2017年10月30日星期一

魚片頭米線 + 鹹蛋節瓜魷魚湯 ( 30-OCT-2017 )






( 30-OCT-2017  MON )

今朝好攰喎   唔知點解 ~

8 卦話食到唔知食咩好   所以我話去大快活啦   不過呢間唔好食   我地唔會再來了 ~




菇場勁忙呀   但個人好攰   做嘢都慢過人 ~

Lunch Time 未餓   出去買節瓜蕃茄   再行多陣就買燒賣粉果番菇場食   望下手機   原來已經 1 點 15 分   要快快番菇場喇 ~




仍然忙爆   要遲幾分鐘先放工 ~

番到屋企即預備喇   里奧大人 6 點半放工   番到黎要等多陣先可以開飯呢 ~

是日懶餐 - 魚片頭米線 + 鹹蛋節瓜魷魚湯  

魚片頭米線 - 壽桃牌米線都唔滑嘅   好在買咗 1 Pack (3 包)   仲剩 1 Pack 下次就 Share 食   咁今晚蘸南記辣椒醬嘛   越食越辣   但即場食係無呢啲感覺架 ~

鹹蛋節瓜魷魚湯 - 好想飲湯   呢個最方便呢 ~

里奧大人話同事阿水叫佢留低 1 星期幫幫手   但呢個阿水就係周圍放暗箭嘅同事   所以里奧大人即刻 Say No   本來有 2 個同事同阿水好 Frd   夾埋阿水一齊篤里奧大人呀   但依家佢哋又好話阿水唔好   叫里奧大人唔好留低   梗係啦   今日開會   佢哋同阿豪比阿水插   梗係唔想人哋幫阿水啦   呢間公司啲人真係好怪 ~    

又食花生   又食雪條   見到佢食嘢   我就最開心   即係代表佢無壓力喇 ~

勁攰   係咪講話唔想徑步   平時我只會話想徑步嘛   所以最後都唔徑喇   抹下嘢好過 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後休息喇   里奧大人 10 點都瞓喇   我今晚都早咗   11 點就瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言