2017年11月27日星期一

萬步。台北 DAY 3 (PART 2/2) ( 27-NOV-2017 )

DAY 3 (PART 2/2)  ( 27-NOV-2017  MON )

食完繼續上路   但仍然落雨囉   不過里奧大人話唔緊要   落雨影相又有唔同感受 ~~~~

上到最高處食芋圓   好出名架   話好好食   但真係好一般   不過我地都想搵地方坐下   所以坐下食下都好嘅   同埋我最主要同里奧大人感受一下九份最高處嘅感覺   哈哈 ~

雖然落緊雨   但行行下覺得好鬼熱



到九份最高處喇 (應該)



好多民宿 ?! 住宅 ?!



正喎   陰沉得來幾型格   哈



另一邊比較多霧   即刻諗起清境  



周圍行下



都有唔少店舖   



去到高處   我其實覺得無咩嘢好睇



九份金礦博物館



上到咁高   因為我想去 "阿柑姨芋圓" 



好在我依家鍾意行路   但仍然好怕行樓梯



里奧大人話好恐怖



店內環境



我自己去 order   所以叫哂綜合湯   唔想講咁多國語。。。。。。。。



我要熱   里奧大人要凍   



但凍嘅芋圓係比較煙韌   



一啖入口   有排咬   



里奧阿伯邊食邊望風景   



坐近窗口位置   係望呢 d 囉  

好多人呀   同埋落雨關係   地下濕濕立立   又無冷氣   感覺唔多乾淨 



由呢條冷巷行番出去   



叫里奧大人幫我影   佢幾唔願意   應該睇到"情綿綿"呢 3 個字   覺得肉麻   哈哈



阿柑姨隔離係買包點   





食到飽飽又行過   見到有間 Cafe 望到景觀唔錯   但我話一定要坐窗口位囉   如果唔係就唔飲嘢喇 ~

咁我地入去睇 menu   之後就諗住上去搵位   個職員話要點咗餐先可以上去   里奧大人即問佢有無窗口位   佢話無   所以即走 lu ~

上到山   加埋落雨   所以真係好鬼凍 ~~~~~~

食飽就落番去喇 



依家幾鍾意呢個白面人   里奧大人話千與千尋嘅乜乜乜   我話唔知喎   我無睇過 



好大隻招財貓



頭先就係去呢間小師父食 lunch 





里奧大人要買嘢飲



紅火龍果汁   無味道嘅



里奧大人知我鍾意食黑橋牌香腸   所以叫我買黎食 



"我們的牛皮不是吹的"   我成日講咗"我們的牛皮不是真的"   哈哈哈哈 



五香茶葉蛋   其實我想食鐵蛋   但又怕好鬼硬   所以唔買咯   第一次食鐵蛋   係成包食哂   食到好驚架   哈 





搞笑 



第一次黎九份   我記得買咗好多盒   當時好平嘛   依家好貴呀   所以唔買 lu  



守則



第三點   "老公購物時要懂得讚美   提供建議"   建議係買多件比老婆嗎 ?!   哈哈



嘩哈哈哈   里奧大人必須要學第二點啦 ~~~~~~~~~~







咁我拎住唔知咩垃圾   好似試食完嘅牙簽 ?!?!   之後呢間魚蛋個阿姐叫我比 d 垃圾比佢幫我掉   仲叫埋里奧大人將 d 垃圾比埋佢呀   勁好人呀   但佢唔係話兜生意架喎 !! 十分窩心, 俾她一萬分 !!!    



第一次食牛軋餅   好期待呀   但佢地無得試食   我要比 NT$10 買 1 塊黎食呢



唔好味嘅 





仍然人頭湧湧 



唔識欣賞噃 



炸蝦丸 (NT$70/份)   其實抵嘅   見佢都好大粒   但我地太飽食唔落啦 



好正咁



好大粒麻糬   同埋好似好煙韌咁      



好喇   係時候行番落山   之後打的去瑞芳站行下   行咗陣就搭台鐵 lu ~

話咁快又落車喇 



@ 瑞芳車站



周圍行下



原來的士站有去九份嘅價錢牌



清楚寫明價錢就最好 



最緊要有好多的士   哈哈



學生牧學 ?! 



