2017年11月29日星期三

萬步。台北 DAY 5 (PART 2/2) ( 29-NOV-2017 )

DAY 5 (PART 2/2 )  ( 29-NOV-2017  WED )

里奧大人話去一個捷運站入面坐車   好似要行咗條萬里長城先到咁   咁我地又買咗書   同埋我地條腰同腳都都有 d 酸   所以都係打的去師大夜市   NTD240 都 ok 啦 ~~~~

雖然燈籠滷味好出名   但我覺得份量太多   咁見到鹽水雞就二揀其一   我都係揀鹽水雞   因為香港好難食到嘛 ~

好味呀   可能多菜   哈哈   所以一陣會再打包多一包番酒店食呢 ~

師大路   成日覺得師太順口 d   哈哈



對面就係師大夜市



鹽水雞



都好乾淨



滷味   但上次在台南食滷味   最後係炸咗同埋加辣粉   完全食唔到滷水味呀   所以今次都唔食咯   留肚食其他嘢 



喺呢間 "會上癮" 買飲品



基本上間間都話自己係天然 xxx 



價錢唔貴



鮮百香珍珠椰果 (NT$55)   真係飲完一杯都飽哂 



隔離間涼茶舖老闆好好笑容   不過我無幫襯   只係影相咋   哈  



買遮



都好 colurful



NT$200 一把縮骨遮   我覺得好抵呀   同埋最開心係有自己鍾嘅款式嘛



呢 d 就 NT$490 



做咩頭 dup dup 無心機呀 ?!?!?!   我仲有錢剩喎   嘩哈哈 



好得意



又再買多 1 包鹽水雞番酒店食



正呀



好有心機







佢知我影相   特登放低比我影架





爽爽脆脆   口感一流  好好味呀   可能多菜   哈哈   所以再打包多一包番酒店食呢 ~  



里奧大人買咗杯香蕉奶   好濃香蕉味   但好鬼飽肚   哈哈 



7 點幾都番酒店   諗住過對面馬路去捷運站   但見到有交通意外呀   有個人瞓咗喺度   好在無血咋   不過佢無反應囉   同埋有警察保護佢   又有熱心途人幫手   等 d 車唔好衝過來   咁我正想過另一條馬路時   有架電單車喺我面前急停   我仲同里奧大人講話佢咁停法好危險   之後仍除咗頭盔   即跑去意外地點果邊   幫手指揮交通呀   呢幕真係好感動   希望傷者無事啦 ~

咁我地最後都無過馬路去捷運站  諗住反方向行唔駛等交通燈   因為我覺得台北 d 交通燈都要等幾耐   正常直行   比我望到捷運站原來喺我隔離 ~~~~

行番出去搭捷運 



@台電大樓站





又行條地下街





番到酒店即放低所有嘢   咁里奧大人習慣每日會抹相機帶   咁我見到佢抹   我又想叫佢抹   但我開口話抹唔抹好呢 ?!   條友笑哂話抹啦   個動作都已經向住佢果邊行   所以佢最鍾意話我二仔底死跟   哈哈哈哈 ~

今晚就咁拎手機同相機去寧夏夜市   感覺真係超爽   行都行得快過人呀 ~

其實我真係好想再黎多次寧夏夜市   因為第一晚落雨   無咩點掃街   所以今晚再去到   我超級開心呢 ~







18度最舒服   哈哈



無諗過日日有對新拖鞋 



細細嘅洗手間   但好乾淨





我好鍾意行呢間 "墊腳石圖書廣場"




之前就係玩呢個 Game





又見到臭豆腐   天書講到佢好出名   咁我又試下先   因為最後一擊架喇 ~~~~

之後里奧大人又翻單食雪在燒   咁好想試新嘢   就試下麻糬冰   真係絕對有驚喜呀 ~

真係忍唔住同里奧大人講   好多謝佢陪我食咁多我鍾意食嘅嘢呢 ~~

章魚燒   我唔食架   因為真係超級飽肚 



唔記得咩煮法



炸豆腐 





@ 里長伯



右邊係賣木瓜鮮奶 





只有油炸臭豆腐吸引我   嘻嘻



我鍾意食細細粒嘅炸豆腐   唔駛咬開就碎哂咁呢   呢間酸菜好味   有 d 酸酸地  



我一個人可以食哂一碟 



真係喉嚨痛都要食呀   哈哈   不過我無喉嚨痛 



對住嘅左手邊就係花生捲冰淇淋   勁方便 



蛋黃芋餅   感覺好漏   所以唔敢買黎食



一堆鹹蛋黃同一堆肉絲   其實咁睇都覺得好漏咁   哈哈    



又見到好大粒麻糬   唔好引我啦 ~~~~~~




我對韓國嘢無興趣呀



蔥抓蛋餅      



烤菇 



都幾想食架   但都係想食其他新嘢 




冰糖葫蘆 



海鮮




掙扎咗好耐   最後都係唔食喇   太大支喇   我食炸豆腐唔覺滯   但食呢 d 炸物   我好快會滯咁架  




我同里奧大人講   我一定唔會飲港式凍檸茶   哈哈 



美容聖物。。。。。。



唔知咩來




焗緊油嘅蔥油餅



仲焗緊   嘩哈哈哈 



太大塊啦   唔係都可以試下   個樣好似脆卜卜咁 



嘩   魚蛋呀   諗起市林夜市果串魚蛋   辣到我呢




炸咩呢 ?! 



