2017年11月26日星期日

萬步。台北 DAY 2 ( PART 1/2) ( 26-NOV-2017 )

DAY 2 ( PART 1/2)  ( 26-NOV-2017  SUN )

今朝 8 點半起身喇   沖埋涼就去食早餐 ~

9 點 40 分先食早餐   估唔到要等咁耐   好在我地會預鬆時間 ~


落去 8 下先   不過無人喎 



之後行前少少見到有個人   嚇鬼死我   哈哈   佢應該係員工啦   開 Locker 櫃嘛 



天色都係灰灰暗暗



我鍾意交通燈顯示秒數   咁妳就可以決定過唔過馬路呢 



到"丹堤咖啡"了



樂活早餐   好似啲老人家專享嘅早餐名咁   哈哈



午餐   做咩我唔打直影呢 ?!   哈哈哈哈



樓下無位   所以上樓上   原來仲有 2 樓添   不過好焗囉



對面係咁嘅 



火腿起司元氣堡 ($90) - 一般啦 



1 份早餐 Share 食   因為諗住番完崇拜就再食嘢呢 



里奧大人加錢要 Cappuccino   佢覺得我鍾意飲喎   但我話最唔鍾意飲囉   下次普通咖啡就得㗎喇   之後佢話對妳好啲都唔得   呵呵



叫里奧大人影下我後面啦   我先知頭髮攝哂入件褸到   件褸又扯哂上來   不過我個袋真係裝咗好多嘢   好鬼死重   所以次次一放低個袋   成日人就如釋重負咁   哈哈      



酒店對面



我地間房   望出去係咁嘅  



成日睇咗大頭研究所



斜對面係洛基大飯店



好多旅遊巴喎   所以我同里奧大人講   唔好住果間酒店   

我 Plan 行程嘅時候   都有 Plan 星期日要番主日崇拜   不過唔係呢間   我揀咗西門町其中一間   諗住近嘛   點知里奧大人話呢間仲近   哈哈 ~

到懷寧浸信會喇



一上到禮堂入口處   就有當地教友問我哋係咪第一次來 ?!   但我哋無出聲講嘢㗎喎   之後再問我哋喺邊度來 ?!   里奧大人話喺香港   佢哋好開心咁   哈哈 ~   

10 點半崇拜開始   睇程序表見到 "誰曾應許" 呢首詩歌   諗住如果國語都唔錯吖   我未聽過嘛   估唔到係唱廣東話   當詩班唱廣東話時   教友們好驚訝   聽到好多 '呀"   可能未試過聽廣東話唱詩歌   所以嗰刻覺得神為我哋預備   同埋我祈禱嘅時候   都希望有廣東話詩歌呢 ~

我好感恩   聽得到 75% 國語   牧師講道又搞笑   全場氣氛都唔錯   成日有笑聲   哈哈 ~


進入會堂喇



要安靜了 





奉獻係隨心嘅   妳可以唔奉獻   最緊要 "不要作難   不要勉強"



我好鍾意見到人彈 Organ   不過唔係間間教會都有啦  



崇拜即將開始



"誰曾應許" 呢首詩歌   係我初期番教會   成日會出現嘅詩歌      



每日靈修真係好緊要   不過我無



咁歡迎新來賓嘅時候   我哋當然唔舉手啦   但里奧大人隔離前一行知我哋識唱廣東話   所以即指住我哋呀   但我笑住擰頭啦   因為我根本唔係本地人   所以我唔想留資料呢 ~

崇拜完畢就走啦   牧師話我哋唱廣東話詩歌好投入   我哋話我哋係香港人來嘛   哈哈 ~

咁接待職員問我係咪第一次來 ?!   我好細聲話係呀   但之後佢就話我係第二來   仲話認得我喎   不過我喺香港都成日比人認錯啦   明明第一次入間舖頭   居然話我今朝嚟過 ~

