2017年11月26日星期日

萬步。台北 DAY 2 ( PART 2/2) ( 26-NOV-2017 )

DAY 2 ( PART 2/2)  ( 26-NOV-2017  SUN )

唔好講笑   食到好飽呀   所以又要行   但其實對腳好攰   無計啦   個袋好重   加上年紀大喇   唔可以咁瀟洒咁行呢   哈 ~

雖則攰   但仍然周圍行周圍影相   喺台北影相   要是台灣人   一定一定等妳影完先過來   一係就即刻行開讓比妳影   如果有 d 人唔知妳影相   但知道之後會即講唔好意思   好有禮貌架 ~

住呢度都幾好   靜中帶旺



附近又有個公園   真係唔錯喎   唔認老唔得啦   居然話要有個公園   嘩哈哈哈 



唔多人嘅話   我一定會玩呢條 SIR 滑梯



初初唔知咩叫 "無菸公園"   睇埋英文先知原來係 No Smoking   咁又好喎



里奧大人成日話 "妳最鍾意嘅 COCO"   算佢啦   記得我鍾意咩   哈哈



小龍女個名好搞笑



喺呢間買磁石貼做留念   但職員態度唔好  



個個都得意   但依家唔會亂買嘢架喇  



買咗呢個磁石貼



呢座建築物好特別   



依家鍾意木制品   鍾意原始味道嘅嘢   係咪真係年紀大先會咁架 ?! @@    



我要溶入當地社區生活   哈哈 

  

咁快又 3 點半了   繼續周圍行 



呢間薑心比己係賣 Nature Ginger 嘅嘢   細細支嘅 Hand Cream 接近 HK$100   里奧大人以為我想買   我話咁貴一定唔會買咯



呢間 Cafe 出面都幾有特色   有 d 人會直頭坐喺熊仔隔離影相添呀 



行人道一定要單人行  



影咩呢 ?!  



里奧大人好搞笑   成日以為我好想飲 "影像列印咖啡"



再周圍行   又有得試食   咁我即場食嘛   里奧大人就話飲咖啡食就最好   我以為佢想買番香港做早餐   原來佢話一陣飲咖啡嘅時候食呀   暈~~~~    



行到 5 點左右   對腳真係頂唔順   要搵地方坐下   但一陣又要去高記食嘢   所以去丹提飲杯咖啡   抖下先再去高記呢 ~

但間餐廳好焗   所以我坐坐下都瞓着咗 ~

Iced Mocha (大杯 NT$90) - 雖然我唔鍾意 cream   但係有 cream 係好飲 d 嘅   哈    





飲完咖啡又周圍行



佢地好 sweet 




差唔多 5 點就去高記   食一籠小籠包就算   旨在試下好唔好味道 ~

本來去基隆夜市   但大家都飽   又唔想特登坐一輪車去基隆   所以唔去 lu ~

我地上樓上  



上海食物一定係濃油赤醬



糖醋骨好好味咁   雖則話小碟   但份量都唔少   同埋里奧大人又唔食   所以我都無得食了   食唔到咁多呢



費事一籠小籠包咁肉酸啦   所以要碟蕎頭 (NT$100)   估唔到勁好味   因為我好鍾意食架   以前婆婆成日整架   同埋會醃蒜頭同酸薑   真係兒時回憶呢



烏梅汁 (NT$110) - 諗住飲杯烏梅汁消滯   但結果飲到好反胃   因為好甜呀 @@



食小籠包喎   薑絲 + 醋唔少得呢



蟹黃小籠包 (NT$320)



個皮都唔算薄



都有肉汁



埋單 NT$583   依家台北消費唔平了   



估唔到有西式擺設   哈哈



@ 高記



唔想夾硬搵地方去   所以番酒店喇   抖陣就去西門町行下 ~ 

好快又番到臺北車站



去三越嘅糖村買咗 2 盒 "英式太妃酥糖" (NT$330/盒)



