2017年11月28日星期二

萬步。台北 DAY 4 (PART 1/2) ( 28-NOV-2017 )

DAY 4 (PART 1/2 )  ( 28-NOV-2017  TUE )

今朝 9 點半起身   其實去旅行都係咁上下起身   不過都會校鬧鐘呢 ~

好好陽光呀



沖埋涼就去食早餐   今日試新嘢   中式早餐   哈 ~

我仲未接受到自己朝早食雲吞麵早餐   呢 d 係 lunch 來嘛   哈哈   所以我食乾撈麵   里奧大人唔鍾意食架   鍾意有 d 湯   但佢唔飲嘅   就算冬蔭功湯河   佢都只係食河粉   嘥料 ~~~~

台北同泰國有樣好   就係可以外帶飲品   所以我去隔離買杯咖啡   雖則去旅行係玩   但我都要飲杯咖啡提神架   同埋我同里奧大人都係一杯 share 飲   仲要係飲剩 1/3杯   所以基本上我地唔係飲好多咖啡   同埋飲哂一杯咖啡   我會好反胃咁架 ~

今日試新嘢 



地方闊落




香港 d 平民食店   咁闊落就好 lu



喺呢間 "咖啡小教室" 買杯咖啡  



有咖啡杯嘅 size 比妳參考



以香港人來講   NT$50 (HK$13) 一 set 早餐超抵啦   一杯凍啡單買都要 $16 呀   



半間店都有呢 d 賭博嘢  



熱咖啡



老虎醬   係咪咁勁呀 ?!?!  



辣椒豆豉蒜蓉   基本辣嘢組合   哈  



早餐來了



我嘅乾拌麵 (NT$55)



撈咗 1 湯匙老虎醬   有 d 辣咁囉 



里奧大人嘅菜肉大餛飩麵 (NT$75)   就咁睇都好大碗呢



味道都 ok 呀 



d 雲吞包到脹卜卜



外賣生錕飩都抵喎   香港起碼 HK$3/隻



我都鍾意食水餃雲吞   但朝早食就覺得好飽肚囉 



呢   其實我睇咗好多次都係睇到  總要"狗"運呀   以為今年狗年玩食字呀   哈哈 



細細碟嘅涼拌   下次來就會買來食啦   買番酒店食都好   有 d 蔬菜嘛



上網成日見到呢個三色蛋   但里奧大人又唔係咁鍾意凍食   所以我都唔敢整  



豬耳真係得個望字喇   因為里奧大人唔食架 



@ 溫州大餛飩



以為狗的小肉粽 @@



食完行陣   去建弘書局行下   不過里奧大人話 d 書唔啱   所以走去墊腳石睇下 ~

時間尚早   番酒店休息一陣先   差唔多 12 點半就出發去淡水喇  ~

咁我等 lift 見到個鬼仔行出來   我見到佢間房真係好細   之後佢入 lift 先   因為里奧大人未搞掂   咁我同里奧大人講話 702 有個鬼仔幾靚仔   佢話真係幾靚仔架   我話妳見過 ?!?!?!   之後佢話我地咪住 702 囉   嘩哈哈哈哈哈哈哈 @@

好好天呀 





見到建弘書局喇





~ 好舊式嘅書居格局



好多教學書



見到商務圖書館   不過無入去睇



再周圍行陣   所以又經過我地住嘅酒店 



酒店四周



@ 重慶南路



最鍾意影街道牌   



唔知呢條 short cut 係去邊呢 ?!    



滅火器咁曬法   好恐怖喎



第一銀行   好似好大間咁



電單車代步真係唔錯   唔曬唔落雨嘅話   哈   次次見到電單車   就諗起剪髮表妹話大舅父用電單車車佢番學   話速度仲慢過巴士   笑死我呀   哈哈



對鞋好舒服呀 ( 一定要咁講 )



漢口街都好似有唔少食肆



附近又有酒店



洛基大飯店    好多內地遊客出入



呢個招牌   好有果茶 feel   哈 



"腳臭博士" 呢個名好搞笑



墊腳石圖書廣場 



零食都有   



有幾層架   真係好多嘢睇呢



好得意呀



我點為食   都唔會拎住呢條魚出街呢   嘩哈哈哈哈



一見到呢 d 書就頭暈  







豬公個名好搞笑





好得意呀   不過買黎又係捐出去   我承認鍾意 d 公仔只係一下子   唔會長久的



影相都有排食   哈    



d 月曆幾得意幾平幾靚都無用   因為係台灣假期   香港用唔着呢



好得意呀又



望見都開心



阿 mi 呀 



下面隻恐龍   好似笑到瞓低咗咁   哈哈



勁呀我   本來想買   但影完相之後就即放低   屋企超級多膠 folder   買來又係擺   no no no



筆呀   平到震   有 d 無牌字嘅都好好寫架





NT$9 即係 HK$2.X   邊度搵呀



繼續行上去睇



我買咗把梳 (NT$39)   又買咗 d 筆 (NT$36)