謝飯祈禱



估唔到有 Lunch 供應   我聞到香噴噴嘅滷肉飯味道呀



好多張紅紙黑字



好搞笑   我覺得自己好似掛住個袋咁   但其實係電單車嘅倒後鏡   哈哈



我其實係要用呢張紅紙黑字做背影   毛筆字喎   幾難見到呀  



@ 懷寧浸信會



識行嘅話   其實好易搵   哈哈哈哈




咁多年後嘅台北   都仲係比我有舊區嘅感覺   影完呢張相就有好多車經過   里奧大人仲問我係咪想再影多張 ?!   我話唔想死住   哈哈   



嚟到台北   真係最主要係狂食   最搞笑家姐叫我唔好怕肥   記得要食多啲嘢呀   哈哈 ~

快樂小吃   炒飯唔算係小吃呀嘛   哈哈哈哈


麵 麵 麵 麵 麵 麵 



見到有 Cafe 就會望一望   啱就可以聽朝嚟食早餐嘛






我好鍾意呢啲字體



我去到邊都好鍾意行家品店架   但里奧大人唔鍾意囉 



周圍行下 



買遮係行程之一來架   所以又入去睇睇   
 



主打睇縮骨遮





里奧大人買咗呢把遮 (NT$399)



頭先食早餐已經諗定   崇拜完畢就去食牛肉麵   喺我哋酒店附近咋   其實好多都係天書介紹嘅食店   不過我哋唔會跟足   但見到想食   又唔駛點樣排隊先會入去食呢 ~


@ 良品牛肉麵 



企喺度已經比個 Menu 妳 Order 食物   幾咁高效率   但比我感覺係好似要妳快食快走咁



小食好吸引   不過里奧大人就麻麻哋鍾意涼拌食品



但其實份量話小唔小喎   呵呵 



我去拎辣椒醬   前面個女人"北"完又唔想走   咁我知乜事啦   霸住個位叫佢朋友來 "北"丫嘛   好在我手快   即拎住隻匙更   我真係估針無錯   所以佢朋友來到要排我後面   佢個樣幾唔順超呀 ~

自助醬料區



我叫職員 refill   咁咪有得食囉   梗係要打尖做咩喎



等緊 



兩樣都無咩味嘅



開餐喇  



人氣半筋半肉牛肉麵 (NT$170) - 牛肉好入味   麵質同湯底都唔錯喎      



現炸蝦卷 (NT$80) - 無咩特別   勝在新鮮熱辣辣   



快 d 食啦   哈哈 



手作水餃 (NT$70) - 都係無咩特別   係食完特別飽   嘩哈哈哈哈哈 



我一路食   里奧大人後面隔離果枱成日有個女人望住我   個樣唔係友善架   咁我估到應該係頭先排我後面拎辣椒醬嘅女人   不過我都唔弱   佢點望我   我咪點望番佢囉   之後佢都唔敢再望我了   欺善怕惡也 ~

食完又周圍行下    大佬   咁食法   真係揹住個袋幾重都要行囉   我個袋係 8 磅   里奧大人個背囊係 10 磅   所以行行下條腰都有 d 酸痛架   不過唔緊要   玩嘛   咩痛都唔緊要咯   但....我腳痛就堅慘囉   哈哈 ~

好多人排隊   反而里奧大人叫我試下喎   知我鍾意飲珍珠奶茶



隔離間就無咩人排隊 



影相嘅時候係 Number 142   買完到我就已經 158 了   下........原來叫珍煮丹架 ?!?!?   我成日以為係珍煮母呀   嘩哈哈哈哈



我買"百香雙響"   國語讀唔掂呀   我覺得 "香雙響" 國語係差唔多音   自己講嘅時候   好似咬緊香口膠咁   唔信妳試下   哈哈哈哈 



酒店附近都好多食店   唔驚無嘢食呢  



成日經過都好想再買個黎食   不過次次都好飽食唔落啦 



Lobby 突然間好多喼   應該係 check out


又行番去台北車站   見到蔥抓餅好吸引   所以買件來食   之後里奧大人話喺台北最後一日   要食多件添呀   如果食得落嘅話 ~

黎料



唔好落雨喎



等我推走 d 黑雲  



里奧大人想入去影   我話入啦   之後一入到去就有人叫我地行番出來   最衰我啦   叫里奧大人影   哈哈   但我又唔想扮唔識聽國語   講真   因為自己唔啱在先嘛



喺台北幾日   次次隻手都會拎住杯飲品   因為想飲但又飲唔落   但里奧大人就會叫我買囉



呢個地方係 "臺北郵局"




對面有座古舊建築物  



我跳~~~~呢張影到好似 PK   哈哈哈哈



呢張好 d   



其實呢個承恩門有咩歷史架 ?!?!    



