2017年11月4日星期六

美心 FOOD 2 @ 九龍灣 ( 4-NOV-2017 )

我見到有塊芝士焗到脆卜卜   我就即刻夾嚟食   之後同里奧大人講話你驚熱氣   所以唔會食   里奧大人喺度笑   話自己想食就想食啦   講到好好咁   哈哈   比佢識穿添   我話下次我直接講想食算喇   哈哈哈哈



( 4-NOV-2017  SAT )

今朝約咗家姐食早餐   係我每個星期六最期待嘅事呢 ~





家姐無啦啦又笑住話有嘢想講   但又驚比我鬧   我叫佢快啲講啦   佢話: 妳塊臉係咪有斑 ?!   我話又來 ?!   之後佢指比我睇   我話不嬲都有㗎   可能妳唔覺囉   我隻手都有粒老人斑啦   不過我朋友又話唔係喎   因為果粒斑係十幾年前都有囉   定真係未老先衰呀   哈哈 ~

之後講開搽 Cream   家姐同里奧大人一樣   都唔習慣搽 Cream   咁佢哋兩個話要搽嘅時候   啲皮膚一定係好 "猛猛緊" 啦   所以我次次買 Cream   又會買埋比家姐   以前會買埋比媽咪   所以佢哋好醒   一買 Cream 就一定搵我   始終我 Lunch Time 成日出去行   有時間格價嘛   哈哈 ~

8 點 45 分走人   我上車之後   家姐架巴士都到 lu   感恩感恩 ~

今朝菇場都忙啦   我要清哂手頭上嘅嘢呀   因為星期一 Off ~

做呀做   無啦啦 12 點仲有 Urgent 嘢   好在半個鐘頭就搞掂囉 ~

放工即走   番屋企抖陣   2 點出去食下午茶 ~





食完去萬寧買 Body Cream   之後再去百佳買嘢   買完就番屋但 lu ~

我就熨 2 機衫   里奧大人 3 點幾都出去幫姑奶整嘢 ~

熨完衫勁攰   之後睇旅遊書   睇完都有啲眼瞓   但見都 5 點幾   咁又約咗里奧大人 6 點半喺 Zara 等   所以都係去德福行下   唔想瞓覺 ~

同里奧大人行咗陣 Zara   之後去美心食嘢喇   今餐 Share 食一個豬扒飯   因為要留肚食爆谷 ~

食完又行下   今晚去 MCL 睇 "雷神奇俠 3 - 諸神黃昏"   7 點 35 分開場   睇咗兩個幾鐘   估唔到劇情幾好笑 ~


我之前用信用卡積分換咗 6 張 MCL 細爆谷套餐 Coupon   里奧大人做 MCL 會員又送咗 4 張   今次買飛又送咗 1 張細爆谷劵   最慘唔係成日有戲好睇嘛   有啲 Coupon 又 2 月到期   唔想一次又食到驚咁囉     



睇完都番屋企喇   沖埋涼   再睇下電視   差唔多 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言