2017年11月25日星期六

萬步。台北 DAY 1 (PART 2/2) ( 25-NOV-2017 )

DAY 1  (PART 2/2)  ( 25-NOV-2017  SAT )

買好哂電話卡就即坐捷運去酒店   勁期待呀 ~


今次試下坐捷運直達酒店   哈哈



最鍾意推行李車   代表唔駛自己拎   哈哈 



唔知邊度買悠遊卡    所以叫里奧大人去詢問處問   唔好浪費時間搵喇 



買咗 2 張悠遊卡  (NT$500/張)   但要比按金 NT$100/張



搞掂



我見到 "坑口"   好有親切感呀   哈哈



突然間咁多人買車票 



上面啲數字係咩意思呢 ?!

 

動漫公仔 ?!



已經 17:49 喇 



拖喼坐捷運   



其實坐捷運係最好   因為可以避開地面塞車   但要上上落落辛苦啲囉



我幾鍾意呢啲兩座位

   

感恩車廂無咩人咋   咁我哋無阻住人哋嘛



我地差唔多落車先見到有行李架   咁我哋仲將行李擺喺自己隔離添   勁樣衰呀   哈哈哈哈



話咁快又差唔多 7 點了   



天花板好靚喎



坐捷運去台北車站   一出站   其實唔知酒店位置喺邊   里奧大人即開 Google Map   但唔係咁掂   要開百度先得   最後搵咗好耐先搵間酒店   指示話拎行林最好 Z4 出口   但距離酒店比較遠   Z10 就行一分鐘就到   咁講好近咁   但唔識路嘅話   真係有排搵 ~

加上我係路盲   夜媽媽更加睇唔到啲 Building 咁滯   所以靠里奧大人了 ~

我地搵緊路去酒店   依個鬼佬企正喺 "K 區"   我堅覺得啲路真係好 "崎嶇" 呀   哈哈



拎住行李上上落落係比較麻煩



第一次去台北   里奧大人帶我行過地下街   仲買咗 2 件冬天褸   當時只係 NT$600   兩件褸喎   勁抵爆



終於鑽出地面喇



對面係 "台北車站"



嘩   間酒店又係型格酒店咁款   成揀都係全黑   真係好考眼力噃 ~

終於搵到 Relex 5



酒店對面係賣胡椒餅嘅



見唔多人排隊   又即管買黎食啦   對上一次買 4 個   食到好驚   所以今次買 1 個 Share 食  
 

我好鍾意睇人整嘢食   里奧大人成日話為食嘅人先會咁喎 



@ Relax 5  



一入房間都好光猛   加上廁所又非常乾淨   真係好感恩   同埋好開心   因為我覺得廁所乾淨係好好好緊要囉   揀酒店首選㗎 ~

Check-in 之後   放哂啲重要嘢入夾萬   就即去寧夏夜市喇 ~


@ Hotel Relax 5 



7 點 20 分 Check-in



黑黑沉沉 Style 



飲咖啡嘅地方 



小食 



我哋住 7 樓



估唔到房間好光猛喎



胡椒包好味道呀   因為個皮好脆   不過我其實唔覺得啲肉有胡椒味   但里奧大人話有喎



我哋住嘅酒店去寧夏夜市只係 10-15 分鐘   去西門町又係咁上下時間   只係唔同方向   所以我覺得酒店位置好 OK 呀   次次酒店都係里奧大人搵㗎   因為我唔識睇位置方向呢 ~

沿途落毛毛雨   雖然我都預咗落雨   但都覺得有少少掃慶   始終拎住把遮掃街   真係好唔方便呢 ~


影地標   哈哈   



條街無咩人喎   令我即刻諗起台南



到寧夏夜市喇   最搞笑里奧大人問我睇唔睇到寧夏夜市呢 4 個字   我話睇唔到喎   我諗住好似饒河街夜市咁   有個大牌坊   咁樣好易睇到呢 



落毛毛雨呀



沿途會見到好多玩遊戲嘅灘檔



越落越大雨了   



我睇人玩   已經好開心好興奮



去到夜市入面喇   好多人呀   又落毛毛雨   所以行咗一轉   最後都係入店舖食牛肉麵同小籠包   落雨濕濕真係好難掃街 ~


里奧大人要食 "雪在燒"



糖蔥餅嘅皮 



加花生碎 



我之前同里奧大人講   話雪在燒係好味道   但唔鍾意就係收完錢就即包雪糕   好唔衛生囉   估唔到依家已經係 "自行找零"   咁就衛生好多啦



唔記得咩味道嘅雪糕   最緊要揀甜味嘅雪糕   即係唔好揀青檸味咁解呢   明唔明呀 ?!    哈哈



加埋芫茜 



包埋就搞掂    



2 尺高嘅花生磚



睇見又想食了 



有啲檔口係有坐位的



呢度煙霧離漫



里奧大人 Send 比我睇   佢終於買到杯木瓜牛奶   梗係啦   佢排咗好耐呀   仲比人打尖添呀   哈哈哈哈



我等埋里奧大人先入去舖頭嘛   咁佢話聽唔明個 Waiter 講咩   我話佢講右邊同左邊係唔同餐廳   所以妳要講食咩   咁先可以帶位   里奧大人當堂覺得我好勁   哈哈哈哈 ~

