2017年11月24日星期五

金大班 @ 官塘 ( 24-NOV-2017 )






( 24-NOV-2017  FRI )

真係覺得好凍   所以今日真係要着長袖呢   哈哈 ~

無咩胃口   早餐食醬占多   但其實想食鹹嘢   但鹹嘢啲份量太多   唔想格硬食呢 ~



菇場超級忙啦   今日一定要清哂呀 ~

Lunch Time 出去食魚片頭米   本來唔想食   但菇場凍到我就來低溫症   所以要食熱嘢暖暖下全身呢 ~


我真係仲未接受到清湯底   哈哈



辣椒油 + 醋   咁先好味道嘛 



之後去百佳買參蜜   因為家姐想要   不過佢無叫我買   但我想幫佢買啦   佢好少話想買㗎   又驚我幫佢買呢   咁我食完順便行下買之嘛 ~

買咗 8 支參蜜 + 2 支大嘅豉油   重到呢   所以買完要即番菇場 ~

忙下停下   搞掂哂都差唔多 6 點   即放工 ~

同里奧大人出去食飯   之後即番屋企執行李   人生第一次係出發前一晚先執行李呢   哈哈 ~

執好哂嘢都已經 9 點幾   沖埋涼就休息下 ~

今晚 12 點幾先瞓   好在超級有睡意咋   哈哈 ~  

沒有留言:

發佈留言