2017年10月20日星期五

麻酸樂米線專門店 @ 九龍灣 ( 20-OCT-2017 )










( 20-OCT-2017  FRI )

今朝起身   隻腳抽筋呀   即刻叫里奧大人幫我鍊一鍊   我好怕腳抽筋嘅感覺架   好痛咁呢 ~

之後里奧大人話發夢我肚痛   個肚變到好大好大   但點都唔睇醫生   激到佢死死下喎   真係次次發夢我都係唔方好嘢囉 ~

買完支寶礦力先去食早餐呀   費事一陣行來行去 ~

  

菇場忙爆呀   所以勁想去旅行休息下   唔想成日對住部電腦呢 ~

今日有 Lunch Box   高妹話見到得啲餸   仲以為我會叮個米粉   不過我話食冬菇同金菇都好飽肚   所以唔駛叮米 lu ~


都唔明點解叮完出來咁多油囉   恐怖 
   


仍然忙爆肺   之前肥豪叫我幫手 Input Data   咁好啦   特登抽一日時間同佢 Input Data 啦   但仲有好多未 Input   點知佢無啦啦 Skype 我話唔駛 Input 住   佢搵到個更好方法   但仍試驗中   我即話好呀   佢話知我 Input 得好苦   我覺得佢形容得好好笑   但仍都想話佢早響啦   嘥咗我成日時間   之後又要 Input 番同一樣嘢   最鬼憎囉 ~

個肚仍然扭毛巾咁痛   半個鐘扭一次   好在最後去到廁所咋   感覺無哂啲菌   同埋之後個肚都唔痛 lu   不過點都要睇醫生囉   好驚聽日又係咁 ~

里奧大人 4 點喺葵興見客   咁今晚我都唔煮飯 lu ~   

放工即去睇醫生   原來係腸胃炎   醫生問咗 2 次駛唔駛聽日病假紙   我話唔駛   佢好似好出奇咁 ~

感恩 6 點 10 分睇完   里奧大人都差唔多到九龍灣喇   佢一知我腸胃炎   就話唔食辣唔食炸嘢去食粥   唔好喇啩   我唔食病人粥呀   所以去食米線   呵呵 ~

食完行陣先番屋企   個肚間唔中又搞下   勁驚 ~

唔敢去徑步   咁就熨埋 3 機衫當做運動啦   依家天氣涼涼地真係好唔錯   熨咗 3 機衫都唔覺熱 ~

里奧大人今日同新同事阿水嘈呀   真係完全難以相信   不過個新同事又係衰嘅   之前開會就同另外個同事傾偈   問佢嘢就話有人搵佢要出去   食飯又食個半鐘   擺明玩嘢囉   咁里奧大人發完火之後   條友又打圓場話請里奧大人食 Lunch   見到妳都憎啦   仲同妳食 Lunch 咩 ?!            

沖埋涼就休息喇   睇多陣電視   11 點半都瞓   反而里奧大人仲睇緊戲   咁都好   起碼叫 Relax 下嘛 ~   

2 則留言:

  1. 五行老奧好火笠..小奧好少發火喎?! 條友真係有心玩野
    哦?! 原來真係腸胃炎,一早要睇醫生啦,仲拖左咁多日
    食米線都唔好嘛,睇你呢..都係唔戒口,得啦夠啦
    實多多借口又話咁又咁架...你! 哈哈哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. four in 笠 又係我呀~
      係啊..老奧發火非同少可 條友真係好不知所謂囉~
      我諗住O清佢嘛 不過星期六約咗家姐食早餐 驚去唔到我先睇咋~
      其實我睇完醫生都無食藥 同埋之後都無O到喇 但唔睇又唔得囉 呵呵~

      米線都清架 妳唔係唔覺呀嘛?! 嘩哈哈哈哈哈

      刪除