如果上到去影相就好啦





好多印尼人影相


呢座大廈都幾殘舊


@ 相機街 



"臺北郵局" 好大間      



我成日覺得綠色玻璃窗   係好舊嘅建築設計


原來呢度就係 Z10 出口   經過地下街先可以去到捷運站




個個閘都有唔同嘅特色架



同里奧大人講   如果落雨就行地下街   呵呵 



我叫里奧大人幫我影 Minions   佢係都唔幫我影   喺機場又係咁   係咪覺得低能呀 ?!   哈哈   要是人地話你   你話影比老婆睇   人地會覺得你超級暖男架   嘩哈哈哈   衰 



咁得意   怕咩影喎   哈哈   如果檔主唔比影   我就唔敢影啦



地下街好多出口   



里奧大人好鍾意食蔥抓餅架  



好多餡料嘅蔥油餅   但我地只要蔥抓餅 (NT$30)   因為真係好飽   但又想試下囉   所以唔要有餡呢 



好吸引



件件都煎到好金黃



我好鍾意睇人煎餅架    



嘩   超級好味道呀   真係好有驚喜囉   但用紙袋包住   好鬼辣手   哈哈



我一定唔會夾公仔囉   唔想夾完番香港   過多一排又要掉   我好清楚自己   鍾意嘅公仔只係一剎那的   哈哈 



萬金游個名好搞笑



我隻右手已經拎緊試食了   香港買鹹濕嘢好貴架   但原來喺台北買都唔平喎



里奧大人鍾意食芒果乾 



里奧大人開始試食了   



蕃石榴乾   我麻麻地   



呢個係楊桃乾   唔記得咩味添   哈 



我覺得橙乾唔好味   但唔記得點唔好味添   最後我試埋冬菇乾   之後出事啦   個口成陣冬菇味   好難頂架   我覺得熟嘅冬菇先好味道呢 



今晚會去大安區嘅高記小籠[包食晚餐   因為我前上司籮記係台灣人   佢話本地人食高記   遊客先去鼎泰豐   咁我又試下   咁順便行下果區啦 ~

2 點喇   個天仍然灰灰暗暗



生事難做喇   Ironman 都要拖地分擔工作   嘩哈哈哈哈 



好多紅紅黑黑



搭捷運   人
來人往



搭捷運係好方便   但站頭同站尾   就好似行緊條萬里長城咁囉 



唔知迴龍係咩地方來   



一上捷運站   扶手電梯兩旁嘅廣告都係絲慕昔   睇天書話芒果冰好出名   睇 vlog 又話成日見人排長龍   咁我都無諗住同里奧大人去食架喇   同埋我唔知喺邊度嘛   因為我無諗住食   所以無 mark 到   點知一出捷運   轉過彎就見到   又無人排隊喎   咁啱里奧大人仲見到有人走   所以試下喇 ~~~~

出到地面喇



@ 思慕昔



好似樣樣都好味道咁喎 



我叫咗 No. 10   本店招牌 (NT$210)   



我叫里奧大人捐入去拎咪得囉   呵呵   反正喺我地隔離之嘛  



咁我唔知里奧大人見到有位   佢好緊張叫我行喇行喇   我仲以為係巨強口喺地下啊 ~



我坐喺度等   里奧大人就周圍影下相



要企喺度食嘅話   我唔會食 lu 



坐位設計幾得意



手信 



怪不得咁多人食啦   原來 CNN 推介   天書同埋上網睇都話要起碼排半個鐘   其實我 plan 行程都無 plan 呢間食店   排咁耐咪搞啦   但經過見到居然唔駛排隊   感恩感恩



請慢用



呢邊多 d 芒果   但 d 芒果酸到呢   又雪到結哂冰   真係唔明有咩好食



棉棉冰都唔夠滑   



見對面有好多人排隊



原來係賣蔥抓餅   里奧大人好鍾意食架   不過太飽食唔落   



密密煎



食完先知樓上係有雅座   哈哈



由呢條樓梯上去   唔落雨就無問題囉 



阿伯一路行一路玩 yoyo   勁呀



呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言