酒店附近其實都幾多嘢行



呢條路係行去寧夏夜市




遠睇以為係波



大人嘅頭盔


應該係細路仔嘅頭盔



等咗好耐未轉燈   叫里奧大人同我影張相   



一名宅男



我行開少少影呢張相   里奧大人話望番後面   但見唔到我   嚇到佢以為我去咗邊   



跟住好光嘅地方行   就應該到西門町了   



@ 西門町



好多人呀



入去睇下



買咗個夜光鎖匙扣比家姐



可惜無我個名字啦



守願亭 



我要瘦身成功   終身事業來架   哈哈



唔落雨真係覺得好多嘢睇  



8 卦話黑金剛花生好味喎   咁我地試啦   我一食就知里奧大人唔 like   因為口感唔係脆   里奧大人好驚訝話點解知佢唔 like   我話同佢一齊咁耐   點會唔知呀大佬   呀大佬 @@ 



黎過台北第 3 次   但其實我係第 1 次黎西門町



我見到走鬼檔嘅臭豆腐   想食與唔食之間   因為食哂一份係好熱氣同好飽   但里奧大人見我好想食   就話陪我食   咁我即排隊買了   咁啱我之前果個係最後一份   所以變咗我嘅臭豆腐係新鮮炸起呢   我買完之後開始落毛毛雨了   好在買完先落小雨咋 ~~~~

喺台南食咗好好味嘅臭豆腐   所以黎到台北都要食臭豆腐呢



我成日以為炸豆腐本身係有塊脆皮架 



落鑊炸喇



佢密密切密密炸



其實當時已經落毛毛下架喇



好味道咁呀   真係未食都講定先   哈哈   



我其實好驚食到胃脹   所以今日只係試溫   如果 OK 就可以狂食喇   諗起都開心 



呢間係食鴨肉米粉嘅



又係個個都好忙 


佢右手揸住嘅 "筲呢" 好細個架咋   係米粉嘅份量   細細碗都唔錯        



里奧大人又要飲木瓜奶   但飲完又話好飽   掃街無望了



飲完杯奶都飽 8 成   所以我唔飲架   同埋之前我對奶類敏感   仲更加唔敢飲呀



味道一般啦



經過 2 次都好想食   但好驚太熱氣   都係唔好食住  



無啦啦無電呀   其實都好危險   如果搭緊 lift 都幾驚  



周圍行下影下



鹽水雞



我都幾鍾意食鹽水雞



有菜有肉    



我唔係咁鍾意落雨行街   不過又想行喎   咁突然間好想食魯肉飯   又去番同里奧大人曾經幫襯過嘅食店   回味一番   哈哈 ~

食完再去買鹽水雞番酒店食   我地由西門町番酒店要行 10-15 分鐘   其實唔算遠   不過里奧大人話落雨濕濕唔好行喇   所以搭捷運番酒店 ~

最貴都只係 NT$70   



小碟唔太吸引   哈 



魯肉飯 (NT$25) / 貢丸湯 (NT$30)



味道唔錯喎   



無咩特別   其實我只係想飲碗熱湯 



第 1 次黎台北   臨走前一晚就係喺呢間食魯肉餅同魷魚X同蚵仔煎   飽到上心口   所以我好記得呢間食店   哈哈



落雨呀   都無咩 mood 行 lu   所以番酒店



新台北電話交友   係咪即係香港以前嘅 173173 呀   哈哈



離遠睇到   以為佢地扮比卡超 



唔好講笑   由地下街行番酒店都唔嘢少架   所以我覺得都算做運動架 ~

我覺得台北車站去邊都好方便



里奧大人終於要飲啤酒清熱了



我要買炸雞   都有幾個人排隊   但排到我嘅時候   話剛剛買完   要從新再炸   問我等唔等   我梗係等啦   新鮮炸起更好味嘛   哈哈  





@ 1973 繼光香香雞



番到酒店都 9 點幾   沖埋涼就食鹽水雞   抖多陣就做運動   fing 下手  fing 下腳   都 fing 咗 10 分鐘 ~

呢份炸雞係 NT$75   但味道麻麻地噃  



頭先買嘅鹽水雞   好味道呀   雞皮好爽脆   口感好得意呀



今晚都係 11 點幾瞓   早 d 瞓好呀   聽日有精神   咁就有氣有力行啦   哈哈 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言