2017年11月5日星期日

牛丸拚牛筋丸出前一丁 ( 5-NOV-2017 )




( 5-NOV-2017  SUN )

今朝 10 點起身    依家天氣涼咗好多   所以次次一沖完涼出來   就覺得間屋好似開咗冷氣咁呢 ~

食完早餐就番教會   我今日有事奉   所以要早啲番教會喇 ~





崇拜完畢就走喇   買埋生果   再去買麵包就番屋企 lu ~


里奧大人一定以為係 $22 一包啦   其實呢度係 $57   里奧大人見我比錢嘅時候   我望到佢個樣係呆咗   之後我話你梗係以為係 $22 一包定啦   佢喺度笑   所以我好驚叫佢去買嘢   始終佢唔熟   唔會睇價錢後面嘅單位囉



2 點半食個包   之後睇下電視   睇睇下都瞓咗成個鐘   呵呵 ~





天氣涼咗   真係覺得會大食咗   成日覺得肚餓咁   以前會成日食零食   依家唔會 lu   零食貴呀   同埋真係無益   間唔中食都可以   成日食就真係唔好囉 ~

今晚就咁煮麵   所以 5 點幾預備   6 點可以開餐 ~   

是日懶餐 - 牛丸拚牛筋丸出前一丁

牛丸拚牛筋丸出前一丁 - 啲丸丸係家姐之前比我㗎   佢話同事喺潮州買番嚟   口感好彈牙喎   所以係都要比我試下   食落都幾好味 ~

食完抖陣就去徑步   徑半個鐘就番屋企 lu ~

沖埋涼就開機洗衫   之後休息喇   呢排好攰   應該作乜乜了 ~

11 點幾都瞓喇   聽朝 7 點要起身呢 ~      

沒有留言:

發佈留言