我不想花錢   



里奧大人話呢 d 袋好平呀   我都鍾意有 zipper 嘅袋   香港買好貴架



唔知有咩用途 ?!   但覺得好靚呀 



d 公仔畫得好搞笑



我想買呢本簿   一見到就已經拎起   因為 NT$88 真係好抵   但到最後無買   上次喺清邁果本都未用   我覺得依家自己好勁   唔會咩都話買買買   



相機鐘 



@ TAIPEI



里奧大人要拎番 d 嘢上酒店   所以又開電視睇下  



d 顏色同背景   令整個畫面都好老土   哈哈



台北嘅電視   真係有好多好多呢 d 廣告



尋晚買鞋個 sales 都好細心   將鞋筒放番入我對舊鞋入面, 及為我打了一個不錯的鞋帶結為裝飾!!!



經過見到有生煎包   又買來試下   記得第一次去台北唔知邊個夜市   係好好味架   不過呢間唔好食囉   無味嘅 @@

買嘢食我就最快手快腳   哈哈  



住呢一區真係好多嘢食咁   正呀



突然之間好多人出現   因為原來已經到 lunch time 喇



高麗菜生煎包



記憶當中係要加 d 醬汁   我加咗啦   但都唔好食嘅 @@



好多人行入去   我又去 8 下



原來有咁多小食   但樣樣都好飽肚   



幾咁好天 



里奧大人好鍾意佢架



又到 "崎嶇"   嘩哈哈哈



不論何時何地   我都好怕搭捷運嘅感覺   特別係去旅行都要追車嘅感覺   所以我會鬧鬼里奧大人   旅行要放鬆 d 啦     



蝦皮   我估應該係 HAPPY 啦



1 點有車   1 點 38 分到淡水了   重遊舊地   好開心呀 ~

我有電話卡   所以里奧大人就好放心行咁前   我仍都可以影下相   車未到嘅話



關門時勿強行進出   有幾多人會咁做丫 ?!



差唔多到淡水喇



火紅色車站   感覺 very hot 呀   哈哈





我搵緊里奧大人   原來佢偷影緊我 @@



望住鏡頭一定要笑   點熱都要笑   哈哈 





學府路個名好勁咁   哈



出去喇



Mister Donut 係我去台灣嘅一個美好回憶   但今次無食添       








今日好熱呀   但好開心   因為可以帶新買嘅太陽眼鏡   但我帶住來用手機影相    次次個 mon 都係黑色   勁驚   之後同里奧大人講話電話係咪壞呀 ?!?!   但佢睇完又話無事喎   之後啤住我話   妳帶咗太陽眼鏡呀   所以個 mon 咪黑色囉   嘩哈哈哈哈哈 ~

30.9 度


熱 ~~~~~~~~   



里奧大人話要影我帶住對太陽眼鏡   之後就記錄在案   睇一年用幾多次   嘩哈哈哈





又見到一堆人   



圍埋一埋做咩呢 ?!





呢個地方   跑步都唔錯



估唔到平日都咁多人   好在都行到影到呢 ~

依家個胃唔好   真係唔敢食咁多芋圓同麻糬   同埋呢 d 真係好飽肚   唔想嘥 quota   所以里奧大人次次經過食麻糬嘅舖頭   都會問我食唔食   我話唔食   佢個樣好驚訝咁   之後番轉頭又見番食麻糬嘅舖頭   又會再問多次食唔食   今時唔同往日喇   小食多滋味呢 ~

