2017年11月9日星期四

海南雞飯 (外賣) @ 屋企 ( 9-NOV-2017 )




( 9-NOV-2017  THU )

尋晚瞓到 2 點幾有作嘔感覺   即去廁所   咁個肚又有少少痛   咁順便沖個熱水涼呢   再加埋個暖水袋   簡直有啲熱嘅感覺   哈哈 ~ 

咁 5 點幾又有沖多次涼   唔知係咪食止痛藥關係   個量特別多咁   所以成日想沖涼   同埋個肚有少少痛   沖完涼真係舒服啲呢 ~

8 點 45 分打番去菇場請病假   之後繼續瞓 lu ~

瞓到 12 點起身   我見開咗冷氣   原來里奧大人覺得我好熱咁呀   哈哈   不過開咗冷氣瞓又真係舒服啲咁喎 ~

我唔餓呀   感恩個肚唔痛   只係好攰囉   所以睇下電視又瞓着 ~

差唔多 6 點   我話想食海南雞飯   但又未餓嘅   咁里奧大人話睇埋新聞先去買   點知我無啦啦個肚有啲啲痛   但 OK 嘅   都想食啲酸菜同少少雞肉   里奧大人慘啲   要食哂成個飯   哈哈 ~

咁我抖到 8 點幾都沖涼喇   今日真係熱咗啲喎   定係我沖得太熱呢 ?!   所以都係要開冷氣    瞓覺前先熄呢 ~

睇電視睇到 10 點 45 分都瞓先喇   聽日要番工   難得想瞓就瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言