2017年10月27日星期五

秋月居 @ 九龍灣 ( 27-OCT-2017 )

里奧大人唔食熱氣嘢嘛   咁我食哂成個脆脆啦   勁飽肚同埋勁熱氣   雙眼同鼻窿好似慶合合咁呀   不過真係好好味   哈哈         



里奧大人只食沙律菜   







( 27-OCT-2017  FRI )

秋天感覺真係令人好舒服   自從 10 月中打完個風之後   天氣都持續清涼   正呀 ~

早餐食奶醬多   嚟緊放假又要食重量級早餐   所以番工就食清清哋   哈哈 ~



菇場勁忙啦   旺季又來臨了 ~

Lunch Time 出去食雲吞米   因為無哂水餃 ~



食完又行個大運   依家好天氣   一定要出去行呢 ~

仍然忙啦   里奧大人 3 點喺葵興見客   所以我放工都即走喇 ~

今晚唔煮喇   去九龍灣食嘢 ~         

里奧大人終於頂唔順   辭職唔做喇   我舉腳贊成呀   佢做呢份工真係有史以來最辛苦嘅一份   佢係跟新 Product   無人教你點做   又無得睇番 之前 Email   有關 Technique 又唔熟   問同事嘢又唔理你   好喇   咁自己搞掂哂啦   個阿 Head 就話咁咁咁   呢樣唔得嗰樣唔得   客又唔批   但其實個客係批咗囉   所以真係吃力不討好   最慘係成日比人放暗箭   佢人生第一次遇到呢啲同事   我仍都第一次聽到啲同事會係咁衰囉   佢比我睇埋啲 Email 對話   我直頭火都來   所以我話辭職唔做   係一個最正確嘅決定 ~

佢對上一份工   初初做都好有壓力   又係無胃口同瞓唔到   但起碼同事會幫你手搞掂   阿 Head 又會教你點做   但呢份工呢   佢跟個客一個月   足足瘦咗 10 磅   無胃口食嘢又瞓唔到   唔怪得佢上次話做得咁辛苦   唔知為乜   原來佢講緊公司   佢做嘢好少會咁呻法   仲要係日日呻唔同嘅衰嘢   啲嘢係一日衰過一日   我真係當劇情咁聽㗎 ~

今日佢辭咗職   個人真係開心咗咁喎   居然話想行 mega BOX   咁行啦   聽日又唔駛番工 ~

我同里奧大人講話想去旅行   咁去商務睇旅遊書   睇咗半個鐘   買埋本書就走喇 ~

番到屋企都 8 點幾   沖埋涼就休息 lu ~

里奧大人 10 點幾都瞓   咁佢搽 Cream 啦   居然搽到流鼻血   成日叫佢細力啲啦   佢就好似擦地板咁大力   咁佢隻手指尾直插鼻窿   即時流血啦   嚇鬼死我 ~

冰格又無冰   咁好在有冰咗嘅魚片頭   咁比佢當冰咁敷住啦   佢按住鼻窿時   我望下佢個鼻窿   仲流緊血   真係嚇到我腳軟   按咗成 10 分鐘   終於無流血 ~

次次一上 Youtube 睇嘢呢   就唔想咁快瞓   所以我又 11 點幾先瞓 ~   

2 則留言:

  1. 一定笠..晚安啦! 哦..小奧間公司又真係唔係人做既
    同埋講真..壓力咁大又返得唔開心~真係唔做好過做囉
    辛苦又壓力大~好易積出病ma..暫時唔返工去下旅行都好呀
    起碼relax完返黎~整個人都power up再搵過囉..係咪先?!
    哈哈..睇小奧唔出咁粗手粗腳~咁都插到流鼻血
    你驚乜鬼呀又話腳軟~即刻換件性感小護士服..幫小奧止血啦(哈哈哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 五年唔見笠..妳好呀~~~~~~~~~~~
      好在小奧走得快咋 之後再聽番佢講 跟佢個同事比人炒咗呀
      不過條友抵死 博上位出事~~~~~~
      去完旅行 樣樣都好順利呀 感恩感恩~~~~~~~~
      嘩 無諗過佢d鼻血係流咁多嘛
      要是我制服誘惑 佢更加多鼻血啊 唔好搞 嘩哈哈哈~~~~


      刪除