2017年11月6日星期一

大澳一日遊 + 金滬庭京川菜館 @ 東涌 ( 6-NOV-2017 )

素菜鍋貼 - 都 OK   但個餡就好多油咁囉  



招牌生煎包 - OK 啦   可能我凍咗先食   



碧綠炒什菌 - 姑姐叫㗎



砂窩雲吞雞 (1/4隻) - 熱辣辣   正呀  



榨菜肉末配叉子燒餅 - 味道係好   但好油呀





( 6-NOV-2017  MON )

今朝 7 點 15 分起身喇   里奧大人就話佢 7 點起身沖涼先   其實好多時都係佢起身先   咁會比我瞓多陣   咁講到去玩   我早起身都無所謂嘅   哈哈 ~

沖埋涼就去食早餐   之後番上屋企抖陣   8 點半出門口喇 ~



今日係同叔叔 嬸嬸 姑姐 家姐 姐夫 + 糟糟爸媽 + 3 個朋友們   一行 13 人 一齊入大澳一日遊   所以約咗 10 點喺東涌地鐵站 B 出口集合   糟糟佢地就 9 點去到東涌食早餐   家姐姐夫就搭巴士   我同里奧大人就搭地鐵   叔叔都係搭地鐵   咁我要去商場嘅洗手間嘛   估唔到我一出洗手間   嬸嬸就入來   咁其實我地應該係同一班車   因為地鐵車廂好嘈   所以無打比佢哋 ~

之後一齊行出去 B 出口喇   一出去就見到糟糟 Daddy   十幾年無見喇   佢認到我喎   但糟媽就認唔到我喇   哈哈哈哈 ~

咁我去 Pret A Manger 買咖啡比叔叔   咁嬸嬸同姑姐同我一齊去嘛    嬸嬸話同叔叔 Share 一杯   咁佢哋叫完   我就比錢啦   之後姑姐無啦啦自己又買 1 杯   仲話叫我飲我買嗰杯   但我都話明唔飲㗎啦   同埋叔叔唔要有奶嘅咖啡嘛   咁頭先妳叫嗰杯係有小奶家嘛   都唔知做乜鬼   古古怪怪   兩杯咖啡成 $82 㗎   我自己都唔捨得飲   真係呢   咁最後我買嘅兩杯都係叔叔嬸嬸飲囉   個個都食完早餐   點會無啦啦再飲咖啡喎 ~

呢個姑姐真係好神秘咁  嬸嬸同里奧大人講話佢來香港修行 3 個月   但姑姐就話唔係   里奧大人問佢係咪學下嘢 ?!   佢就答係學下嘢 ~

同埋我問一句佢就答一句   好似唔想比人知道啲嘢咁   所以無咩必要   我都唔會同佢一齊行啦   最怕 Dead Air ~

人齊再去埋洗手間   之後一齊出發去大澳喇 ~

平日同假日去大澳真係兩回事   今日真係無咁多人呢   爽 ~

10:32am 開車   成架車都 full 哂   同埋幾乎站站停   有啲人去拜山   有啲去露營   咁我哋差唔多 11:10am 就到大澳   都算快呀 ~

最緊要見唔到排隊人龍   哈哈



11 號巴士   $11.8/程   我覺得抵喎   初初以為要廿幾蚊



轉彎轉彎再轉彎   望景都還可以   但玩手機就一定唔得囉   會頭暈呢  



我扶住各位 Auntie 落車



首先一齊行啦   之後糟糟 Daddy 就揀海鮮   我地就周圍影下相 ~


唔多人入大澳   所以行得好舒服呀   



我同里奧大人行最尾   怕佢地會失散



其實我鍾意食花膠㗎   但醫生叫我唔好食呢  



銀魚仔



一個字 "腥"



成日以為係 "隱世茶果"



繼續行



呢日無咩陽光   但又無咩風



船屋真係好有特色   


佢哋 Order 海鮮喇   我就走去 8 下   我話我唔煮新鮮魚㗎   糟媽話唔識煮無得食   哈哈



買咗呢條魚   5 斤幾重



每人有 2 隻蝦   咁啲蝦跳咗出來   離遠睇都好大隻     



一袋袋送去酒樓  



好多魚仔   



成日向上望   條頸好攰㗎



佢又係劏緊魚   



吊我上太空



鯊魚標本  



好多蒼蠅



必影   哈哈哈哈   



烤肉乾



買完又行去唔知邊喇   其實都係得一個方向   哈哈   糟媽話茶果好味喎   所以糟糟買咗 12 個   每人半個唔同味道   但最後食剩 2 個   我拎番屋企   呵呵 ~

