2017年10月12日星期四

雲桂香雲桂香米線專門店 @ 官塘 ( 12-OCT-2017 )

我嘅豬軟骨+魚腐酸辣米線 (中小辣) - 魚腐唔熟咁嘅   我要多青嘛   之後同里奧大人講話   唔知係咪因為要多青   所以米線就變咗好少   佢話佢係好少米線喎

              
里奧大人嘅牛展+蘿蔔酸辣米線 (小辣) - 啲牛展 "鞋" 到呢   連我都覺得難吞呀   里奧大人就最慘   明明想食紫菜 + 牛肉   但我話牛展係滷水   會好味啲   咁我又想食 1 嚿蘿蔔   佢咪轉哂我啲嘢囉   好在蘿蔔好甜咋   唔係就慘   哈哈



( 12-OCT-2017  THU )

感恩一覺瞓天光呀   如果日日係咁就好 lu ~

今朝 8 卦早過我到茶記   所以幫我叫埋   咁我今朝飲凍咖啡   阿姐同 8 卦講   話唔舒服唔好飲熱嘢   估唔到佢記得我唔舒服   之後我到啦   咁瞓得好當然人都精神啲啦   阿姐同我講話見到 8 卦就精神   唔係以為我地拍拖呀嘛 @@



菇場超級勁忙呀   不過咁又好喎   好充實咁呢   哈哈 ~

Lunch time 食蛋糕   本來買比家姐   不過佢又無拎到   咁唯有我食啦 ~

食到 2 件已經好勁架喇   聽日就食埋件朱古力味   真係食 cake 食到驚 @@



同家姐傾電話   我話佢依家好大食   食完早餐 4 個鐘就可以食碗河粉   之後家姐話隔咗 5 個幾鐘呀   妳係咪病呀 ?!   妳係咪有病呀 ?!   哈哈哈哈   佢啲語氣好搞笑   第一次聽佢講話我有病㗎   之後我話佢原來係好似糟糟咁呀   佢好鍾意話人有病㗎   哈哈 ~   

終於做埋長命 Report 喇   再做埋其他煩嘢就搞掂哂   諗住抖啦   阿豪又比新嘢我做   驚我悶嗎 ?!

放工即走   番到屋企抖陣   里奧大人 7 點幾放工   咁我話去食酸辣米線呀   無啦啦勁想食 ~

食完行陣   之後個肚有啲唔舒服   又想嘔   仲開始有啲暈咁   要拿拿聲番屋企喇 ~

我覺得係飲咗啖凍好立克囉   食完碗米線都好 OK   但飲完之後就唔太舒服   平時我番到屋企即沖涼   但今晚抖咗 20 分鐘先去沖涼呀 ~

上網睇 "微辣"   睇到 11 點都瞓喇   好在個人都舒服番好多咋 ~

沒有留言:

發佈留言