2017年11月28日星期二

萬步。台北 DAY 4 (PART 2/2) ( 28-NOV-2017 )

DAY 4 (PART 2/2 )  ( 28-NOV-2017  TUE )

好攰呀   但想影日落   所以都係唔走住   諗住去 Mister Dounut 坐下   咁因為我可以食個 Donut   所以揀佢咋   以為間間都有得坐   但原來淡水呢間無   食芋圓都有得坐   但我食唔落   又唔想飲咖啡   所以最後都係喺海邊周圍行   等影日落 ~

個個都影日落   我好好彩呀   相機無電   因為我拎起咗個化妝袋   所以無拎相機電   嗚嗚 ~

仍然好多人 



其實都好感恩今日好好天   雖然係好熱   哈哈 





今日好多時一開鏡頭影相   就會影成咁   但又幾好喎   沙龍咁款   哈哈    



再影又無事  



快 d 日落   無咁熱



又見到呢個枕頭蛋糕



見到呢張相就好好笑   我同里奧大人講話好熱呀   行埋邊啦 (但點埋都係曬到)   一係入舖頭睇下   但其實舖頭更熱   哈



今日個天比嚿大雲遮住   所以其實唔係點睇到日落 ~

日落了   可惜里奧大人無帶女朋友 (GF 相機) 來啦   帶咗就好   咁啱我相機無電   呵呵 




另一邊 



金金黃黃   但雲層比較厚囉  



好多人喺度影日落 





其實好大風架   妳睇個女仔 d 頭髮吹到飛起哂 



沉默的背影



我 d 頭髮都吹到歪埋一邊   



唔多圓嘅鹹蛋黃





我用手機影   影到個太陽好怪   嘩哈哈哈哈





發射



我鍾意睇日落多過日出   因為唔駛晨咁早起身   哈哈 



woo   入黑了 





如果再火紅色就更好呢 





都有唔少人釣魚



街頭賣藝 





再見淡水 



我同里奧大人講   同佢影相應該要比錢   但佢地無比啊   可能佢地唔知啦


   



坐番捷運去市林夜市   今次去台北   最主要係去掃街   呵呵 ~

依家 26 度



講出重點   我每月一到會坐巴士嘛   有時見關愛座有位   我都照坐架   我要去到坐關愛座嘅地步   即係已經好辛苦   如果唔係我都唔會坐啦   唔怕比人公審咩   





呢座 building 好特別喎  



到劍潭站喇



超感恩   因為我去台灣前   成日講話夜市無垃圾桶   所以我話附近有垃圾桶都好啦   唔駛成日拎住 d 袋   不過咁   雖然無垃圾桶   但地下唔多見有垃圾架   公民教育做得非常之好呢



對面就係夜市了




里奧大人話食串魚蛋   辣到跳舞   辣到差 d 流口水   但又唔見有嘢飲賣喎   當行到買飲品嘅時候   都已經無咁辣了 ~~~~



我加辣粉   但原來超勁辣呀   食完都仲覺得勁辣囉   d 口水想流出黎咁滯呀   





辣住睇呀   哈哈哈哈        



男生中 7 顆   女生中 6 顆   good



成日覺得個波一爆   就成臉都係粉   哈哈 



好大碌香腸





士林市場有冷氣的 (好似)   不過我地無去睇呀





黎到台北   一定要飲下苦瓜飲品   所以買咗杯苦瓜蜂蜜   清熱嘛   同埋我同里奧大人講話   尋晚瞓覺熱熱地   唔知係咪食得太多炸嘢   哈 ~~

其實去夜市   見啱就食喇   因為好難番轉頭搵番囉   不過我地有要求   就係多人就唔排   但無人又唔會食   嘩哈哈哈哈 ~

買嘢飲解辣



白苦瓜先好味道 



我覺得飲品好平呀   對於我地香港人來講







隔離舖係小炒









好多射槍 game 



食飽可以去買衫



里奧大人問咩來   我話雞翼囉 



乳豬呀   但成隻擺出來   好恐怖囉 @@





日日揹住呢個袋   真係好重囉      



唔算多人   



辣魷魚   辣到流口水   我要快快食   唔想超辣嘅感覺係口腔內久久不散   因為里奧大人食咗 2 啖炸   話太辣喎   所以我幾乎食哂成條魷魚   所以到我話要飲奶解辣喇   去咗 Family Mart 買統一木瓜牛奶   得個甜字 @@

我忍唔住要食魷魚喇



好吸引 



用射燈照住   真係睇見都熱 



好大條呀   我要辣粉   但好鬼辣呀又   慘





好多人排隊買烤菇 



又見到臭豆腐   指標掂呀   坐滿哂人   最正係我地又唔駛排隊嘛   呵呵   咁啱又有位   所以即入去食喇~~

食完見到有條人龍   好在我地食得快咋 ~~~~

唔好講笑   每次食完臭豆腐   我對眼同個鼻窿都好熱咁架   所以真係勁熱氣   感恩我無喉嚨痛咋   唔係成個旅程就玩完了 ~

知唔知點貼呀 ?!?!



就係咁喇



地方細細



香炸臭豆腐 



咁樣收集筷子嘅膠袋又唔錯



我食香炸臭豆腐   酸菜正呀  



一定要蘸埋豆板醬





好多人排隊呀



爆乳起司   聽個名都知係超飽肚食物   哈哈 



人頭湧湧





北回木瓜牛奶好出名   comment 都好一致話好飲   所以叫里奧大人買杯來試下   果然好味道   真材實料   飲一杯已經飽哂   哈哈 ~

北回木瓜牛奶   真係好味道架  



仲有其他飲品   不過我無試呀  



加糖先有風味 ?!?!?!



增肥行動   哈哈



好濃木瓜味   同埋真係唔似加水咁   因為飲完一杯真係好飽



肉毒小臉   個名都好恐怖下   哈哈 



呢條街就無咩吸引你想行喇   哈哈 



又係炸花枝



其實飽飽地   但又好想食大腸包小腸   所以里奧大人話買啦   今次排隊都照殺   咁樣可以抖下   唔係咁快有得食住   呵呵 ~

行多陣都 9 點 lu   所以番酒店休息喇 ~~~~~

但我一定要食 "大腸包小腸"   好多人排隊呀 



得一個人做   唔怪得啦  



有腸有糯米有酸菜   樣樣我都鍾意食架    



咁樣排隊就唔會阻住隔離舖位      



密密包





好多口味   佢介紹我食綜合味道   店主識廣東話架    



好多配料   其實都唔知咩味打咩味   哈哈



好味道   但同樣好飽肚



日本剪刀式   六種造型   講緊嘅係雞蛋糕   估佢唔到呢   哈哈   但里奧大人又唔行埋去影 D 蛋糕喎     



d 公仔係放到好出   所以妳一定夾到   大家開心開心  



我本來想買右手邊嘅綠色迷彩褸   好似 NT$1200 咋   不過我已經有幾件褸   咁里奧大人話唔好買喎   但我試穿咗   都好重下   所以都係唔會買呢



街邊檔 



走人喇



食完都番酒店喇   好想番去沖涼呢 ~

話咁快又 8 點



沖埋涼就睇戲   勁爽 ~

呢套戲名   我第一時間諗起頭先食緊果條八爪魚呀   嘩哈哈哈哈 



6+ 保護級



完全估唔到佢原來係賣緊教學廣告



好搞笑



呢套好睇喎   雖然都好舊下   哈哈 



15+ 嘅電影



睇到 11 點幾都瞓喇   今日出得多汗   個人好攰呀   哈哈哈哈 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言