2017年10月6日星期五

翠河餐廳 @ 官塘 ( 6-OCT-2017 )






( 6-OCT-2017  FRI )

今朝里奧大人 5 點半起身   咁佢同我講話有飛強   好在佢飛拖   之後隻強暈咗喎   佢再用膠袋包住佢   仲強調話叫我唔駛驚   隻強暈咗   但佢無掉垃圾袋喎 ~

咁我都瞓得唔好啦   諗住 7 點 40 分先起身   但 7 點 26 分已經醒咗   即刻用漂白水抹窗   貼強藥   搞掂哂先刷牙沖涼呀 ~

我要掉個 Grill Pan   所以將個垃圾袋放喺 Grill Pan 上面   一路行聽到膠袋有聲   但其實係我隻手郁   所以膠袋咪響囉   但嗰下真係勁驚隻強翻生囉 ~

咁樣嚇一嚇   個人完全不在狀態呀   勁眼瞓囉 ~

雖然見唔到隻強   但諗起都無胃口   所以食醬占多算喇 ~



菇場勁忙呀   但好攰囉   真係慢慢做   唔想出錯 ~

Lunch Time 出去食水餃米   之後去百佳買薄荷糖   上次請咗粒比 8 卦食   佢居然愛上   話薄荷夠勁呀   買完就番菇場喇   好鬼攰 ~




百佳做特價   只係 $4.6/條咋   抵



忙到 3 點幾   終於搞掂   了咗心事咯 ~

放工即走   今晚約咗家姐食飯   又要睇下里奧大人喺邊度落車   所以我都唔煮飯 lu ~

番到屋企抖下喇   應該作乜乜   個人好鬼攰 ~

里奧大人喺落馬洲落車   所以 7 點半可以番到屋企   感恩感恩 ~

家姐就 8 點左右嚟到   咁就去翠河食啦 ~

食完就番屋企坐陣   傾下偈   家姐 9 點幾都要走喇   聽朝要番工   唔想咁夜 ~

送家姐去搭車   番到屋企都即沖涼喇   之後睇下電視   11 點幾都瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 一笠笠..早呀! 今日咩環境呀?
    嘩! 死衰強..真係堅勁恐怖呀!好在小奧快手快腳咋
    比著阿喂就真係...唉~又要靠佢又要驚又勞氣
    你拎個煎PAN去掉先攪笑~但比著我其實都堅驚
    但睇人永遠係好笑好多囉..嘩哈哈哈哈
    哎! 記得講樣野你知啦~果日我勁POWER啦
    我咪話睇VIUTV"入住請HOW門"既!晚飯同阿喂講內容ma
    佢好認真講..唔想聽唔好再講~之後我唔講啦知佢堅驚
    點知夜晚同佢出去運動~佢想用強記嚇我
    我即刻同佢講~你再用強嚇我,我就講鬼比你聽
    即ko佢啦...無聲出(哈哈哈哈哈哈哈),等佢成日用弱點蝦人呢(哼)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一枝獨秀笠 仍然係我呀~~
      今日忙忙地啦 但唔想do住 呵呵~
      嘩....諗起呢朝真係驚到神經衰弱 好在咁啱小奧早起身咋
      唔係比我見到 我嚇死咗都似囉~
      諗起阿喂話要多d實物練習就衰啦 亂咁up 真係要掌咀一百次呀~
      話時話 隻衰強係暈咋 唔知係咪真係佢郁呢 @@
      講起都毛管動 yiyiyiyi~~~~

      嘩哈哈哈哈哈哈哈哈 笑死我呀笠
      妳終於有嘢可以ko阿喂喇 yeah~~~~
      咁妳又唔係特登講鬼故嚇佢 但佢咁都要嚇番妳 真係呢
      下次主力講 viu tv 呢套嘢先 等佢咁衰成日嚇妳丫嗱 幫妳報仇 哈哈~






      刪除