坐嘅地方都唔錯   但地下就好跣 



另一邊係食西餐   所以頭先個女人就問食牛肉麵定西餐   就係咁解喇 



要 20 分鐘內飲完   怪不得里奧大人飲得咁快啦 



自助醬料區



我同里奧大人都覺得無料到喎



原汁牛肉麵 - 無咩色水咁噃   但食落都係無咩味道   但牛肉口感係 OK 嘅   哈哈



小籠包 (9 粒)



小籠包   咇啲肉汁出來睇睇好喎



橫睇掂睇都無肉汁    哈哈   同埋個皮好厚囉



台灣消費都貴哂 lu



@ 牛 B 牛肉麵食館



食完就停雨   真係呢   所以我話又掃下街先   去旅行真係咩都想食咁 ~

嚟到台北   一定要食台灣腸啦   哈哈



個樣好吸引



奇怪點解幾張相都見到有火點   再望真啲   原來係支竹籤   呢條腸唔好食嘅   好失望



三星蔥好味道   因為食完個口唔會一陣味   但佢又好有蔥味   哈哈 



好似好好味咁



笑死我呀   我勁期待家嘛   但原來得 1 粒   所以我一路影一路係咁笑   無諗過 1 粒   因為我無睇價錢同份量   之後個鬼佬見我係咁笑   佢又笑   但眼神話我知   佢完全唔知呢嚿係咩嘢來   哈哈哈哈 ~

咁大粒   哈哈   但好味道嘅  



咁樣就睇到真實 Size



灸燒牛肉粒 - 無食呀        



佢好似帶咗頂帽咁   加埋成個動作   好似機械人   哈哈     



番到香港睇旅遊節目   原來呢個肉焿有好耐歷史㗎喇 

 

青蛙下蛋   一定要買來試   因為未飲過



其實係愛玉加檸檬   我個人認為好難飲啦   哈哈   



大大粒麻糬   太飽肚了   所以唔敢食   



里奧大人話要再食喎  



里奧大人唔加芫茜   話味道當堂無咁好味呀   哈哈



呢檔木瓜牛奶好味道呀



好少機會同里奧大人行到離行離列   但今次唔同   因為我有出電話卡   可以打比佢   咁就唔駛驚啦   哈哈



我好想玩 Game 呀   所以睇下有咩好玩 ~

神槍手個名幾咁掂   不過我唔係咁鍾意玩呢啲 Game



中間綠色個波有紅外線   等妳可以百發百中   但其實係只比細路仔咁玩咋   係細路仔嘅手槍先有紅外線   咁又幾好喎   大家開心     



原來樣樣都要 NTD100    我覺得貴囉   不過里奧大人就話玩啦   咁我同佢就逐個波慢慢掟    隔離兩個細路就係咁掟   所以我哋 62 分時   佢哋已經 192 分   嘩哈哈哈哈   不過佢哋玩咗 4 盤嘅   大佬   廿幾蚊港紙梗係要慢慢玩啦 ~

諗住無獎品   咁都無所謂   旨在玩下   之後老闆叫我行去後面揀禮物   仲要有 Minions 袋添呀   超級勁開心呢   哈哈 ~

見到里奧大人都笑得好開心㗎   其實我知道佢因為知我好開心   所以佢都笑得好開心呢   好鍾意呢啲感覺   家姐又係咁㗎   見我笑得好開心   佢又笑得好開心㗎 ~

我玩呢個 Game   無難度啦   哈哈哈哈 



開心開心 



嘩   因為我着新鞋關係   對腳有啲痛   但點都要忍啦   鬼叫自己係都要着新鞋咩   所以唔敢同里奧大人講   唯有慢慢行咁啦 ~

唔熟嘅地方   必定係綠色公仔先行   同埋台灣一樣嘢最唔好   右邊來嘅車   就算紅燈都可以照開   咁好危險囉   


好多盞交通燈喎   唔知有咩意思呢 ?!



唔知點解   我次次行呢啲路都覺得好有壓迫感   咁有度仲有個黑色嘅人像企喺度   里奧大人見到話驚呀   堅估唔到佢會話驚   可能本身呢條路已經唔夠光   又無咩人行   所以已經驚咗一半   哈哈 ~

無人行嘅街  



到酒店附近喇   鐵路警察局係路標   咁我哋喺出面裝入去   睇下入面係點   但我哋覺得好恐怖囉   好暗呀   好似拍鬼片咁樣   哈哈



因為酒店無早餐供應   所以我地周圍睇下   比我等過馬路時   見到 "咖啡" 兩個字   原來係丹提咖啡呀   勁開心呀   因為里奧大人成日話想去丹提咖啡呢   感恩感恩 ~

天已經夠黑   再搵埋呢間黑媽媽嘅酒店 



名符其實黑 77 (爛)




Relax 嘅地方   即係洗手間  



好乾淨   同埋水力好夠呀   爽爆



電廁所板係暖家嘛   所以半夜去廁所   覺得好舒服呀   哈哈



估唔到有 2 塊 Mask   不過我唔敢用   始終自己皮膚比較敏感呢



沖埋涼就休息喇   唔知係咪開咗冷氣關係   定係台灣乾燥   我無留意當地濕度   但我就覺得全身都好乾咁   搽臉 Cream 要厚搽 2 次   先覺得布吸收嘅感覺呀 ~

又睇下電視   佢地嘅 HBO 電影都幾好睇喎 ~ 

11 點 40 分瞓 lu   里奧大人就繼續睇埋套戲   遲我半個鐘頭瞓 ~


呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言