2017年11月30日星期四

萬步。台北 DAY 6 (PART 2/2) ( 30-NOV-2017 )

DAY 6 (PART 2/2 )  ( 30-NOV-2017  THU )

3 點 43 分上車   好在司機叔叔見到里奧大人揮手咋   唔係我地要坐下一班車了   但買飛係 3 點 45 分開車架噃 ~

以為無咩人坐車添 



但原來站站停   每個站都有人上車   哈哈



個天一片火光



一落雨就急凍   我都覺得凍喎   就真係凍呢   哈哈 ~

好感恩路路暢通呀   車廂又凍   所以好好瞓   呵 ~

我地 4 點 30 分去到機場   同搭捷運一樣時間   但坐巴士就唔駛行上行落 ~ 

拎行李



搞掂哂







入機場喇



我唔知做乜咁心急行去 counter   但其實我地大把時間   哈哈



我航班都未睇就係咁行   哈哈  



就來聖誕節了







X 光機



有個男人要開喼比人 check 嘢呀   真係睇見都煩



搞掂哂就去食嘢   我都覺得我地好勁   一日食足幾餐   仲要唔係少份量   但真係每餐都食得好開心   無壓力無顧慮咁食   又真係要好多謝里奧大人   我想食就陪我食   我想再食佢又會叫我買啦買啦   完全無聽到個肥同無益呢幾個字架   不過講真   呢兩年好攰   都好似無今次咁放鬆咁食咁 ~~~~

Food Court 唔同哂喇   



食呢 d 最穩陣   我指味道  



巨包兩個







我 160cm   唔高   但唔矮喇啩。。。。。。   
     


無咩人排隊





周圍行啦   好鬼飽呀   哈哈









里奧大人話無人喎   叫我坐低影一張



里奧大人話我髮尾同 d 植物差唔多樣咁   哈哈



6 點 20 分了



我又行去睇下有無餐牌呢 d   哈哈 




行極唔完   好在唔焗咋 



Airport Experience Zone (機場體驗區 )







我地去 B7 侯機室



估唔到咁多人排隊



祝你旅途愉快
 




A8 區





又見到
 


番香港 lu
 


候機室
 




MAD
 






7 點 20 分了   差唔多上機



上機喇   呢幾日我都成日話會再來台北   但里奧大人話我講咗反而唔會來   哈   無所謂啦   有得旅行   去邊都開心家嘛 ~

又落雨喇



睇戲 



好大雨喇 



再見台北





好期待飛機餐係咩   哈 



我覺得如果係飯會好味 d   我唔係咁鍾意食濕肉碎嘅炒米粉 



細細支水  





9 點 15 分   差唔多到香港了



9 點 50 分   10 點 20 分先搞掂   番到屋企都差唔多 11 點 ~

等行李



10 點 22分





回歸正常生活了





番到屋企即開機洗衫   沖埋涼再執好哂 d 嘢   第一次咁快   哈哈 ~

搞掂哂   成 1 點先瞓呀   聽日仲約咗阿 mi 去 BBQ   要快 d 瞓喇 ~ 

行程完畢回港喇 ^^

沒有留言:

發佈留言