2017年10月15日星期日

蜜糖焗雞翼 + 子母湯 ( 15-OCT-2017 )






( 15-OCT-2017  SUN )

今朝同里奧大人 9 點幾都醒咗   咁去食早餐喇 ~





原來今朝 9 點掛 8 號風球   而無得番崇拜 lu ~

食完就番屋企   拖下地又執下嘢   沖埋涼就抖下喇 ~

今日叔叔喺加拿大來香港   希望無延誤啦   諗住姑丈知道航班資料   點知佢唔知   咁無計啦   等叔叔回來再叫佢報個平安比我啦 ~

唔知點解好鬼餓咁   所以 2 點半出去食下午茶   一出門口   完全覺得似係冬天咁呀   凍到腳震震   可能我着短褲   哈哈 ~





食完去超市買罐頭湯   之後番屋企 lu   開機洗衫就抖下咯 ~

無啦啦好攰   所以 5 點幾瞓到 6 點幾呀   終於精神番哂啦   呵呵 ~

7 點半又食晚餐喇   但今晚真係唔會再煮麵   就咁食餸算喇 ~   

是日懶餐 - 蜜糖焗雞翼 + 子母湯

蜜糖焗雞翼 - 我叫里奧大人食 4 隻   因為我頭先食下午茶已經食咗雞翼   之後佢話下次唔好焗咁多   其實我之前真係諗住焗 3 隻咋   但醃咗就無辦法啦   話時話   為咗焗 3 隻雞翼就開光波爐   仲要洗餐死   其實唔多化算   哈哈 ~

子母湯 - 無啦啦勁想飲酸嘢呀   依家 1 罐都要 $11   買 3 罐就係 $31.5   咁我當然買 3 罐啦   依家啲罐頭真係超級貴   但就點都要有啲儲備囉 ~

搞掂哂就沖涼   之後好想食甜嘢   咁就食個朱古力甜筒喇   好味道呀 ~

里奧大人 10 點半瞓   我就 11 點先瞓 ~ 

沒有留言:

發佈留言