食完又行啦   但好鬼口渴呀   糟糟又係勁口渴   所以話一陣去酒樓要叫 10 支可樂   哈哈 ~

呢日天陰陰又無乜風   行行下仲有啲熱添呀 ~


前面呢度有檔買茶果嘅   糟媽話好味道   所以糟糟買咗 6 個鹹同 6 個甜   



好似 $7/個



真係好多人幫襯



每個切一半   咁每人都可以食鹹同甜呢



我食花生甜茶果   都好多料   同埋估唔到係咁熱辣辣   



姐夫就同我哋一齊行   但家姐就同糟糟一齊行另一邊   其實家姐應該同我哋一齊行啦   話哂今個 Trip 係陪叔叔家嘛 ~

食完又行下啦   糟爸媽 & 1 個朋友就唔行   去酒樓坐下傾偈   其他人就繼續向前行   



一身行山打扮   勁熱呀   哈哈



裝修 ?! 



荒廢嘅屋   



Y 型樹



唔知咩來





有隻蝴蝶飛緊





行到呢度   熱到呢



啲人話係無花果



喺度住   會唔會成日感覺浮下浮下咁呢 ?!



爛屋





貓咪好身手



開始有啲曬喇   里奧大人驚我中暑   所以一定一定要我帶頭巾



好大條鹹魚   



切得好靚嘅蝦膏





好多響鈴   



大飛   嬸嬸話唔坐得大飛   我就無咩問題   只係驚囉   哈哈哈哈  



里奧大人又影蝴蝶   我行嘅時候   都見到黑蝴蝶   成日飛埋來咁   嚇死我   我 "揚" 開佢哋㗎 



行到 Police Station 就走喇   因為都成 12 點 45 分   我哋 Book 咗 1 點食 lunch 呀 ~

叔叔好鍾意周圍睇嘢   又行得快   真係好好呢 



里奧大人就自己行到呢度   佢應該見人上去   佢又跟住上去睇啦     
 

請進





上到去就係咁喇   




咁以為酒樓喺碼頭附近啦   點知原來要行條新橋   行到去酒樓都要 15 分鐘   不過行下傾下影下相   又好快行到去咁喎 ~

家姐同糟糟喺碼頭等我哋



今日都係天陰陰   不過就無落雨
  




幾咁寧靜   



無諗過要行咁遠喎   唔怪得佢哋話要行 15 分鐘啦



舒服  



新橋




邊行邊傾   所以好快去到    



有隻白鷺



跟住呢個方向   





我唔明點解個背囊成日都脹卜卜   但其實裝得唔多嘢㗎喎   影相嘅時候唔知 "high" 咗啲咩   整到背囊污糟哂   嗚嗚



到 "東方小祇園" 喇



家庭式營業 ?!



西芹炒龍躉片 - 啖啖肉又厚身   第一次食龍躉食得咁滿足咋   第一碟餸已經咁巨   所以剩咗  10 幾件   糟媽又夾埋比我   所以我起碼食咗 10 件呀



走地雞 x 2 - 肉質好嫩   但有部份就鹹咗啲  



腐皮卷 - 所有素食都係糟媽特登 Order 比我姑姐㗎   但其實個個都有食   哈哈   呢個超級好味道呀   我真係可以食好多件㗎   不過呢餐只能夠食 1 件呢   哈哈



好似叫做素鵝   外脆內嫩嘅腐竹   我覺得麻麻哋   無咩特別 



炸芋頭魚 - 里奧大人同家姐都好鍾意食   我一見到就話好味呀   之後糟媽即刻啤住我   哈哈哈哈   驚我食哂咁呀   所以我即刻話唔好味囉



炒頭腩 - 一擺上枱真係嚇一嚇   勁勁勁大碟呀   里奧大人夾咗 1 件食啦   見到係啖啖肉   最後食剩大半碟   所以嬸嬸拎比姑丈食   姑丈好鍾意食呢啲骨呢 



唔知咩蟹   但見到好多膏呀   不過我同里奧大人就無食



右手面呢碟係送   咁我聽到個送字嘛   仲以為所有蟹係送嘅添   原來只係呢碟咋   



到最後   頭腩食剩咁多呀   所以真係唔想浪費囉   



薑汁炒芥蘭   勁好味   好重薑汁味道  



豉油王炒蝦碌 - 勁大隻呀   有人唔食   所以我可以食 3 隻   正呀   呢排真係好鍾意食蝦   唔知點解     



腰果露   好香腰果味呀   又唔甜   好味道  





糟糟真係勁有心   每人都有份小禮物   外國團友就有禮物包 ( 念慈奄川貝枇杷糖 / 清熱酷 / 撒龍巴斯 / 環保袋 / 虎標萬金油 /  2018 福字月曆 )
   


