2017年10月2日星期一

梅菜蒸鯇魚 + 菜心苗 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 2-OCT-2017 )




里奧大人話終於用隻 line 隻碟喇 ?!   我話用過好多次啦   之後問我係咪唔鍾意 Line 喇 ?!   我好快咁答係呀   佢話無諗過我答得咁快   仲諗住睇下我點兜添   哈哈





( 2-OCT-2017  MON )

瞓到 11 點 10 分自然醒   里奧大人話叫我自己食早餐   佢唔係咁舒服想瞓多陣   之後我刷完牙   佢又話陪我去食早餐 ~



食完之後去買餸   佢就番屋企再瞓 ~

買完餸即番屋企   搞掂哂啲嘢就拖地同抹櫃   再廁所大清潔   最鍾意啲牆磚係爽身嘅   感覺好乾淨咁   哈哈 ~

沖埋涼再熨 2 機衫   話咁快就 3 點半喇   里奧大人就啱啱醒   佢又瞓咗 2 個鐘   都好好瞓喎   咁之後即切個水晶梨比佢食   因為太夜食要成日去廁所呢 ~

咁抖陣啦   之後大食 Whatspp 我   話婆婆係咁搵我   話打咗成日都無人聽   但我電話真係無響噃   大食話阿婆以為佢裝咗 GPS   可以跟蹤到我   哈哈 ~

今朝咁晏食早餐   所以唔食下午茶喇   早啲食晚餐好過   煮埋兩個拉麵   6 點 15 分已經開飯喇   哈哈 ~

是日懶餐 - 梅菜蒸鯇魚 + 菜心苗 + 芫茜皮蛋魚片湯  

梅菜蒸鯇魚 - 今次我居然食好多魚呀   之前煮完唔會食㗎   唔通真係餓得滯 ?!   咁我話好味呀啲梅菜   里奧大人話以為我話條魚好味   佢可能覺得點解會話配菜好味過主菜   哈哈 ~   

菜心苗 - $8/斤   好在煮咗 1/3 咋   因為食拉麵好飽肚 ~  

芫茜皮蛋魚片湯 - 里奧大人話喉嚨唔舒服   咁即滾個下火湯佢飲啦   阿 mi 教我落埋茶瓜一齊煲   好在我記得咋   呵呵 ~  

7 點左右到剪髮表妹打比我   話阿婆打比佢問我喺邊度 ?!  成日都無人聽喎   死嘢仲衰   話我係咪 Set 咗阿婆電話喺黑名單呀 ~

真係頂婆婆唔順   佢哋又唔係我細妹   駛唔駛煩到佢哋呀   救命 ~

我同里奧大人話今日婆婆根本無打嚟   佢叫我問婆婆係咪打錯電話囉 ~

咁我打番比婆婆啦   再問佢打幾號電話 ?!   原來佢真係打錯電話號碼呀   將 2 組號碼調轉咗   大佬   咁妳唔好成日同人講   我唔聽佢電話啦 ~

咁我喺老表谷度講呢單嘢   家姐幾衰呀   話終於到妳喇阿妹   幫我哋分擔一下   因為婆婆一日打兩次比佢哋呢   表妹就話害咗我   哈哈 ~

我覺得打唔係問題   唔係 Chur 住打嚟   同埋我講咗 9 千次   我番工係唔方便傾電話   唔係因為老闆鬧   而係菇場太靜   係人知妳講咩   無理由我行出 Pantry 傾   係人都知妳傾私人嘢啦 ~

好耐之前   我試過坐喺位打去銀行問嘢   個職員好掹咁叫我: 妳大聲啲啦    我次次又要按住個口講嘢嘛   所以好在依家可以 Whatsapp   唔係下下講電話 ~

搞掂哂都 7 點半   我即去徑步喇   今晚徑半個鐘都好夠   因為今日做咗好多家務   個人有啲攰 ~

沖埋涼就休息喇   里奧大人 10 點幾瞓   我就 11 點幾先瞓呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言