2017年10月29日星期日

住家飯 @ 家姐屋企 ( 29-OCT-2017 )

我今朝先同里奧大人講   話叫佢聽晚一定要番屋企食飯   因為我好想食茄汁蝦碌   估唔到今晚有得食   啲蝦仲咁大隻添   好滿足呀



南乳齋 - 好味呀   我自己就唔會整 lu 



冬菇花膠燜鴨掌 - 家姐指住碟餸   細細聲話工人特登整比我食㗎   之後再話整咗碟薑蓉比我食   其實我話初初唔敢食   以為蒸咗雞呢



東星斑 - 係魚就好味啦   哈哈   



燒鵝 (外賣半隻) - 又係想食好耐㗎喇



菜心 - 好甜呀  



芽菜 - 特登再整比姑姐食  



西洋菜湯 - 今日食嘅嘢   樣樣都想食好耐   呢個湯都係   上次經過菜檔   見到西洋菜   即諗起媽咪會煲比我飲   估唔到今日有得飲   係咪媽咪比指示家姐煲㗎 ?!   哈哈  

 
( 29-OCT-2017  SUN )

今朝 10 點起身   里奧大人 9 點幾都醒咗喇   佢話今日仲開心   因為一覺瞓天光   感恩感恩 ~ 

沖埋涼就去食早餐喇   今朝可以慢慢嘆早餐 ~






咁食完見仲有好多時間   就去三聯書局睇下有無 Minions 座枱月曆   問職員又話無   不過我都會自己再搵囉   居然比我發現咗 2 個呀   仲只係 $39   真係超級勁開心呀   最搞笑係里奧大人都好開心   因為我講咗好耐想買   但好多都無貨   佢就會記住   一見到文具店就會入去問人有無 Minions 座枱月曆   係都要買到為止呢   反而佢要嘅嘢   佢係自己搵   我有時仲衰   係完全唔記佢話想要添呀 ~

買完就番崇拜喇   今日講題好啱我哋聽呀   做任何事都要依靠神   神會帶領每一步 ~

人生最偉大嘅成就   唔係從來唔跌倒   而係跌倒之後能夠站起來   咁又係   有邊個人嘅人生無苦難無憂愁呢 ?!   但妳永遠將呢啲負面情緒放到最大   根本同逃避無分別   因為唔願改變   咁點解唔可以積極面對任何事呢 ?!   

我人生受過唔少嘅大打擊   但如果自己長時間維持呢個負面情緒   真係好易令人出事囉 ~

聽完道就即走喇   約咗叔叔嬸嬸同細姑姐飲茶   好在家姐同姐夫可以早到   可以同佢地邊食邊等我哋呢 ~







話咁快又一年   見到叔叔最開心   佢好正面㗎   我成日話同佢行山   我實唔得   因為佢行得好快嘛   佢即刻會話唔好講唔得   無嘢係唔得嘅 ~

最估唔到係細姑姐都嚟咗香港   仲會逗留 3 個月添呀 ~

飲完茶都 1 點半喇   係時候走人 lu ~

我哋坐地鐵再轉巴士去將軍澳拜爸爸媽咪   估唔到無咩人   去到可以上車   感恩感恩 ~

唉   又喊死我了   所以其實呢日心情都比較沉重 ~

我人生永遠會有一個遺憾   就係媽咪病嘅時候   我仲話媽咪成日瞓   唔體諒佢其實係好辛苦   呢一點   我係永遠唔會原諒自己的 ~

但呢個唔係我負面思想   而係我要警惕自己   要好好控制自己情緒 ~

搞掂哂就去油塘嘅大本營    原來都 3 點半了    咁搵個地方坐下食下傾下   之後我同里奧大人就同嬸嬸去商務買小說   我地有折嘛   佢話得番一本咋   所以佢好開心呢 ~


柚字蜜雞翼



雞翼尖 - 辣辣哋好味呀   同埋我想食雞翼尖好耐啦   今次食到   真係好滿足呢 



炸洋蔥圈 - 呢個麻麻哋



買完就打的去家姐屋企   今日家姐工人唔放假   咁之前個工人都黎埋   佢一見到我就話我瘦咗   呵呵   我其實只係瘦咗 8 磅   再瘦多 10 磅就差唔多   努力努力 ~

家姐佢地出去買燒鵝   咁我同里奧大人就陪嬸嬸傾偈   之後我就同工人一齊掉哂啲即食麵   2016 年 5 月嘅都有   如果唔掉   家姐真係會食埋   仲會話此日期前最佳之嘛   但年幾喎   我真係唔會食囉 ~

6 點左右開飯   食下傾下   真係好開心   但都係嗰句啦   加拿大太遠喇   要是過去玩   起碼要請 2 星期假   不過有機會嘅話   我都想去下   一次過探哂所有叔叔姑姐當細佬妹   諗起都開心 ~

食食下飯   最搞笑嬸嬸無啦啦笑住話   佢哋掉哂啲過期嘢   好在家姐聽唔到咋   之後同番工人講   佢哋個樣都驚   因為家姐唔比掉嘛   但其實掉咗都唔知囉   最多咪話工人做 Lunch 囉 ~

差唔多 8 點幾   大家都走喇   糟糟借咗家姐架車   咁糟糟就來家姐屋企   之後家姐同糟糟送埋叔叔番屋企   順便認路   有糟糟就唔驚啦   但得家姐一個車嘅話就好危險喇   哈哈 ~

我同里奧大人坐巴士番屋企   番到屋企都 9 點   即沖涼喇 ~

今晚好飽   但唔想徑步   所以沖完涼就熨 2 機衫   估唔到唔駛開冷氣   仲無出汗添喎   天氣真係涼咗好多喇 ~

熨完都 10 點   再睇多陣電視   11 點即瞓   今日都好攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言