香港團友就有大利是   勁咯   金額由 $40 - 8 百幾萬不等   哈哈哈哈   我同糟糟同家姐講話中咗 3 個字   佢哋勁開心   但我話分開 2 注中喎   之後比佢地妖到上天花板   哈哈 



一路食一路傾   美加團友仲特別好傾添   不過其實間酒樓都好嘈囉   因為全場爆滿 ~      

糟媽成日招呼我哋   咁斟水比里奧大人就好溫柔   里奧大人飲熱水吖   一到我呢   就叫: 喂  攞個杯出嚟   我話囉   做咩叫我喂喎   佢話我唔叫妳做乜水已經好好   哈哈哈哈   糟媽非常玩得   仍都霸氣非常   哈哈 ~

差唔多 2 點半就走人喇   食飽就有氣有力行啦 ~

靜哂





慘慘眼神   好得意呀   不過我唔敢摸佢呢



只係個頭郁咋   手腳無郁   好得意



好多狗呀  



呢條路係 Short Cut   





一路行一路同糟媽傾偈   問我有無同家姐見面 ?!   佢咁問   我覺得好有親戚 Feel   哈哈   不過佢都好關心我同家姐嘅   佢仲同我講咗啲嘢   我都好 Shock   糟媽都係一個挑通眼眉嘅人 ~

佢最搞笑話糟糟次次都唔陪佢嚟大澳㗎   係今次妳哋一齊嚟   佢先嚟咋   咁我話糟糟都好孝順啦   成日都陪妳哋去旅行   又車出車入   算係咁啦 ~

之後經過見到有人唱 K   我問糟媽有無喺屋企唱 K 呀 ?!   佢話無啦   糟糟唔比我唱㗎   話大聲會刺激隻狗   因為佢隻狗狗心臟係好差   唔可以受刺激   又話糟糟唔比佢地開大聲電視   要佢哋用藍牙 Head Phone 聽   笑死我呀 ~

沿途 





"番鬼塘" 個名好搞笑  



但呢日就換咗做 "梁屋" 了



諗起台南架劏車   哈哈  



4 點開車   開車無耐都瞓着咗喇   仲勁好瞓添呀   係差唔多落車先醒 ~

估唔到好多人排隊呀   要等第 2 部車先上到






4 點 45 分到東涌   之後各散東西喇   糟糟就同家姐去睇中醫   我咪同里奧大人講囉   睇醫生幾時都有得睇   但叔叔唔係成日見   點會走去睇醫生   一係妳一早講比叔叔知   唔係比人感覺都唔係咁好啦   同埋好在我同里奧大人係預咗陪叔叔成日啫   唔係叫人地去完大澳   自己番屋企先咩   始終難得一齊放假去玩   點都要安排一下嘛   所以我真係好感激里奧大人   佢次次都會同我一齊陪叔叔嬸嬸㗎 ~ 

同叔叔佢地行東薈城   好多 Outlet   但其實好多價錢都貴過加拿大   叔叔想買薄身風褸   但只 For 喺香港着   不過唔啱心水   咁再睇羽絨   姑姐話唔會買   因為驚唔夠暖   相反我哋香港就唔需要咁暖嘅羽絨   所以厚嘢要番加拿大買了   哈哈 ~ 

估唔到姑姐同嬸嬸最期待係行超市   呢間 Taste 真係好大   不過佢地睇完啲價錢   就覺得真係貴   同埋唔新鮮   所以我成日話香港生活唔易   不過咁   我仍然都好愛香港   話哂係成長嘅地方嘛 ~

行到 6 點幾就去食飯    里奧大人去攞位先   我哋等埋姑姐   我話唔識去嘛   所以由叔叔帶路   呵呵 ~

其實大家唔太餓   但我覺得點都要同佢地食啲嘢   坐低傾下偈咁囉 ~

8 點幾走人   一齊坐地鐵番屋企   我哋地轉 2 程   叔叔轉 4 程 ~

番到屋企都 9 點半喇   沖埋涼就休息   今日都幾攰   哈哈 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓覺咯 ~

沒有留言:

發佈留言