其實我樣樣都好想睇   所以成日唔會向前望



台灣嘅古早味   真係唔知有幾古早呢 



直行啦   反正地方唔大



我好鍾意去台北同泰國嘅 7-11 架   因為有好多零食呢



坐喺 7-11 食嘢都唔錯架



舊舊嘅街道



呢座 building 勁正



里奧大人影到年月日



我就影到時間   哈哈  



無冷氣又有陣味   所以影完相即走



行番去坐火車了 



瑞芳都幾多教會



里奧大人做咩影呢張相嘅 @@   



舊式店舖



咁阿 mi 話想要微熱山丘鳳梨酥   咁啱都諗住同里奧大人行誠品   所以我即上網 check 售賣地點   感恩信義區三越 A9 區有呀   所以即去喇 ~

去咗高雄就搞笑



好多學生呀



瑞芳好似一個人名   哈哈



運石粒嘅車







對腳好痛呀   所以有位就即坐   里奧大人就負責排隊呢 



咁里奧大人排隊排第 2   我就坐住等   因為對腳超級痛   咁差唔多有車   前面係一家三口   之後到我地   後面係一對國語人母女   咁呢個時候   有 2 母女企喺我地隔離   擺明打尖   里奧大人叫佢地後面排隊   咁架火車一到站   頂佢地丫   居然即衝上來   仲迫入車廂   快過我地同第一位入車廂呀   不知所謂   咁我好明顥知道後面國語人母女係台灣人   因為佢地無打尖   同埋講嘢好細聲   咁我又比咗半邊位佢坐嘛   即係 4 個人坐 3 人座位   我覺得佢地本身應該係有位座嘛   係比 d 衰人打尖先無位   所以我點都會比半邊位佢坐囉 ~

火車就到喇   所以工作人員叫乘客企入 d 



依家先知呢架叫 TRA



其實我地唔知買唔買到鳳梨酥架   因為太耐無來台北   所以唔係咁識路   但會盡力搵   搵本書就難到我   搵食店我可以好快手   嘩哈哈哈 ~ 

搭捷運去新光三越



又見到便當   真係好想試呀   哈 



里奧大人問我食唔食嘢   但我唔餓呀   所以唔行入去睇 lu 





話咁快又 17:07 了



人來人往   好在唔係迫沙甸魚



市政府站落車 



行緊去新光三越   我地去 A4 館嘅鼎泰豐





鼎泰豐



感恩唔駛排隊等位 



樣樣都想試   但無可能   哈哈



"用心看餐牌"



里奧大人問我買唔買呢個 stand



如果妳件外套放喺櫈度   職員會套住件外套   咁就唔會整污糟



蟹粉小籠包 (NT$370/10 只) - 每次食都係咁有水準   勁呀   所以要食 2 籠   哈哈  



咁樣影又無咩肉汁咁噃



但其實有肉汁架



米醋 + 薑絲





酸辣湯 (細 NT$80) - 好味呀   同埋好多材料   好在叫細碗咋





呢張搞笑   我明明係"北"一大更材料   感覺澎湃 d   但里奧大人話肉酸喎   係都要我擺哂 d 材料落隻匙更上面



食完就行陣超市   之後去三越 A9 館喇 ~

我行先嘅地方   一定係有食物嘅地方   哈   



Minions Chocopips 好似幾好味   不過應該係細路仔食嘅   哈哈 



我覺得紅色 building 好靚







咁嘅街景   好似好凍咁  



好多裝飾



里奧大人就哂位幫我影   好似托住個波咁呢  



貓蘿紀



好迫真呀



我用咗 NT$20 抽到我手上張卡   係做善事嘅   但唔記得係咩善事 lu   都應該係幫 d 貓貓咁呢     




又周圍行   會經過 A8館 





有好濃烈嘅聖誕氣氛了 



曾經好鍾意嘅 Line 公仔 



港女







食 tea



幾好味咁   嘩哈哈哈 





我矮   所以好怕坐吧枱



Zakuzaku 捧捧泡芙 (NT$88) - 里奧大人話買黎試下   



度哂尺寸



每人限購 6 支



里奧大人從來唔會嫌我影相太耐   哈哈



得個脆字   無咩特別



凍嘅吉士醬餡   里奧大人話甜   咁我咪食哂囉   之後又話我自己食哂 @@



食完就去 1/F   全部係名店同化妝品   里奧大人第一句就話唔係呢度啦   但我話上網 check 係 1/F 架   之後行多兩間店   我離遠見到 Sunny 呢個英文字   即去睇喇 ~~~~

好在我上網睇咗佢英文名係咩   但唔記得係 Sunny 咩囉   如果唔係   無咁快搵到   哈哈 ~

去 "微熱山丘" 幫阿 mi 買鳳梨酥 (NT$420/盒)



離遠見到 "已售完" 呢 3 個字   勁驚囉   好在唔係放喺鳳梨酥面前咋



終於買到你了   呵呵呵呵 



任務完成   之後里奧大人話去洗手間嘛   咁我喺附近等佢啦   但我對腳痛到好似就來斷咁   我話真係要買對鞋   三越買實貴   但比較襟   咁樣諗就最正面   嘩哈哈哈哈 ~

