2017年10月22日星期日

打拋豬肉 + 合掌瓜粟米紅蘿蔔豬骨湯 ( 22-OCT-2017 )




我上網見到有人用雞肉   咁我都用雞肉喇   買急凍雞扒可以放入冰格   免治豬肉就唔可以放咁耐囉





( 22-OCT-2017  SUN )

今朝 9 點幾   里奧大人已經起咗身   其實我都醒咗   不過起身嗰下有啲頭暈   所以瞓到 10 點先醒呢 ~

沖埋涼就去食早餐   之後番崇拜喇 ~





崇拜完畢就去德福行下   食埋雪糕就去 MP 買生果   之後里奧大人番屋企   我就去買餸 ~


家姐比咗我 Haagen Dazs 雪糕 Coupon   咁快啲用埋佢   唔係又唔記得呢  



番到屋企都 2 點幾   里奧大人都瞓咗覺 lu   咁我就煲湯   搞掂哂就熨衫抹嘢   佢 4 點半都起身 身   到我抖喇   哈哈 ~

今晚 6 點飲湯   之後 7 點 15 分開飯   里奧大人成日話飲完湯就食唔到飯   所以多數早啲飲湯呢 ~      

是日晚餐 - 打拋豬肉 + 合掌瓜粟米紅蘿蔔豬骨湯  

打拋豬肉 - 新餸嚟㗎   所以真係跟足步驟煮呢   里奧大人話好味道   不過就辣咗啲   我其實只落咗 1 隻指天椒咋   我都覺越食越辣   但唔辣又唔似泰國菜喎    呵呵 ~            

合掌瓜粟米紅蘿蔔豬骨湯 - 好耐無煲呢個湯   依家天氣乾燥   都係要煲啖湯飲下 ~

搞掂哂就去徑步   姑奶唔係咁舒服   所以里奧大人都去佢屋企陪佢   我就唔去喇   我要去徑步呢 ~

徑咗半個鐘   番到屋企再拖埋地   咁都已經 9 點半   敷埋 Mask 就休息咯 ~

掛住上 Youtube 睇嘢   差唔多 12 點先瞓呀 ~

2 則留言: