2017年11月30日星期四

萬步。台北 DAY 6 (PART 1/2) ( 30-NOV-2017 )

DAY 6 (PART 1/2 )  ( 30-NOV-2017  THU )

今日番香港喇   所以 9 點起身   咁始終仲有 d 嘢未放入喼   要預 d 時間執嘢  ~

最後呢張   哈哈哈哈 



唔知有無人開窗簾瞓嘅呢 ?!



曬唔到盞燈



我真係覺得張枱好細



話咁快執好



小型夾萬



其實台北車站附近都好多食店   住呢區真係唔錯呢



可惜呢間無早餐供應



我真係好怕記街名   特別係又南又北   頭都暈   哈哈






餐廳格局






好慶   哈哈 




咁樣坐就要打側身食   個桶頂住對腳   好辛苦的



慶三號簡介



有得睇電視都唔錯



8 婆雜誌



講到好勁辣咁   所以叫一件來食  



餐牌



炭燒豬五花蛋吐司 (NT$70) / 嗆辣醬肉蛋吐司 (唔記得幾錢)  / 西貢咖啡 (NT$40)



差唔多樣嘅三文治   哈哈



味道超級普通囉



我真係覺得一d都唔辣囉 @@



店員好細心教人用部機



里奧大人一見到呢個牌就笑



迫我拎住個牌   嘩哈哈哈哈



行多陣先番酒店 



好少見到 "騎樓" 呢兩個字



睇見都嘈   哈哈



下次一定買蛋餅   因為今次黎到台北都無試過呢   



生果店



水蜜桃蘋果係咪即係王林蘋果呀 ?!?!  咁嘅價錢貴過香港喎



十蚊兩條就超級抵



好得意


我叫里奧大人等我   我要睇零食 



Gummy 朱古力好味架   好似明治 DD 咁   粒橡皮糖煙煙韌韌   所以我買咗 2 pack 



好似好抵 



又買 2 包   以為新味   但其實香港有   嘩哈哈哈哈



買埋螢光筆就番酒店喇   執好哂嘢   都已經 11 點 50 分喇   酒店係 12 點 check out 呢 ~

幾咁寫意



細細嘅 Lobby



等 lift 位置 



Lift 嘅左手邊最盡處就係拎咖啡/茶包嘅地方 



頭先搭 lift    有個客拎住杯咖啡   聞落好香   所以我又整番杯 



個樣好吸引呀   但係燶嘅    嗚



@ Hotel Relax 5



18.5 kgs



14.24 kgs   今次我都無咩買嘢




無哂毛巾同拖鞋   勁似依家第一日來住咁   嘩哈哈哈  



房間細細   但好乾淨   所以我好鍾意呢



房卡 



里奧大人問我隻腳乜事 ?!?!





喺漆黑嘅環境裡面   覺得出面特別光的   哈哈



行林放喺 Lobby   一陣先來再拎



每日抽獎   抽到把扇   哈哈   但之前無留意有抽獎囉 ~~~~

抽到呢把扇 





記住



買埋螢光筆就番酒店喇   執好哂嘢   都已經 11 點 50 分喇   酒店係 12 點 check out 呢 ~

又行墊腳石   因為里奧大人要買螢光筆



我覺得唔似貨 lift   哈哈 



講真   間唔中真係要寫下字   好多字都已經執筆忘字啦   同埋好多時問我 d 字點寫   其實係講緊個字點打囉   講尾碼就搞掂   唔駛記係點寫 



好多聖誕裝飾 



買埋杯黑糖珍珠奶茶就去台北車站   因為想搭巴士去機場   唔想行上行落   所以又去台北車站   睇下邊度上車   同埋問埋班次   呢樣最緊要呢 ~ 



黑糖珍珠奶茶 



個天又黑哂 lu





連鎖店品牌




一定唔會食囉 



個天咁快就黑成咁了



又去地下街行下







成日睇咗台北奶水


我地去台鐵方向   因為機場巴士喺附近



其實香港係咪都一樣   每級樓梯都有箭咀架 ?!?! 



到臺北車站嘅火車站





好多巴士去唔同嘅地方





有機會再黎嘅話   會去金山 



1819 直去機場   所以校啱時候坐   係好方便呢   始終搭捷運要行上行落   同埋拎住件行李比較麻煩囉 









我地 7 點 35 分上機   坐 3 點 45 分班車就可以了 ~

入去買車票喇







買完走人



火車





張櫈好得意呀



金色字體   真係好舊式呢



一之鄉個名好搞笑   1 支香




個商場好多食店    原來都 1 點喇   咁坐低食嘢   12 點唔夠   我已經行咗 1 萬步   唔怪得咁攰啦 ~

商場嘅 Directory   



呢間唔錯   所以入去食嘢喇



里奧大人問我做咩走番出來   我話佢地話等佢叫先入去喎  



感恩坐呢張枱   因為坐梳化椅就舒服 d 



最低消費 NT$100



價錢唔貴





辣味炸雞 (NT$140)



佢真係好細隻架咋





唔好喺度屙殊殊喎



咁樣影佢   幾咁型   哈哈 



里奧大人嘅鮮蝦風味拉麵 (NT$270)




個湯好杰呀



我嘅大蒜野菜拉麵 (NT$230) - 好多蔬菜呀   爽爽嘅口感真係好正



我加七味粉



裝咗玻璃鏡   見到
玻璃反影嗎 ?!  其實係得 1 男 1 女 Staff 架咋   



間舖好似好大咁 



坐得都舒服



最貴呢餐   哈哈  



@ 三田製麵所



食完又要行   其實好矛盾囉   條腰同對腳又勁酸痛   但又好想行喎   不過我地由台北車站行番到酒店   行條地下街都 10 分鐘架   唔拎嘢真係無所謂   但拎重裝備   真係有 d 辛苦   哈哈 ~

好似黑白照咁   



捷運站出出入入


上上落落 



捷運站又大   所以行錯路就好嘥時間   同埋會行到好攰   哈哈



嘩   見番阿雞好有親切感呀   我第一次黎台北搭捷運   就記得見過佢喇



超鍾意行地下街 



請人呀    



爭鮮壽司 



香港就 $3/件      



地下街有好多商舖



去誠品睇下   里奧大人又買咗本書   之後就陪我去三越嘅糖村買糖


我地行去另一邊   因為想去誠品





好得意   不過唔買啦 



咁佢要去洗手間   我就話我去糖村買先   因為我見到樓下就係嘛   同埋我驚趕唔切搭車呀 ~

我拎完盒糖去 Cashier 比錢   企我前面係對國語人女仔   佢地買咗一大袋嘢   咁佢地再想行開去揀嘢   咁 cahsier A 就同佢地話妳地去睇   但收咗我錢先   個女仔個衰樣勁唔老黎呀   所以 cashier B 就幫 A 收錢   叫 B 埋去招呼佢地   B 一行埋去咋   條友耍手叫佢走呀   賤格   我覺得 B 好慘囉   因為要是我後面有人排隊   個個等妳揀哂先比錢呀 ?! 妳以為自己大哂呀 ?!   仲有一樣嘢就係   去得比錢即係妳已經買完嘢   未買完就唔該行開囉   不知所謂 ~

買杯百香雙響   之後再去酒店 join 里奧大人一齊行去車站 ~

又再買多杯百香果XX



心急嘅人   勁驚佢係咁"禁" lift 制   哈哈   



我睇咗呢張相好耐   究竟里奧大人係咪想影個男仔 ?!   但又唔覺有咩古怪   諗咗 5 年   先知佢係影 1819 機場巴士嘅指示牌 @@



番酒店拎行李喇  



呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言