入去喇





第一檔仍然係巨無霸霜淇淋



超多人 



呢架電單車好穩陣呀 



花枝燒好正咁   但份量太多了   唔敢食 



有嘢食有嘢睇   淡水呢個地方確實唔錯   係車程耐 d   哈哈 


大遮



呢把遮   好睇唔好用



里奧大人點都唔幫我影   嘩哈哈哈哈



油油   



無啦啦出現架巨車   



我無印象行過呢條街   但里奧大人話行過喎   咁果時我真係食食食架咋   又唔鍾意影相   所以完全無印象囉 



再行前  





呢架垃圾車都算乾淨喎 



童玩反斗城



幾好味咁   但其實係手工皂   哈哈



d 人排隊去八里 



其實同里奧大人講過話可以去八里   不過佢話唔想去   咁無所謂   反正入到去都無咩嘢睇 




咁啱又有人上船去八里 







load 相都覺得刺眼   哈哈 
 


d 雲層好假咁呀



2 點半就去食嘢   旨在坐下   嘆下冷氣 ~



前身係買旋風薯片架   因為我記得好好食呢   哈哈
   


沿途好多店都買花枝      


曬到呢



行邊度都覺得熱呀   嘩哈哈哈



去呢間食嘢   因為望到有冷氣   哈 



選擇唔多



白雪雪



味道 ok   最緊要唔好大大隻   因為天氣熱   無咩胃口食嘢 



鑽石咁大粒就好喇   嘩哈哈哈哈哈



阿給好飽肚   所以唔會叫來食呢 



食完之後去 COCO 買嘢飲   咁先有氣力繼續行呀 ~

有次同里奧大人去深圳   我喺 COCO 買杯XX珍珠   有好多珍珠架   所以我食得非常開心   至此之後   里奧大人一見到 COCO   話會話我最鍾意嘅 COCO 



咁熱天時   多數飲酸嘢



蘋果有層鈉   好似假蘋果咁



依家有智能手機   就咩都可以搞掂哂



我買百香雙響炮 (NT$45)   可唔可以再教我點讀呀 ?!?!   擺腥生想拋 ?!?!   嘩哈哈哈 



 好味道   我好鍾意飲百香果架



里奧大人見人排隊買蛋糕   問我要唔要食 ?!   我話 no 啦   咁熱唔食"漿"口嘅嘢囉   同埋原來一個係好大個架   更加唔會買



排隊買阿香蝦捲




仍然係呢個婆婆炸緊蝦卷



環境就。。。。



其實我好支持老人家出來做下嘢   見見人見見陽光   個人都無咁鈍架   咁首要條件梗係唔可以辛苦啦   我見呢個婆婆無停過手咁炸蝦卷   但佢個樣仍然好寬容架



阿婆炸完蝦捲   我地就自己吉    



好脆口



加埋醬就更好味道



我長住台北嘅話   我會入黎掃貨   哈哈



食完就行去教堂影相   淡水地方唔係好大   所以咩都行下影下 ~

曬   



睇唔睇到街道圖呀 ?! 
 


好大隻鞋  好得意



繼續直行



有間食店   我又去裝下 menu 



我其實只係想影張相



職員一見到我   就即行出來比杯茶我   咁唔好意思唔要啦 



差唔多到教堂喇



都幾靚喎



禮拜堂





我唔上去喇   叫里奧大人上去影



我要企喺樹下面遮蔭   哈







靚呀



woo   就來變黑人了   不過我地坐 office 嘅   真係要曬下太陽   對 d 骨都好 d 架



行番去碼頭



望海好舒服   但我覺得無高樓嘅地方更舒服









半個月亮



超級有型嘅 post 





里奧大人叫我幫佢咁影



一齊講 " I LOVE TAMSIU"



郵局車



呢個男人好好瞓



細細個嘅郵筒



又行番淡水老街喇





去天仁茗茶買珍珠奶茶   但茶味好淡喎   定係食咗啖綠茶雪糕   所以成杯奶茶無味呀 ?!?!?!   今次好失望呀   因為之前來台灣   飲第一杯珍珠奶茶就係天仁茗茶   當時好好飲架   同埋好多珍珠架 ~~~~~~~~

里奧大人買綠茶雪糕



香港唔好飲   估唔到連台北都難飲



價錢都唔係貴   但無咗個質素啦 @@



NT$45   無咩綠茶味噃 



唔會再有下次了



大過枕頭嘅蛋糕



幾認真切蛋糕呀



我初初睇   以為係 d 咩菇類   原來係麻糬



酥餅好似幾好味   可惜太大個啦   所以唔會買來食了



里奧大人問咩叫做佛都愛玉 ?! 我話玩食字囉   愛肉係果凍呢   



江鴻皮鞋呢 4 個字   都應該好有歷史了



@ 淡水老街



4 點左右行番去條食街   又試食烤臭豆腐   咁有個香港人問我地好唔好食   我話 OK 啦   但唔係炸果 d 口感黎嘅   佢之後話饒河街夜市行到唔知最頭定最尾    果檔炸臭豆腐好好食   即係我地尋晚食果檔呀   估唔到遇到知音人   哈哈 ~

排骨酥   



好似無咁多人喇



又試下先



如果係真正炭燒   就更加好味道   哈



我想食咋   其實都知味道一般   同埋個皮唔脆的 



有 d 酸菜墊底   我一定食哂架   我好鍾意食酸菜呢



成身都掛住 d 嘢   哈哈



里奧大人話想影張相   我話影囉   又無話唔比影   佢真係好驚唔幫襯就影相架 





又番到街頭了



呢日未完架 ^^ 

1 則留言: