2017年10月9日星期一

豉椒排骨飯 + 山竹牛肉 (外賣) @ 屋企 ( 9-OCT-2017 ) + ( 10-OCT-2017 )






( 9-OCT-2017  MON )

尋晚個肚扯住痛   所以瞓得唔係咁好呀 ~

早餐食奶油多   食唔哂呀   叫 8 卦幫手食埋果半件   有佢喺度真係唔怕嘥嘢   哈哈 ~



菇場忙啦   忙到唔知做乜好呀直頭 ~

終於每月一到   食咗止痛藥先   始終個肚都有啲啲
扯住呢 ~

Lunch Time 瞓覺   叫 8 卦幫我買個菠蘿包   佢居然唔收我錢   佢真係唔同哂呀   以前好計較嘛   我比咗 2 次佢都唔收   其實我唔鍾意   不過佢話我哋係閨蜜   唔好計埋呢啲喎   咁好啦   下次我請番佢食菠蘿包啦 ~

今日忙到放工   好在做得哂啲嘢咋   因為諗住聽日請病假嘛 ~

放工即去睇醫生   買埋麵包比里奧大人就番屋企喇 ~

里奧大人差唔多 7 點放工   咁叫佢買飯番屋企一齊食呢 ~

沖埋涼就食飯   仲要唔駛洗碗   發喇   哈哈 ~

個肚有啲痛喇   所以 10 點 15 分都瞓覺 lu ~


( 10-OCT-2017  TUE )

今朝里奧大人上廠   又好早起身了   我叫佢帶嘢飲   咁因為凍飲嘛   佢臨出門口時先拎   所以我以為佢唔記得拎   又叫多次   佢話記得呀   快啲瞓啦 ~

如果我個肚唔痛就好啦   但可惜痛囉   又要請病假 ~

感恩今次都痛   但唔劇烈   唔會痛到想死咁   同埋只係嘔咗 3 次   算好好多架喇 ~

真係要做多啲運動   唔好飲咁多凍嘢   希望之後唔會痛啦 ~

瞓到 6 點半起身    睇睇下電視又瞓咗   差唔多 8 點先醒 ~

咁沖涼洗頭啦   之後食塊米餅   好在上次阿 MI 比我食咋   唔係我唔會開嘢食囉   因為懶   哈哈 ~

今晚里奧大人喺宿舍瞓   希望佢瞓得好啦   咁我 10 點半都瞓喇   難得瞓咗成日都有睡意   即去瞓喇 ~  

沒有留言:

發佈留言