咁我睇到有間做 7折   即飛入去睇   我想買果對做緊特價   但無碼   咁我再望下其他囉   所以里奧大人咪成日話我囉   無就走啦   又死都唔走喎   係都要買到為止   哈 ~

咁佢幫我揀咗另一對布鞋   係原價 7 折   折咗係 NT$1,323 (HK$350)   佢話 ok 架   所以我都買喇 ~

7 折就吸引喇



真係好舒服架   個店員仲好有心機幫我縛了個比較有型的鞋帶   仲教我地點縛添呀   勁細心 



里奧大人去比錢   不過等咗好耐   因為部電腦有 d 問題 



老實講   唔係我真係需要買鞋   離遠見到係嘅格局   係唔會吸引妳行去睇囉   哈哈



之後覺得呢對新鞋好輕   可想而知   我本身對鞋原來係咁重囉 ~

之後里奧大人成日問我腳痛唔痛 ?!?!?!   我知   如果着呢對鞋都仲腳痛   又鬧鬼我嘛   不過我話真係唔痛喎   之後佢笑住話   買咗對新鞋   死都話唔痛啦   衰 ~

第一次去饒河街夜市   覺得好多嘢食   今次去就無咩嘢想食   同埋最出名嘅胡椒餅   我地已經食咗   所以食第 d   但我今次黎台北   最想食嘅係臭豆腐 ~

又增值



月台好大   好羨慕   哈哈 



@ 忠孝復興站 



其實搭 lift 都要咁做啦 



我開咗張電話卡之後   里奧大人行得好輕鬆咁



行得咁快   咪一樣要等我   嘩哈哈哈哈



5 號出口就係饒河街夜市 



都係果句啦   唔需要特登設定 d 乜區乜位   有心讓你坐   就算唔舒服都會讓比你   無心讓   就算你個樣幾病都唔會有人讓比你囉 



饒河街出面有座廟



到饒河街夜市喇





好出名嘅胡椒餅



密密包





我同里奧大人講話去我地間酒店食咪得囉   佢好愕然話: 去我地間酒店食   其實我想講我地間酒店對面   哈哈   



都好多人行 



里奧大人又食雪在燒





呢檔有 3 球雪糕   但雪糕味道唔係咁啱我地   比較酸   同餅皮花生唔係太夾



好大隻魷魚呀   不過我唔鍾意食呢 d 魷魚



3 條只係 NT$50 又好抵喎   不過無買來食呀   依家先見到左手邊有生蒜   激死我   夾生蒜係好味好多架    



下次一定會幫襯呢檔鹽水雞   佢撈完之後會叫客人試食   好細心呀 



炸物   份量太多喇   所以唔食 lu 



話咁快就行到街尾





好感恩食到一檔非常好味嘅臭豆腐 外脆內軟  我話想食多一份   里奧大人即去買   之後喺谷講話我要  encore   再同家姐講話妳阿妹好鍾意食臭豆腐   之後家姐話阿妹鍾意食齋   我覺得好搞笑   但其實媽咪走咗之後   我真係口味唔同哂   以前成日話豆腐等老咗先食啦   哈哈 ~

我地坐喺度食



好味道要連食 2 碟   依家睇番都好想食呀   



里奧大人又笠頂帽   我問係咪落雨呀   哈哈   我唔駛  blur 係方便嘅   但影到佢好似痴線佬咁   哈哈   我地已經食緊第 2 碟了  


滷味   



左右兩邊就係 d 商舖





好似好好味咁



1 條要 NT$100   依家喺掃街都貴哂 lu   所以唔食住   哈哈  



以前真係一定會買 3 支   依家唔會啦   格硬食真係好辛苦囉  





一樣係唔好食   嘩哈哈哈   但點都要食囉 



生嘅豬肉腸   都好多肥肉喎 



周圍行   



無落雨就最好喇  



詠春捲
  


里奧大人應該想每日一杯木瓜牛奶





影完即比我拎起黎飲   但其實里奧大人好想飲啖先   哈哈   



里奧大人去饒河街又問對腳痛唔痛   但我話對腳本身痛咗幾日   所以里奧大人話打的番酒店 ~



阿伯首車勁到呢   我地真係要打醒十二分精神   哈 ~

呢間酒店好特別呀   唔知係咪有人喺度就着燈呢 ?!  



車牌係 999   好特別呀   哈哈哈哈



番到酒店即沖涼   之後又睇戲 ~ 

驗尿。。。。講笑呀   係清熱酷呀   哈哈
 


今晚又 12 點先瞓   算夜架喇   哈哈 ~   

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言