2017年11月17日星期五

咖哩魷魚柏葉 ( 17-NOV-2017 )




( 17-NOV-2017  FRI )

話咁快又星期五喇   真係唔覺唔覺又過埋個 11 月份㗎喇 ~

早餐食芝蛋治   依家食食下又 OK 喎   唔會話好滯 ~



菇場忙呀   好快又到 12 點半 lu ~

Lunch Time 出去行陣   條街好鬼凍呀   打咗幾個噴嚏   覺得唔舒服喇   慘 ~

其實唔餓   但想食熱嘢   所以買魚片頭米粉番菇場食   等身體暖啲 ~



忙到暈   8 卦又係咁 Skype   搞到我更加忙   又問之前有套韓戲叫咩名 ?!   我話係 "不息的婦兒"   之後佢話套戲係叫 "不屈的兒媳" 囉   所以里奧大人好驚叫我講戲名   哈哈哈哈 ~

菇場凍到我想嘔呢   我要着長外套 + 絨嘅大披肩先夠暖呀   但其實 Feel 到自己開始好唔舒服   因為個人無哂力   但點都要做哂啲嘢啦   聽日 Off 嘛 ~

咁放工嘅時候要除哂所有外套同披肩   嗰下我好唔想出門口囉   因為好驚凍嘛   點知街仲暖過菇場   暈 ~

唉   個人真係無哂力   個身好慶   但我其實好凍   所以即探熱   好在 39 度咋   真係咩都唔理食粒 Panadol 先   最緊要唔可以話比里奧大人知   唔係一定唔比我聽日行山呢 ~

今晚家姐嚟食飯嘛   所以都唔抖住   要煮定啲咖哩 ~

差唔多 7 點幾就煮椰菜絲炒油麵   再煮熱啲咖哩   家姐差唔多 9 點先到   所以佢一嚟到   就可以一齊開餐呢   但今晚我無咩胃口   其一煮完   其二個人唔多舒服 ~

是日懶餐 - 咖哩魷魚柏葉 

咖哩魷魚柏葉 - 買咗 $15 牛柏葉   2 隻魷魚就 $35   再加埋啲龍蝦丸同魚片頭   煮煮埋埋一大兜   所以食唔哂啲丸同魚片頭呀   要留番星期日食 ~

家姐 10 點左右走   我唔送佢喇   想早啲沖涼 ~

睇多陣電視   10 點 45 分即瞓 ~

沒有留言:

發佈留言