突然好想食   但我頭先買咗包鹽水雞仲未食   所以唔買喇  



里奧大人話試新嘢 



里奧大人話試燒麻糬冰



我成日見到佢地吊住 d 拖板   就覺得好危險呢 



超級大粒麻糬   好想鍊佢呀   哈哈



創始店 



花生麻糬冰 (NT$75) - 估唔到味道咁夾    d 花生好香呢   



一啖放入口   真係好消暑



腸呀



里奧大人話想食地瓜丸   但怕熱氣   我話唔怕啦   我包底   但要排隊等   我話排啦   反正咁飽都未食得落嘛 ~

估唔到里奧大人一路行一路食   話咁樣食   唔駛一次食咁多咁喎   咁又係   呢 d 好飽肚架 ~

食埋條山豬肉腸   其實我好飽   但里奧大人話食啦   佢又食   所以又買一條食喇 ~

買埋杯木瓜牛奶就番酒店喇   里奧大人話今次無咁好飲   唔同咗人整喎 ~~~~~



好多人排隊買地瓜丸




里奧大人想買黎食好耐   但都係諗諗先喎   因為份量又係好多



呢兩個大石油氣罐   好恐怖 



有部 "靜電除油煙機" 



見唔見到右下角   有 4 個唔同顏色嘅膠盒   係 4 個唔同味道   我喺後面數住   有咩味道最多人揀   哈哈 



佢會揀咗 d 唔靚嘅出來



好似魚蛋



用埋溫度計 



炸咗但剩番一粒   店主就排緊隊嘅人食   今次輪到我地喇   



以前就一定買大   依家就一定買小   哈哈  



拋呀拋   隔哂 d 油   幾細心呢 




吹凍 d 先入杯   





隔離有得洗嘢又唔錯   



夜市咁多石油氣罐   有煙頭真係好危險



一定唔食即食麵啦   哈



德國豬手  



又見到海鮮



仍然超級多人   不過無落雨就好行好多啦



烤肉 



我又要食條腸   但同樣都覺得唔係咁好味道   但好想食咁囉



最愛西瓜



食完就行番酒店   都要成 15 分鐘架   所以其實如果唔食咁多嘢    又成日係咁行   應該會瘦番番香港   哈哈 ~

走人喇




搞笑



勁想見識下間卡拉 ok   哈哈  



左右兩邊都有食店 



動物醫院都有   



有機會再來



行番酒店 lu 



呢座酒店好 grand 咁





好似三角朱古力嘅酒店





條街無咩人行



最鍾意有呢 d 顯示牌



進入時光隧道   哈哈   記得第一晚問里奧大人驚唔驚個黑色人像   我話駛咩驚 ?!   今晚到我比個女人嚇鬼死   事緣同里奧大人掛住傾計   我又無為意身邊有人行   點知突然有個黑色長髮黑衫黑褲嘅女人喺我隔離行過   果下個心嚇到離一離囉   以為係鬼呀 @@ 



里奧大人叫我影下佢後面   因為我話佢成日飲木瓜奶   肥咗好多   哈 



我無帶手袋同銀包   所以我將個膠袋縛住喺相機度   好有 Fashion Sence 




苦瓜之家 




酒後駕駛嘅人   不論有無撞到人   我都覺得要重罰   同埋停牌 5 年  



地標 



大大條馬路



好開心見到掛住彩色嘅裝飾   咪成間嘢黑沉沉先得架   哈哈 

 




呢袋唔係垃圾黎架   嘩哈哈 



頭先買嘅鹽水雞   



衰奧話辣   根本唔辣囉   今次食雞胸   鞋到呢 @@



頭先買嘅炸地瓜丸   原來有餡架 




多飲水呢個牌字   原來7-11都有   我以為酒店自家品牌添



番到酒店即執好 d 行李   都執咗一個鐘   之後就沖涼   再食包鹽水雞   諗住叫里奧大人食多 d 菜   佢又話好辣   但都係中辣之嘛   頭先食第一包又唔話辣   大佬  話明 share 食   依家我要食哂啊   嗚嗚 ~

希望 d 鳳梨酥無比我整到碎哂啦 



睇戲到 1 點幾呀   但仲未做完   不過我地都瞓喇 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言