姐夫滑牛肉片+滷水豬大腸+爽口牛丸米線 (清湯底) - 家姐話影啦   難得咁清   哈哈哈哈  



姐夫食完就出去行陣   我地就繼續食繼續傾   咁家姐買咗參茸海味比叔叔   我同家姐每人夾 $3,000   我話除 3 份   里奧大人即同家姐講   當妳老公係外人呀 ?!   我同家姐一齊話: 係呀係呀   家姐仲話   一講到錢   話知妳當佢賤人啦   最緊要唔駛比   哈哈哈哈   之後里奧大人狂笑   因為佢話無諗過我哋   為咗幾百蚊答佢係喎   我話幾百蚊唔係錢呀 ?!

家姐就番屋企   我同里奧大人又行陣 APM   勁開心呀   終於有得試食爆谷   我覺得呢隻好貴嘛   所以唔捨得買 ~


好味道架   不過就甜咗啲   哈哈  



食到好飽   真係好想行街   所以搭小巴去佐敦買 Jel 喇   又行埋裕華國貨   唔好講笑   我好鍾意去裕華睇嘢傢俱㗎   好古色古香   但好鬼貴   所以只能睇不能買呢   哈哈 ~

行完又去超市睇嘢   買咗蔬菜條同甜豉油同金華火腿   之後我周圍行啦   里奧大人自己就睇人切新鮮八仙果   最後都買咗包   佢話食完個喉嚨好舒服喎 ~


第 1 次見新鮮八仙果   仲要係好大個





咁我想買 Minions 坐枱月曆嘛   里奧大人話信和可能有   咁去睇下   所以就行去旺角喇   比着以前一定要坐車   依家就鍾意行路   不過咁   其實天氣唔熱先行咋   哈哈 ~


好大個鹹蛋黃



去信和都唔見有   再去唔知邊間 Mall 又係無   咁行到都攰喇   所以去食嘢 lu ~

其實唔太餓   但真係好想坐   哈哈 ~

食完就行陣女人街   之後搭小巴番屋企 lu ~

今日都行咗幾多路   所以唔去徑步   沖埋涼就休息喇 ~

睇多陣電視   11 點幾先瞓 ~

2 則留言:

  1. 一定唔笠..因為之前笠~依家等你唔好笠啦(哈哈哈哈)
    唉! 完全feel到你姐夫根本連去都唔想去b仔個喪禮囉
    同埋好冷漠~點都要諗埋你家姐架ma..真係好衰囉
    oh yes! 其實我都鐘意行裕華超市~不過勁少行
    阿喂又一般呢~我成日覺得..間中都有d寶做promotion架
    依個八仙果真係好巨~平時見果d無咁大架

    回覆刪除
  2. 五笠大墨屎妳好啊~~~~
    我姐夫不嬲都唔錫d狗架啦 所以真係唔知去來做乜~~~~
    裕華超市成日有陣味咁架 妳覺唔覺?! 但我唔識形容係咩味啊~
    小奧全程企喺八仙果個檔口等我囉 佢真係唔鍾意行超市架 衰~~~~
    不過今次佢算叻 買到筍嘢 哈哈~

    回覆刪除